Autor Tema: Superb 3 + Eibach Pro kit  (Pročitano 8074 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže mirkuk38Započeo temu

Superb 3 + Eibach Pro kit
« poslato: 14. Jul, 2016. 14:51 »
Bio sam sinoć na druženju sa DejanomK, članom foruma i vlasnikom nove Superbice. Ubili smo skoro dva sata juče kod Arene, drndajući VCDS, poredeći detalje i vozeći se do Dobanovaca i nazad. Između ostalog, auta nam izgledaju smešno visoko. Ako to ne uradim sada, u sledećih mesec dva, neću nikada.

Kako vam ovo izgleda?





Kontaktirao sam i H&R, da pitam imaju li OE Sport Springs, koje spuštaju 0.25 do 0.75", ali nemaju za novu Superbicu.. samo klasične Sport Springs koje spuštaju 1.5", odn. 30 do 35mm.

Ovo gore na slikama je Eibach Pro Kit.. auto spušten 30ak mm.

Ima li neka kompanija koja pravi lowering kit ~15mm?  Škodin fabrički sport suspension je otprilike takav. Da li su u pitanju samo kraće opruge ili još nešto? I da li su te opruge progresivne? Markkoni, ti imaš takve opruge.. .prozbori koju !!!

help2



Van mreže aleksandarzlatic

Odg: Superb 3 + Eibach Pro kit
« Odgovor #1 poslato: 14. Jul, 2016. 15:04 »
Meni lepo izgleda ali ne razumem potrebu da dizel auto spustas, nije to benzinac ma kako dobro isao, ipak se dizel tretira kao porodicna limuzina a ne punokrvni sportista benzinac...
  • Vozi: Renault Kadjar 11.2019. 1.5 DCI 260Nm/115HP Business Edition paket

Van mreže voyager

Odg: Superb 3 + Eibach Pro kit
« Odgovor #2 poslato: 14. Jul, 2016. 15:04 »
Nešto od KW?
  • Vozi: Octavia A7 vRS 2.0TDI 6M

Van mreže voyager

Odg: Superb 3 + Eibach Pro kit
« Odgovor #3 poslato: 14. Jul, 2016. 15:08 »
Zlatiću, to je 190KS i 440Nm. Treba to obuzdati. Nisu to tri cilindra ;)
  • Vozi: Octavia A7 vRS 2.0TDI 6M

Van mreže aleksandarzlatic

Odg: Superb 3 + Eibach Pro kit
« Odgovor #4 poslato: 14. Jul, 2016. 15:12 »
Znam ali ipak...
Licno bih stavio zbog lepote ali ne i zbog performansi, pa ne idemo na trke sa njima???

A za trke bih uzeo neku vRS Octaviu pa budzio sve sto se moze, a ne Superba, to je ipak vrhunska limuzina, nekako mi ne ide da izgleda previse sportski...
  • Vozi: Renault Kadjar 11.2019. 1.5 DCI 260Nm/115HP Business Edition paket

Van mreže mirkuk38Započeo temu

Odg: Superb 3 + Eibach Pro kit
« Odgovor #5 poslato: 14. Jul, 2016. 15:21 »
Ajde okačiću onu grozotu od standardne suspenzije :( ... čim uhvatim vremena.

Na mreži Filip

Odg: Superb 3 + Eibach Pro kit
« Odgovor #6 poslato: 14. Jul, 2016. 15:42 »
odlično izgleda bravo2

ProKit "reklamira" spuštanje od 30 mm, u praksi to bude 20 do max 25 i praktično Škode dovodi na standardnu VW/Audi visinu wac1
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže zare

Odg: Superb 3 + Eibach Pro kit
« Odgovor #7 poslato: 14. Jul, 2016. 15:57 »
Jedino sto ce sa Eichbach-om auto biti osetno tvrdji nego sa VW/Audi fabrickim oprugama.
Da li je moguce staviti fabricke opruge sa nekog VW pandan modela i dobiti istu visinu sa istom udobnoscu?
Nisam pratio a i ni obracao paznju, da li je npr. nova Fabia iste visine kao i novi Polo?

Van mreže voyager

Odg: Superb 3 + Eibach Pro kit
« Odgovor #8 poslato: 14. Jul, 2016. 16:15 »
Uvek je Škoda nešto viša u odnosu na VW.

Kod Octavie MK3 se npr. pokazalo da je sa fabričkim Golf MK7 oprugama i/ili amortizerima udobnija i niža pa je možda to pravac u kome treba gađati i kod Superba.  Verovatno pasuju opruge i amortizeri od Passata B8 i to bi bila idealna zamena.
  • Vozi: Octavia A7 vRS 2.0TDI 6M

Van mreže t.salai

Odg: Superb 3 + Eibach Pro kit
« Odgovor #9 poslato: 14. Jul, 2016. 17:06 »
Znam ali ipak...
Licno bih stavio zbog lepote ali ne i zbog performansi, pa ne idemo na trke sa njima???

