0 članova i 5 gostiju pregledaju ovu temu.
Zato sto od 2021 gotovo da ne postoji skodin auto koji nije imao problem vec posle 50.000km.
Od jednog pouzdanog sklopa, kakav je menjač, napravljen je nepouzdan sklop. Nenormalno je to što u pitanju vitalan sklop, tj. auto ne funkcioniše bez njega. Broj otkaza DSG-a je višestruko veći u odnosu na broj otkaza manuelnog menjača. Češće crkava elektronski deo menjača u odnosu na mehanički.
Problem je ogroman nego ga guraju pod tepih e sad da li je za trziste Srbije ili generalno svuda ne znam. Preko 300 kolega (taxi) imaju problem,resavaju kao problem i posle 30.000km sve isto cekaju da izadju iz garancije pa misle nije njihova briga. Trenutno su u pregovorima da se garancija produzi na 200.000km ili neko vansudsko poravnanje u finansijskom smislu. Najveći je problem sto auta drze preko 30 dana.Ne znam koja je oznaka menjača.
@Vladapetr @Filip BG kako ih popravljaju?
Onako kako, dan nakon isteka garancije, kažu da nije u skladu sa servisnom procedurom proizvođača. Dan nakon isteka garancije morate da kupite nov ceo mehatronik. Nema popravke, kažu.
Ne znam koja je oznaka, to je menjač koji ide sa 2.0TDI 190ks motorom.Uostalom, taj menjač je u svim vozilima VW grupacije pa da se baš toliko kvari, a u skladu sa brojem prodatih primeraka, red za servis bi bio od Gazele do Autokomerca
Video sam na AliExpress-u da Kinezi refabrikuju mehatronike i preprodaju