Paljenjem na niskim temperaturama akumulator trpi veliko opterecenje i potrebno mu je nekoliko kilometara voznje (ponekad cak 15km gradske voznje) da bi se dopunio na isti nivo. Radom u leru od 15-20 minuta akumulator se nece dovoljno dopuniti, jer alternator ne isporucuje dovoljno struje, i vise ovakvih paljenja dovodi do toga da akumulator nece moci da upali kola. Navedeni problem je izrazeniji sto je akumulator stariji tj. nov akumulator ce istrpeti vise ovakvih paljenja od starijeg ali ce epilog biti isti.
Ukoliko akumulator nije bas star najbolje je da ne radis nista, a ako jeste otkaci kleme sa njega kako curece struje ne bi dodatno oslabile akumulator. Medjutim, skidanje klema dovodi do resetovanja racunara, plejera, problema sa podizacima prozorima i jos nekim sitnicama. Kompromisno resenje je da imas kablove za paljenje u gepeku pa ako akumulator izda, prespojis kablove na drugi akumulator istih karakteristika kao tvoj.