Autor Tema: Lambda sonda greska posle 400km  (Pročitano 3566 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži petarp031

Odg: Lambda sonda greska posle 400km
« Odgovor #15 poslato: 07. Mar, 2020. 01:00 »
Rade landi i princ najvise, ali su sa stag uredjajem i poceli posao oko plina tako da znaju i te kako oko njega. Nego, deluje da i Sekula zna posao, cim je radio podesavanja u voznji onda se bazirao na pomenute parametre. Mislim da imas problem do katalizatora, tesko ces ga resiti ako je izvadjen katalizator, mozda zamena druge sonde resi problem na kratko, ali sonda je mnogo izlozenija udaru izduvnih gasova i cesto ce crkavati ili citati parametre koji nisu dobri. U svakom slucaju treba proveriti sve, mozda neko moze da ukine softweraki drugu sondu ako ona pravi problem.

Van mreže DaxZapočeo temu

Odg: Lambda sonda greska posle 400km
« Odgovor #16 poslato: 07. Mar, 2020. 01:04 »
Stvar je u tome sto vec 3 put mi se desava to.Obrise gresku majstor predjem min 300km pa se vrati greska.Pa opet je obrisem i predjem min 300km i vrati se.
  • Vozi: Skoda fabia mk1 2005 1.4 16v

Van mreže DaxZapočeo temu

Odg: Lambda sonda greska posle 400km
« Odgovor #17 poslato: 07. Mar, 2020. 01:10 »
Nadjoh ovo:ja sam isto u sebe skidao,ako je tako onda na cijevi koju si stavio umjesto katalizatora napravi maticu i digne je mozda 2cm od cijevi,tj. izvuci je gore,da nije direkt u cijevi i raditi ce ti s njom
Ili je ipak pametnije juriti da neko softverski to resi?
  • Vozi: Skoda fabia mk1 2005 1.4 16v

Van mreže DaxZapočeo temu

Odg: Lambda sonda greska posle 400km
« Odgovor #18 poslato: 07. Mar, 2020. 12:27 »
Fault found 16804
P0420
Tu je greska katalizatora.Od kako je nastelovan plin ne prijavljuje gresku sonde vec ovu.E sad citao sam resenje o matici da stavim i dignem sondu za 2cm sto sam napisao gore,tj prekopirao sa drugog foruma.
  • Vozi: Skoda fabia mk1 2005 1.4 16v

Na mreži petarp031

Odg: Lambda sonda greska posle 400km
« Odgovor #19 poslato: 07. Mar, 2020. 12:37 »
Sva alternativna resenja bice privremena, radio sam izmestanje sonde na 2.0mpi, problem resio 20-30.000, opet nije to kao fabricki. Stabljao sam walker, bosal katalizatore, brzo pregore. Kotlajici mi nabavljali emulator za 2.0 ac stag ma ni to nije bilo ok. Ako ces to da resavas ili juri original polovni katalizator ili trazi nekoga da softwerski iskljuci drugu sondu cime tvoje vozilo nece biti euro 3 ili 4 norme. Mene vise niko nikada nece naterati da skinem katalizator na benzincu, taman platio pranje istog i 100 eura.
Evo ti slike kako izgleda distancer za sondu, tako sam ja pravio, ali opet sam na kraju stavio original kat i konacno radi kako treba i cuje se normalno, a ne promuklo

Na mreži AcoSk

Odg: Lambda sonda greska posle 400km
« Odgovor #20 poslato: 07. Mar, 2020. 12:57 »
Fault found 16804
P0420
Tu je greska katalizatora.Od kako je nastelovan plin ne prijavljuje gresku sonde vec ovu.E sad citao sam resenje o matici da stavim i dignem sondu za 2cm sto sam napisao gore,tj prekopirao sa drugog foruma.
Kao sto sam i pretpostavio odmah, druga sonda.
To je zapravo greska druge sonde. Ona samo kontrolise rad (efikasnost) katalizatora, ne sluzi nicemu drugom niti utice na rad motora.
Normalno je da gresku ne pali odmah, vec kako si napisao, posle neke kilometraze.
Kako ti nemas katalizator, najbolje je da se softverski ugasi ako je moguce na tom autu tj. njegovom racunaru.
Druga varijanta je da budzis ovo sa dizanjem sonde.

