Autor Tema: Škodin motor 1.8 TSI  (Pročitano 40844 puta)

0 članova i 9 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže petarp031

Odg: Škodin motor 1.8 TSI
« Odgovor #15 poslato: 24. Nov, 2019. 18:50 »
Jos jedna stvar, svaki tsi agregat je savrsen od 2013.god, a dosta primera pokazuje da 1.8tsi od sredine 2011.godine nema bas nikakav problem. To pokazuje i katalog delova u kome stoji da revizioni klipovi, karike, dihtunzi idu za modele do 2011.godine. Inace, zet zupcenja bez vodene pumpe, klipovi, katike, bolcne, svi semerinzi i bukvalno svi dihtunzi od proverenih proizvodjaca ne bi trebalo da predju 400 do 450 eura.

Sent from my SM-A920F  


Van mreže DonKihot

Odg: Škodin motor 1.8 TSI
« Odgovor #16 poslato: 24. Nov, 2019. 19:05 »
Ima varijanta ubrizgavanja tng-a u tečnoj fazi, bez korišćenja benzina. Nema možda baš za sve agregate i skuplja je varijanta, ali je potrošnja smešna, može da troši i manje litara tng-a nego benzina....

Послато са Redmi Note 8 Pro  

  • Vozi: Škoda Octavia III 1.8 TSI

Van mreže -nebojsa-

Odg: Škodin motor 1.8 TSI
« Odgovor #17 poslato: 24. Nov, 2019. 22:32 »
Dobro vece,
mesamo malo babe i zabe narodski receno; od pitanja koliko je pouzdana kupovina polovne A5FL 1.8TSI dodjosmo do toga da je moguce sve boljke 1.8tsi resiti za 1000€ a da zaboravljamo pritom da je to jedno 1/5 cene pominjanog automobila.
Problemi mogu da se rese, naravno; ali da li je u slucaju Octavije A5FL isplativo kupiti polovnjak koji te potencijalno kosta jos 1000+ € da bi normalno radio ono za sta je namenjen.
Cinjenica je da je motor u startu musicavo konstruisan, sve posle toga je gasenje pozara u garanciji :) Na srecu ili na zalost, nije jedini; niti kod VAG niti kod ostalih proizvodjaca. Na srecu majstora a na zalost vlasnika polovnjaka koji nije saniran u garanciji.
Lakse cu da prihvatim lose konstruisanu pumpu vode npr; zamenicu je preventivno; nego lose konstruisan motor.
Set pogonskog lanca sa klizacima jeste od 150+ €; ali bez lanca uljne pumpe; sa njime je oko 300€ ; ako se ne varam.
Takodje neko to treba da zameni; iz prakse-ovako napamet, ne postoji normativ za zamenu lanca koji je ispod 4-5 sati.
Za ovaj motor mozda i vise; i imajuci u vidu da lokalni majstori uzimaju barem 50€ za veliki servis kod vozila gde je to i predvidjeno (zupcasti kais); racunam da lanac nece niko raditi bez 100€ za ruke. Dodaj zaptivke, silikonsku diht masu, ulje.... eto troska.
Takodje primetan je (barem meni) trend kod nemackih proizvodjaca problematicno konstruisanih ili izradjenih pogonskih lanaca; od ovih VAG TSI; V6TDI u novijim Audijima; cuveni BMW N47 lanca, itd... Majku li im kapitalisticku  :)
Sto se potrosnje ulja tice, opet se vracamo na isplativost popravke.
Imam primera gde ljudi voze i po 400000 km motore koji trose ulje (u nekoj prihvatljivoj meri), a imam i primera gde je kompletni remont iliti "ful generalna" jedino resenje.
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013.

Van mreže petarp031

Odg: Škodin motor 1.8 TSI
« Odgovor #18 poslato: 24. Nov, 2019. 22:53 »
Nebojsa, ne mesamo babe i zabe, napisao sam cene delova i potencijalnih problema. Znam za barem dve octavie sa istim motorom gde ljude ne brine povecana potrosnja ulja, na 5000 km dosipaju litar i voze dalje. Isto tako znam za barem 5 octavia tdi gde je zamajac za zamenu, turbina za reparaciju, anlaser vapi za remontom, pa i dalje voze i ne pridaju znacaj tim stvarima. U pravu si, nije sve u ceni delova, kad bolje razmislim ljudi u BG su naviknuti da pored cene rada, majstori naplate i delove, cesto i preko 40 posto od realne vrednosti. Ako gledamo potencijalne probleme, kupcu necemo preporuciti ni jedan motor u ovom modelu, bilo da se radi o 1.9, 2.0tdi, preko 1.8 ili 2.0fsi, svaki ima svoju manu, samo je pitanje da li je resena ili je potencijalni kupac spreman da se uplete u resavanje problema.