A za trke bih uzeo neku vRS Octaviu pa budzio sve sto se moze, a ne Superba, to je ipak vrhunska limuzina, nekako mi ne ide da izgleda previse sportski...

Istina, istog smo misljenja. Zato ja nikad ne bi sebi uzeo Njemacke kante kao S6, S8 ili cak RS6. Radije neki Audi A4 TDI i lagano vozikao...
  • Vozi: Skoda Fabia - 1.9 TDI vRS - OEM+

Van mreže nebojsar

Odg: Superb 3 + Eibach Pro kit
« Odgovor #10 poslato: 14. Jul, 2016. 17:13 »
Lepo ja pre kupovine govorio uzeti dinamicko vesanje :) Pritisnes dugme 15mm nize, tvrdje ogibljnjenje - milina. Pritisnes dugme odes gore 15mm, mekse ogibljenje i kroz Beograd si miran :)

Prijatelj mi je uzeo Superb kao tvoj, njega sam uspeo nagovoriti, bio skoro do CG i odusevio se jer se auto po njegovim recima totalno drugacije ponasa (kad se spusti).

Elem slazem se da kolegom Zlaticem da Superba ne treba do daske budziti ali se slazem i sa cinjenicom da Skode izgledaju prilicno ruzno sa ogromnim razmacima izmedju blatobrana i samog tocka.  Dakle neka umerena varijanta i dobije se sportski elegantna makina kakva Superb jeste.
  • Vozi: Skoda Octavia 3 1.6TDI Elegance, Hyundai i30 1.4CRDI

Van mreže mlax

Odg: Superb 3 + Eibach Pro kit
« Odgovor #11 poslato: 14. Jul, 2016. 18:20 »
Svako ima neku svoju logiku zasto nesto radi. Ja vozim superba i kupio sam ga zbog udobnosti i prostora pa mi malo kontradiktorno izgleda da ga sad nesto spustam i pravim neudobnijim. Da sam hteo sportsku masinu gadjao bih neki bmw i alfu, ovako mi stvarno bezveze deluje spustati superba.
Sa druge strane koliko ljudi toliko cudi, pa ne treba osudjivati ljude koji sa svojim kolima rade sta hoce.
  • Vozi: Superb 2.0tdi 2012

Na mreži Markkoni

Odg: Superb 3 + Eibach Pro kit
« Odgovor #12 poslato: 14. Jul, 2016. 18:22 »
To dugme na Superbu samo stvrdne amortizere, ne utice na visinu. Valjalo bi izmeriti razmak izmedju gume i ruba, ako ima 5 cm onda opusteno staviti opruge (H&R, Eibach...).
Nadjoh jednu lepu sa H&Rom.





Tapatalk Post


Van mreže zare

Odg: Superb 3 + Eibach Pro kit
« Odgovor #13 poslato: 14. Jul, 2016. 18:40 »
Ako se dobro secam H&R je udobniji od Eichbach-a.
Visina se meri od osovine tocka do ruba krila. Tako se anulira razlicita velicina tocka pri merenju visine.

Van mreže mirkuk38Započeo temu

Odg: Superb 3 + Eibach Pro kit
« Odgovor #14 poslato: 14. Jul, 2016. 18:56 »
Aktivnu suspenziju sam ozbiljno bio uzeo u razmatranje i dosta čitao o tome. 900€ ili koliko je već iznosila doplata nije mala stavka. Sa druge strane, većina ljudi koji su to imali na svojim kolima je navodila da uglavnom ostave setovanje na NORMAL, nakon što isprobaju COMFORT i SPORT, i da auto suviše "pliva" kada je najmekaniji.  Dalje, planiram da nakucam 300.000km na ovim kolima pre nego što ih prosledim dalje, tako da sam gledao da ne uzimam DSG i aktivnu suspenziju, jer verovatno boli glava i od kidanja živaca i rupe u novčaniku kada to krene da se kvari posle 150 ili 200k km. A ja sam inače maler, tako da...

Juče smo se vozili kod kolege u Superbici koja se kotrlja na 17icama balonarama, i to je otprilike jednako (ne)udobno, kao i kod mene... Isto je potvrdio i uvaženi batke, kada je prešao iz njegove O3 koja je isto na 17icama, za upravljač mojeg vozila.

No, šta je tu je.. hoću nešto da uradim sa suspenzijom, da se rešim te crne rupe oko točkova i dobijem nešto malo na voznim karakteristikama, uz nadu da ne izgubim previše na komforu. Auto uglavnom vozim na dugim prugama, pretežno autoput, tako da to dođe kao olakšavajuća okolnost u celoj priči oko progresivnih opruga.

Ako zažalim, vraćam sve na stock, a neko će se ogrebati o jeftine Eibach ili H&R opruge  :B=)

Uslikaću luft na sva četiri točka, sa mernom skalom, pa da prodiskutujemo da li tu nešto može da se uradi ili ne.  bravo2



Pretraga foruma [Google]