Autor Tema: Regeneracija DPF filtera  (Pročitano 42903 puta)

Srdjan tdi i 24 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži Zdushan

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #345 poslato: 16. Apr, 2024. 12:29 »
Dobro si čuo. Komsa ima BMW 5cu, ni ne zna šta je regeneracija. NIKADA nije primetio da je u toku, kamoli da je prekinuo...
Svakako, neuporedivo bolje rešeno kod BMWa.
VW je gadno sjebao sve sa svojim rešenjem i dieselgate aferom

Van mreže observer

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #346 poslato: 16. Apr, 2024. 13:19 »
Pre će biti da sve ima svoju cenu. Premijum rešenja imaju i premijum cenu. Zato je BMW ono što jeste. Svejedno, i dalje nisam spreman da platim 2 ili 3 golfa za cenu jedne trojke. U mom koordinatnom sistemu vrednosti auto ne sme da košta kao stan/vikendica. Zato sam tu sa vama, na Škoda forumu  ;)
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži TALJUB8595

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #347 poslato: 18. Apr, 2024. 06:45 »
Nema to veze premium ili ne. Zar i audi nije premium, pa je isto rešeno kako kod Škode.

  • Vozi: Audi a6 c7 fl 2.0 TDI S-tronic

Na mreži zzeelljjkkoo

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #348 poslato: 18. Apr, 2024. 09:11 »
За мене је најгоре од свега што VAG сигурно зна за то малтретирање са ДПФом, сигурно и они прате разне изворе информација, па и форуме, и не предузимају ништа да бар мало реше.
А ако је и код Аудија тако онда је то врхунски безобразлук.
Ако немају писменог инжењењера нека онда плате индустријског шпијуна па нека виде како су други решили (БМВ, Мерцедес, ...).
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023

Na mreži TALJUB8595

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #349 poslato: 18. Apr, 2024. 09:19 »
Nije problem u njima, problem je u nama što sve to znamo i onda po nekoj navici i dalje kupujemo Škodu/VW/Audi...i to obavezno dizel.
  • Vozi: Audi a6 c7 fl 2.0 TDI S-tronic

Van mreže bog_daaan

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #350 poslato: 19. Apr, 2024. 21:35 »
Meni radi regeneraciju i kada je na rezervi i ne prekida kada ga ostavim da regeneraciju završi na leru.Čak i kada je napolju recimo -5 posle 1 km vožnje pokrene regeneraciju.
Uglavnom,promenio sam senzore diferencijalnog pritiska i nije do njih.Proverio egr i hladnjak egr-a i nije do njih pošto su čisti. Na kraju sam očistio dpf i prešao nekih 4000 km. U tih 4000 km je u početku radio regeneraciju u gradskoj vožnji na 210 km a na auto putu čak i na 450 km, i to mi je bilo super s obzirom da je pre čišćenja radio regeneraciju na svakih 80 km. Medjutim, od pre neki dan sam primetio da opet spušta predjeni put u gradskoj vožnji i zapičinje regeneraciju na nekih 150 km. Na kraju je moj zaključak da nešto prlja dpf a da ne mogu da skontam šta je u pitanju…Možda turbina, možda dizne ili motorno ulje..

I meni je ista situacija, pali regeneraciju čak i na -5 posle kilometar ili manje vožnje, a da prethodno nije prekinuta regeneracija. Proveravao sve komplet, od egra, preko dizni, do dpfa, kod više mehaničara na više dijagnostika, kažu sve je u redu…
Ne znam šta je za ciniti ali ne bih radio napamet i lupao novce ako kažu majstori da je sve ispravno i kako treba.
Da me užasava to sto se dešava užasava me, naročito paljenje regeneracije na 100-150km po gradu, ali ne znam šta je ciniti sem ugasiti dpf i iščupati ga.
  • Vozi: Škoda Octavia Mk3 facelift, 2.0TDI 150hp DSG

Na mreži wkobre

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #351 poslato: 20. Apr, 2024. 07:42 »
Rekao mi je kolega da godinama koristi aditiv jednom godišnje i da je presrećan sa njim. Video sam kroz razgovor da baš veruje u ovaj proizvod i donekle me je ubedio u njegovu delotvornost  :))
Evo linka: https://wynns.rs/diesel-particulate-filter-dpf-regenerator
Takođe kaže da maltene isti efekat ima i sa jeftinijom verzijom u ljubičastom pakovanju.
Da li još neko ima iskustvo sa ovim?
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži Mareska

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #352 poslato: 20. Apr, 2024. 14:55 »
U principu ako ga koristiš redovno(ja sam svaki mali servis na 10.000km) moze biti delotvoran i odložiti eventualnu zamenu ili skidanje dpf.
Po pravilu svaki put kad ima problem sa regeneracijom nije do samog dpf vec postoji neki drugi uzrocnik. Sam filter uz redovno menjanje ulja dobre nafte i povremenog aditiva ima rok trajanja preko 500.000km
  • Vozi: Passat

