Problem resen, opisacu dijagnozu, nekome ce, nekad, koristiti...
Jeste bio senzor ali nije crk'o nego je bio zaprljan, zamascen (znam i zasto, o tome u nastavku).
Prvo, ishitreno sam kupio nov senzor i imam nameru da ga vratim, cisto iz inata.
Drugo, imbus sraf se odvio bez problema ali je sam senzor "zabagreo", jedva sam ga iscupao bez ostecenja. Cim je izasao bilo je jasno sta je problem. Bio je prekriven miksom masti i prasine. Takođe i deo lagera sa kog cita brzinu. Sve ocistio i vratio na svoje mesto, gresku je sám ponistio u prvih 10 metara.
Trece, razlog zaprljanosti je nedostatak limenog prstena ili podloske koja ide na kraj nutovanog dela homokinetickog zgloba. Sad joj znam svrhu, stiti lager i senzor upravo od preterane izlozenosti.
Cetrvrto, znam zasto nedostaje limeni prsten. Zato sto sam se ulenjio i dozvolio drugima da rade na mom autu iako volim da radim mehaniku.
U nastavku cu dozvoliti sebi da budem maliciozan, necu imenovati servis (skoda specializovan) ali cu opisati majstora, ko je bio - odmah ce ga prepoznati. Dakle- stariji, brkat, zdepast. Radio mi je bas tu stranu pre nekog vremena, necu detaljisati ali sam siguran da je bas on skinuo tu podlosku. Isao sam na preporuku u nameri da resim vibraciju na volanu, izmenjao je delove, lepo naplatio ali problem nije resio. Spominjali su ga ljudi na forumu i zadovoljni su njegovom uslugom. Po meni pre svega je vrstan psiholog jer odvoji vreme da vas pomno saslusa pa onda objasni njegove namere. Serija Price iz majstorska radionica je to najbolje objasnila.
Za kraj, da navedem jos jedan simptom, neko je imao takav problem pa su mu ljudi svasta predlagali. Danas mi se desilo da se abs aktivirao na laganom kocenju pri maloj brzini na suvoj podlozi, sve zbog brljavog signala sa senzora.