Autor Tema: Prezubila Skoda Fabia 1.2 htp 2014  (Pročitano 3567 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Neba

Odg: Prezubila Skoda Fabia 1.2 htp 2014
« Odgovor #30 poslato: 12. Avg, 2020. 22:39 »
Cekaj, mozda sam glup ali kakva kompresija ako je motor ugasen, ubacen u brzinu i obezbedjen rucnom? Pitam uopsteno :).

Мотор је угашен, мењач у брзини, педала квачила отпуштена -> остварен спој између точкова и радилице. Померањем точка (гурањем аута или гравитацијом на узбрдици) помера се радилица и једн од клипова иде ка горњој мртвој тачки, венитили затвроени -> буквално сабијаш ваздух у цилиндру тј компресујеш ваздух и то у суштини кочи ауто и не даје му да крене. Ако јако погураш ауто, клип ће сабити ваздух и стићи до горње мртве тачке и кренути назад а ауто ће се покренути неколико центиметара (у првој брзини)... Сећам се да смо ко клинци изгуравали аутомобиле с терена за фудбал и могли смо само оне који су били у брзини без повучене ручне :) Надам се да је мало јаснији тај део.

Оно што ја лично не разумем јесте како то оптерећује ланац/кајш који би тебало да преноси/синхронизује кретање радилице и брегасте. Има ту и пумпа за воду на том ланцу/кајшу.. Ал и даље не капирам шта од тих покретних делова које погони ланац/кајш ствара отпор на угашен аутомобил... :o
  • Vozi: Fabia 1.9 SDI

Na mreži AcoSk

Odg: Prezubila Skoda Fabia 1.2 htp 2014
« Odgovor #31 poslato: 12. Avg, 2020. 22:58 »
Оно што ја лично не разумем јесте како то оптерећује ланац/кајш који би тебало да преноси/синхронизује кретање радилице и брегасте. Има ту и пумпа за воду на том ланцу/кајшу.. Ал и даље не капирам шта од тих покретних делова које погони ланац/кајш ствара отпор на угашен аутомобил... :o

Ja pokusavam upravo to da objasnim,
da kompresija drzi na nizbrdici/uzbrdici, a ne lanac/kais.

Van mreže t.salai

Odg: Prezubila Skoda Fabia 1.2 htp 2014
« Odgovor #32 poslato: 13. Avg, 2020. 14:02 »
Kakvi nagibi, seckanja, uzubljivanje prezubljivanje, ne drzi ga u prvoj brzini ne drzi ga u rikvercu... sve su to bezvezarije sa mikro mogucnosti da bude razlog. Nije auto od kristala, pravljena je mehanika sa velikom tolerancijom da ga i Šumaher i lokalni idiot moze voziti.

Nemar ovlastenog servisa gdje ili su naplatili a nisu redovno servis radili, loš kvalitet materijala ili neuk mehaničar radio. Nesto ili vise kombinacija od gore ponudjene tri i to je to.
  • Vozi: Skoda Fabia - 1.9 TDI vRS - OEM+

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: Prezubila Skoda Fabia 1.2 htp 2014
« Odgovor #33 poslato: 13. Avg, 2020. 19:09 »
Ja pokusavam upravo to da objasnim,
da kompresija drzi na nizbrdici/uzbrdici, a ne lanac/kais.

Pusti ljude bre da diskutuju uzmi kokice i uzivaj  =))
  • Vozi: Octavia 1.9 tdi 90 + ČIP 125KS !

Na mreži AcoSk

Odg: Prezubila Skoda Fabia 1.2 htp 2014
« Odgovor #34 poslato: 13. Avg, 2020. 19:36 »
Primenio



Pretraga foruma [Google]