Autor Tema: Motor 1.5TSI iskustva, pitanja..  (Pročitano 16446 puta)

0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže fobia24

Odg: Motor 1.5TSI iskustva, pitanja..
« Odgovor #15 poslato: 03. Jan, 2020. 08:21 »
Nešto mi se čini da će DSG menjači da smetaju pasivnoj regeneraciji. I ne kaže koliko dugo kočiti motorom, uslovi u sabraćaju retko dozvoljavaju duže kočenje motorom. Za ovo je već neophodna lampica koja signalizira potrebu.
Drugo, kako znati koji 1.5 TSI ima GPF?

Van mreže nidza

Odg: Motor 1.5TSI iskustva, pitanja..
« Odgovor #16 poslato: 03. Jan, 2020. 12:30 »
Što bi smetali? Prosečan vozač je neko ko sedne i vozi, nema pojma šta je DPF, regeneracija, koji su mu pogonski točkovi, ništa. Njemu će u prilog da ide DSG, jer računar sve kontroliše.
  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže fobia24

Odg: Motor 1.5TSI iskustva, pitanja..
« Odgovor #17 poslato: 03. Jan, 2020. 13:08 »
Zar DSG ne koči dosta manje motorom i često izbaci u "neutral", tj rastereti motor kod krstarenja na ravnom bez gasa? Samo zato. Nije mi jasno, Ljuša je napisao za svoj 1.5tsi da nema GPF, a neki imaju. Kako znati koji ima, zanima me ovaj kodijak koji su moji uzeli a čekaju da ga registruju danas ili u ponedeljak, proizveden sredinom novembra ima li GPF?

Van mreže nidza

Odg: Motor 1.5TSI iskustva, pitanja..
« Odgovor #18 poslato: 03. Jan, 2020. 13:36 »
Tačno je da DSG manje koči, ali to ne zavisi od konstrukcije menjača, već od softvera. ECU o tome odlučuje.
  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže Filip BG

Odg: Motor 1.5TSI iskustva, pitanja..
« Odgovor #19 poslato: 03. Jan, 2020. 13:43 »
Nije mi jasno, Ljuša je napisao za svoj 1.5tsi da nema GPF, a neki imaju. Kako znati koji ima, zanima me ovaj kodijak koji su moji uzeli a čekaju da ga registruju danas ili u ponedeljak, proizveden sredinom novembra ima li GPF?
Nisam u materiji, ali pretpostavljam da je kao kod istih verzija dizel motora sa i bez DPF filtera, tj. da se razlikuje barem jedno slovo u oznaci motora.
  • Vozi: Superb 2.0 TDI 2014

Van mreže observer

Odg: Motor 1.5TSI iskustva, pitanja..
« Odgovor #20 poslato: 03. Jan, 2020. 15:27 »
Sve super osim ovog dela sa manjom zapreminom filtera i usled toga potrebom za cestim regeneracijama. Ako je za utehu, dobro je sto se ne naliva dodatno gorivo (kao kod DPF).
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže fobia24

Odg: Motor 1.5TSI iskustva, pitanja..
« Odgovor #21 poslato: 03. Jan, 2020. 15:55 »
Samo prilikom pasivne regeneracije. U toku aktivne doliva, barem sam tako razumeo.

Van mreže ljusasd

Odg: Motor 1.5TSI iskustva, pitanja..
« Odgovor #22 poslato: 05. Jan, 2020. 17:50 »
Ljuša je napisao za svoj 1.5tsi da nema GPF, a neki imaju. Kako znati koji ima, zanima me ovaj kodijak koji su moji uzeli a čekaju da ga registruju danas ili u ponedeljak, proizveden sredinom novembra ima li GPF?

Prodavac po broju šasije može da ti kaže. Meni su proverili prvo prilikom poručivanja da li če biti ugrađen, pa onda kada sam dobio nedelju proizvodnje i na kraju sam tražio kada sam ga preuzimao da provere, za svaki slučaj  :)) :)) :))
  • Vozi: Karoq 1.5 TSI DSG Style 2019: AUDI A6 45 TDI Avant S-line 2018:

Van mreže Maksimus

Odg: Motor 1.5TSI iskustva, pitanja..
« Odgovor #23 poslato: 05. Jan, 2020. 19:48 »
Zar DSG ne koči dosta manje motorom i često izbaci u "neutral", tj rastereti motor kod krstarenja na ravnom bez gasa? Samo zato. Nije mi jasno, Ljuša je napisao za svoj 1.5tsi da nema GPF, a neki imaju. Kako znati koji ima, zanima me ovaj kodijak koji su moji uzeli a čekaju da ga registruju danas ili u ponedeljak, proizveden sredinom novembra ima li GPF?
Dsg ne izbacuje u neutral nikada,osim u eko modu. U D modu forsira visoke brzine pa je tu u nizim obrtajima i samim tim manje izrazeno motorno kocenje,ali u S modu dosta koci motorom.
Takodje DSG za razliku od klasicnih autimatika na nizbrdici koci motorom i u D i u S modu,klasican automatik ubacinu visoku pa zapalis kocnice  :)) . Po pitanju kocenja motorom menjaci sa 2 kvacila su odlicno reseni.
Za gpf nisam jikad primetio da drzi vise obrtaje,al jesam da vrte ventilatori i nesto smrdi oko auta  :))

Van mreže nidza

Odg: Motor 1.5TSI iskustva, pitanja..
« Odgovor #24 poslato: 05. Jan, 2020. 21:04 »
Koči i klasičan automatik, podjednako dobro kao i DSG, ako govorimo o iole aktuelnim. Svi koji imaju i manuelni mod, mogu da koče motorom podjednako efikasno kao manuelni menjač.