Van mreže bog_daaan

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #353 poslato: 20. Apr, 2024. 22:11 »
U principu ako ga koristiš redovno(ja sam svaki mali servis na 10.000km) moze biti delotvoran i odložiti eventualnu zamenu ili skidanje dpf.
Po pravilu svaki put kad ima problem sa regeneracijom nije do samog dpf vec postoji neki drugi uzrocnik. Sam filter uz redovno menjanje ulja dobre nafte i povremenog aditiva ima rok trajanja preko 500.000km
Fora je samo otkriti u čemu je problem, a ne nasumično raditi popravke dok se ne dodje do rešenja jer to može prilično skupo da izadje.
Ali opet kažem, više mehaničara, na više dijagnostika potvrdilo da je sve u redu, i da je to za vag grupaciju normalno da tako radi dpf. Da mi je bar neko od njih rekao ne valja to i to, radimo i resi se problem. Ulje menjam redovno, naftu većinski na Nisu sipam (medjutim kod nas je vrlo upitan kvalitet nafte), aditive sipam povremeno, sto za dizne, sto za dpf.
  • Vozi: Škoda Octavia Mk3 facelift, 2.0TDI 150hp DSG

Na mreži Mareska

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #354 poslato: 20. Apr, 2024. 23:08 »
Onda teraj i ne prekidaj regeneracije,taman dosao kod kuma na slavu i nasao parking ti Jos koji krug da odradi :)
  • Vozi: Passat

Van mreže hirurg

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #355 poslato: 20. Apr, 2024. 23:18 »
Nemoj pregoniti sa aditivima. I sipaj onaj za dizne dovoljan je, ako uzimas LM on sredjuje sve.

Kod nas Nis i nije na nekom glasu sa kvalitetom.
  • Vozi: Skoda Karoq Style Plus 1.6TDI 2020

Na mreži Remark78

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #356 poslato: 21. Apr, 2024. 06:25 »
Zašto mislite da u Srbiji nije kvalitetno gorivo, i gde jeste, Mađarska, Rumunija, Hrvatska, itd?

I zašto mislite da je na NIS-u još manje kvalitetno? Mislite li da stvarno ima razlike na različitim pumpama, zašto?

Sad samo neka se još javi neko kome manje troši i bolje ide auto sa onim skupljim aditiviranim dizelom? (benzin je drugo, onaj skuplji ima više oktana, a to neki noviji motori mogu da iskoriste automatskim podešavanjem parametara paljenja pa može doći do blagog poboljšanja performansi)
  • Vozi: Škoda Oktavija 1.6 tdi 116ks 2018.

Na mreži wkobre

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #357 poslato: 21. Apr, 2024. 11:30 »
Evo ja ću da se javim. Već sam ovo pisao na drugoj temi. Sipam isključivo na Nisu GDrive i dok sam vozio benzince i sad dizela. Istim načinom vožnje svaki put, imao sam poboljšanje u odnosu na Nis za 0.2-0.3l kada sam sipao u Austriji na BS pumpi. Oni imaju 3 nivoa kvaliteta dizela i sipao sam taj najviši, ultra. U tom trenutku cena je bila ista tamo i ovde ako je to važno. Tako da što se kvaliteta tiče kod nas, ja sam zadovoljan.
Običan dizel nisam nikada sipao i ne očekujem neka magična poboljšanja sa ovim, već to malo aditiva da mu se nađe. Uz kvalitetno ulje, verujem da može imati neku sinergiju. Sve ostalo su vrlo verovatno lovačke priče.
Takođe razumem i poštujem one koji sipaju običan dizel, pa sami dodaju aditiv koji žele. Ili ništa od toga. Svako treba da radi kako misli da je najbolje za njegov auto  bravo2

Edit: i samo još jedna stvar što si napisao za benzince tj oktansku vrednost. Ne znači da gorivo daje više snage, već viša oktanska vrednost znači da ima veću otpornost na detonaciju.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži Remark78

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #358 poslato: 21. Apr, 2024. 11:43 »
Pa trebalo bi da veća oktanska vrednost daje i više snage, ali samo ako je motor tj. motorni računar "pametan" da to iskoristi pomeranjem ugla paljenja..
  • Vozi: Škoda Oktavija 1.6 tdi 116ks 2018.

Na mreži wkobre

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #359 poslato: 21. Apr, 2024. 11:59 »
Zapravo može biti obrnut slučaj, ako proizvođač preporučuje 100 oktana, to je optimalno kako bi radio kako su ga inženjeri zamislili. Međutim ako se u takav auto sipa recimo 95, motorni računar može ograničiti performanse da ne bi došlo do havarije, "knocking".

Edit: nakon čipovanja/modifikacija auta se uglavnom preporučuje korišćenje kvalitetnijeg goriva, iznad preporuke proizvođača.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K



Pretraga foruma [Google]