Zovni nekog od ovih poznatijih elektricara u Cacku, pitaj kako i sta.
Ako ugasis softverski, a sutra iz nekog razloga odlucis da stavis katalizator, mozes bez problema to da uradis, a da ostane softverski ugasena sonda (da te to ne zbuni).

Van mreže DaxZapočeo temu

Odg: Lambda sonda greska posle 400km
« Odgovor #21 poslato: 07. Mar, 2020. 14:28 »
Pricao sam sa električarem,dobrim drugarom.Kaze ne moze da ugasi softverski ,ali moze da  napravi da na kontaktu sija check kao i uobicajeno,a kad se upali auto da gasi gresku.
  • Vozi: Skoda fabia mk1 2005 1.4 16v

Van mreže DaxZapočeo temu

Odg: Lambda sonda greska posle 400km
« Odgovor #22 poslato: 07. Mar, 2020. 14:30 »
Tako je dosao auto.Inace katalizatore sve imam na e46 a dizel je i perfektno sve radi.Ako nije tajna koliko si platio katalizator?
  • Vozi: Skoda fabia mk1 2005 1.4 16v

Na mreži AcoSk

Odg: Lambda sonda greska posle 400km
« Odgovor #23 poslato: 07. Mar, 2020. 14:32 »
Koji elektricar? Posalji mi privatnu poruku ako neces ovde.
A to da ti ugasi check engine lampicu, mislim da je bas losa prica. Onda ti nece prijavljivati ni za sta...

Na mreži petarp031

Odg: Lambda sonda greska posle 400km
« Odgovor #24 poslato: 07. Mar, 2020. 14:40 »
Nista neces dobiti da ti preveze chek na neku drugu lampu, samo sebe zavaravas, a ne znas da li ces zbog pravog problema ostati neupozoren da imas gresku. Bolje izvadi sijalicu od greske ili nabij preko nje neku zastitu da se ne vidi
Elem, polovni katalizatori za benzince su znatno poskupeli, nece ti niko prodati ispod 100 eura. Buco Skoda Mladenovac je izlazio u susret, nasao mi, ali nije bio identican za moje vozilo pa ga ipak nisam postavio vec ga ustupio drugaru. Slucajno sam naleteo na original u autocacak, cena bila smesna, nov katalizator oko 7.000 dinara, a nekada bio preko 200.000 din.
Toliko sam placao i zamenske poput bosal i walker, ali veruj mi to ne vredi nicem, rade maksimum do 10.000 km i posle se maltene raspadnu i imas isti problem, a buku nenormalnu. Meni je kao trenutno resenje do pronalaska originalnog kata, pomogao auspuh servis Pirke, on mi je postavio manji lonac, protocni i izvukao sondu, poput fotografije koju sam okacio, to je radilo sigurno 30. 000km, ali druga sonda je ponovo podloznija propadanju, temperatura na cevi gde je sonda posle katalizatora, nije ista kad je on na vozilu i kada je skinut.

Van mreže DaxZapočeo temu

Odg: Lambda sonda greska posle 400km
« Odgovor #25 poslato: 07. Mar, 2020. 15:03 »
Scepo ga zovu. U Mojsinju mu je radionica.Za njega imam samo reci hvala.
7000din u auto Cacku katalizator uopste nije mnogo.Jer to imalo samo tada ili ima jos uvek?
  • Vozi: Skoda fabia mk1 2005 1.4 16v

Na mreži petarp031

Odg: Lambda sonda greska posle 400km
« Odgovor #26 poslato: 07. Mar, 2020. 15:11 »
Tesko da jos uvek imaju na stanju, vecina delova za starija vozila je nestala sa lagera, ali pitaj ako si vec iz Cacka. Proveri po otpadima, taj katalizator bi trebalo da bude isti kao na golfu 4, octavia 1.6, ibiza 1.4, sva ta kola imaju slicne katalizatore i moguce je da ces lajse pronaci obzirom da tih vozila ima dosta. Samo to ces naci cim stigne vozilo iz uvoza na plac, pre nego sto pocne rasklapanje, jer na katalizatoru su sigurne pare i odmah ga skidaju i zovu otkupljivace, zato je deficitarna roba.