Razlike mogu postojati u automatskom modu zbog različitog podešavanja. Najčešće se šteluju da što manje koče, zbog štednje goriva i ekologije. Mape se trimuju da se auto što lakše kotrlja sa nultom potrošnjom.
  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Na mreži AcoSk

Odg: Motor 1.5TSI iskustva, pitanja..
« Odgovor #25 poslato: 06. Jan, 2020. 00:22 »
Da, i "klasican" automatik ima motorno kocenje osim u 1. i 2. brzini. U svim ostalim zakljuca speten prenosa tako da koci motorno kao i manuelni.

DSG je po konstrukciji manuelni menjac, tako da u svakom stepenu prenosa koci kao i manuelni. Uvek je u nekom stepenu p.
Ta opcija gde dsg pri krstarenju jednakom brzinom izbacuje u neutral (opcija se zove "coasting") moze da se iskljuci preko bord comp. Nemaju svi dsg-ovi to.
Ja sam na VW CC-u odmah to iskljucio, bas me nerviralo.

Ono sto sam hteo reci, koji god da je menjac, pri motornom kocenju potrosnja ce biti nulta (osim kod klasicnog autom. pri bas malim brzinama kretanja gde je u 1. ili u 2. stepenu prenosa).

Na mreži AcoSk

Odg: Motor 1.5TSI iskustva, pitanja..
« Odgovor #26 poslato: 06. Jan, 2020. 00:39 »
Istekao mi edit (treba produziti vreme za edit...)

Zaboravih da pomenem i kontinualne menjace tj. bez stepena prenosa (kod Audija najcesce), ali to je druga prica...

Van mreže Maksimus

Odg: Motor 1.5TSI iskustva, pitanja..
« Odgovor #27 poslato: 07. Jan, 2020. 00:38 »
Koči i klasičan automatik, podjednako dobro kao i DSG, ako govorimo o iole aktuelnim. Svi koji imaju i manuelni mod, mogu da koče motorom podjednako efikasno kao manuelni menjač.

Razlike mogu postojati u automatskom modu zbog različitog podešavanja. Najčešće se šteluju da što manje koče, zbog štednje goriva i ekologije. Mape se trimuju da se auto što lakše kotrlja sa nultom potrošnjom.
Naravno da i klasican automatik moze da koci motorom,samo je to manje izrazeno zbog prirode rada i programiranja menjaca u svakodnevnoj eksploataciji.
Ja sam to i pomenuo misleci na voznju u D modu,kako se u principu najcesce i vozi.
Generalno dsg ume dobro da "oseti" nizbrdicu i da pocne da koci motorom,u klasicnom automatiku mi se uglavnom desavalo da salta u visoku brzinu i onda si konstantno na kocnici ili prebacis na manuelno saltanje da spustis u nizu brzinu. Naravno ima izuzetaka.
Klasican automatik ima prednost u kreni stani voznji po pitanju fluidnosti rada,ali zato sporije salta.

Mercedes je napravio speedshift menjac,u principu to je klasican automatik koji ima dvostruko kvacilo umesto torque convertera.

Van mreže Salle

Odg: Motor 1.5TSI iskustva, pitanja..
« Odgovor #28 poslato: 06. Maj, 2020. 21:16 »
Pozdrav ljudi, novi sam na forumu, pa ne bih puno da dosadjujem, ali imam par pitanja pa nemojte me ubiti :D Naime matorac je buduci vlasnik Scale 1.5 tsi MT (porucice u narednih par nedelja auto pa ko zna kada ce stici, sa obzirom na trenutno stanje). Voleo bih da cujem vlasnike 1.5 tsi kako ste generalno zadovoljni motorom (citao sam sve postove u ovoj temi), i ako ima neko nesto novo da doda i u vezi "Kangarooing" i "stalling" u drugoj brzini pri sproj voznji, koje je navodno resio update software-a. Takodje sam listao i temu "Stize:1.5 tsi", gde ste pominjali Gasoline Particle Filter, pa ako imaju vlasnici ovog motora i nesto povodom toga da dodaju, mislim pre svega da li se uopste i ako da, u kojoj meri se to odrazava na odrzavanje auta. 
  • Vozi: Fabia 1,2 tsi Ambition (2016), Scala 1.5 tsi Style (2020)

Van mreže fobia24

Odg: Motor 1.5TSI iskustva, pitanja..
« Odgovor #29 poslato: 07. Maj, 2020. 06:53 »
Na kodijaku koji je proizveden u novembru prošle godine nema tog problema, ovi koji su imali je rešen update-om. Za GPF je rano da se piše jer na novim kolima nema problema, teoretski je izdržljiviji od DPF-a.



Pretraga foruma [Google]