Na mreži pajapop

Odg: Lambda sonda greska posle 400km
« Odgovor #27 poslato: 07. Mar, 2020. 17:07 »
Nista neces dobiti da ti preveze chek na neku drugu lampu, samo sebe zavaravas, a ne znas da li ces zbog pravog problema ostati neupozoren da imas gresku.

 Posto zivimo u savremenom svetu i vozimo "savremene automobile", trebalo bi tako i da se ponasamo. Najbolje je problem resiti na pravi nacin, zamenom dela koji je u kvaru. Medjutim, problem je ili ga nema ili je jako skup...bar nama. A i taj sto se namesti je ili polovan, ili nekvalitetan...pa opet  problem nije resen na duze vreme, ...pa opet trosak. Nije problem to resavati ovako ili onako, vec to treba resiti tako da glat prodje tehnicki pregled koji nas ocekuje, a to je merenje izduvnih gasova. Pokretac teme, u svakom slucaju treba prvo da ode na proveru izduvnih gasova. Ako iizduvni gasovi nisu u redu, on bez obzira, taj problem mora da resi "radikalno", zamenom svih potrebnih komponenti pa bez obzira na cenu jer druge neeema. A ako si izduvni gasovi u redu, ili u granicama dozvoljenog, onda i moze da se "dovija" pa da odlaze na duze ili krace staze potrebnu popravku. U takvom slucaju, ako se lampica resi na takav nacin, ona se nece paliti ako se pojavi neki problem. Ali i sta ce mu? Ako oseti neku nepravilnost u radu motora, neko trzanje, gusenje, nepravilan rad na leru, povecanu potrosnju i sl. pa znace i sam da nesto nije u redu pa ce ici kod majstora da to resi...Slican problem i ja imam (tako sam kupio auto) jer mi slano sveti lampica a majstor kaze da je do EGR ventila. Medjutim, moji izduvni gasovi su savrseni...motor radi bez ikakvih problema.....a lapica svetli. Da bih ugasio lampipcu, treba da kupim original ventil koji kosta 30000din..."Dobra" zamena je 15000 din...+ ruke majstora. Iskreno, vise bih voleo da imam problem u voznji, pa bih onda kupio taj od 15000, pa sta mu bog da....ovako, samo da bih ugasio lampicu, skupa rabota...A na tahnickom, kad sam ih upitao za lampicu (posto su gasovi dobri), oni me gledaju onako..."belo"...nemaju pojma...Ako budu pravili problem ja cu to morati radikalno da resim, a dotle ovako....A sto se tice lampice i kad je majstor "ugasi" ona se inace pali jer kad OBD sistem obavi 3 uzastopna "ciklusa" kontrole i uvek detektuje neki problem on pali tek tad lampicu..
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.

Na mreži AcoSk

Odg: Lambda sonda greska posle 400km
« Odgovor #28 poslato: 07. Mar, 2020. 21:08 »
Scepo ga zovu. U Mojsinju mu je radionica.Za njega imam samo reci hvala.
7000din u auto Cacku katalizator uopste nije mnogo.Jer to imalo samo tada ili ima jos uvek?
Vidi kod Cureta ili tako nekog od poznatijih iz Ca da ti resi to softverski, ako je moguce na tom racunaru.
Ne kosta te nista da pitas moze li.

Van mreže DaxZapočeo temu

Odg: Lambda sonda greska posle 400km
« Odgovor #29 poslato: 09. Mar, 2020. 01:22 »
Kontam da su gasovi ok,jer auto je prosao tehnicki krajem novembra 2019.Plus plin je ekologicniji od benzina.
Pozabavicu se time cim stignem.
  • Vozi: Skoda fabia mk1 2005 1.4 16v



Pretraga foruma [Google]