Sent from my SM-A920F  


Van mreže -nebojsa-

Odg: Škodin motor 1.8 TSI
« Odgovor #19 poslato: 25. Nov, 2019. 17:54 »
Mislio sam da mesamo u smislu isplativosti popravke naspram cene vozila.
To sto se voze poluispravni automobili druga je prica, delom vezana za standard a delom i za nasu kulturu.
Kad ne mozes da redovno odrzavas auto koji posedujes, kupio si pogresan (citaj preko finansijskih mogucnosti) auto.
Takode, svaki se majstor ugradjuje u cenu delova, svako u skladu sa trzistem i mogucnostima :)
To za motore u A5 se slazem, opet najbezbolnije 1.9tdi ali ako je iole redovno odrzavan.
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013.

Van mreže Pistone

Odg: Škodin motor 1.8 TSI
« Odgovor #20 poslato: 25. Dec, 2019. 09:13 »
Mene je spasio punac(tast) koji je stari majstor, i on se uplasio tsi motora, ali smo to zajednicki zavrsili, dijelove sam nabavljao ja, on je radio mehanicarski dio posla.

Prije Yetija sam vozio Jeep GC, 4000cm3, 140 kw, redni sestak, 5 god, uvezao iz usa, nabavljao dijelove online, niti je bilo majstora, niti dijagnostika, zamalo sam registrovao udruzenje, skupio majstore, lpg strucnjake, autoelektricare, entuzijaste na jednom mjestu. itd.

Nadao sam se sa Skodom, da je to to, al tsi druge gen nema dalje.... :) kupujem trecu gen cim skupim lovu.. :)
  • Vozi: Škoda YETI, 2010, 1.8TSI, 4x4, 118kw (152ks)

Van mreže Loshmi

Odg: Škodin motor 1.8 TSI
« Odgovor #21 poslato: 24. Jun, 2020. 08:16 »
Vidim da neko vreme nije bilo desavanja u ovoj temi, ali se nadam da ce neko ipak da odgovori.
Planiram da kupim polovnog Superba MK3 (2016+), 1.8 TSI, 179 KS, manuelni menjac. Gadjam neki izmedju 50 i 100k km.
Interesuje me kakva je situacija sa ovim motorom. Napominjem da bih auto kupovao napolju i da se samim tim nadam da bi bio pristojno odrzavan.

Hvala mnogo,

Van mreže petarp031

Odg: Škodin motor 1.8 TSI
« Odgovor #22 poslato: 24. Jun, 2020. 08:18 »
Taj motor je odlican, nema problema sa potrosnjom ulja, ide kao raketa, savrsen odnos snage i potrosnje.
Pozdrav

Van mreže Loshmi

Odg: Škodin motor 1.8 TSI
« Odgovor #23 poslato: 24. Jun, 2020. 08:21 »
Hvala za ekstremno brzi odgovor :).
A one horor price sa crkavanjem motora posle 60-100k, ili je to bilo samo za ranije revizije?

Pozdrav,

Van mreže petarp031

Odg: Škodin motor 1.8 TSI
« Odgovor #24 poslato: 24. Jun, 2020. 08:27 »
Za ranije verzije, ovaj motor nema problem sa klipovima, karikama, karbonizaciom ventila, turbinom, ima dodatne brizgaljke u usisu koje spiraju ventile zbog problema sa carbon buildup-om na ranijim verzijama.

Van mreže Loshmi

Odg: Škodin motor 1.8 TSI
« Odgovor #25 poslato: 24. Jun, 2020. 08:28 »
Hvala mnogo jos jednom.

Sada sam dosta mirniji :)

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: Škodin motor 1.8 TSI
« Odgovor #26 poslato: 24. Jun, 2020. 15:18 »
Evo i ja potvrdjujem da ta verzija motora nema tih starih problema . Samo redovni servisi i ne brini .  bravo2
  • Vozi: Octavia 1.9 tdi 90 + ČIP 125KS !

Van mreže Loshmi

Odg: Škodin motor 1.8 TSI
« Odgovor #27 poslato: 24. Jun, 2020. 15:58 »
Hvala mnogo :)

Van mreže david_nis

Odg: Škodin motor 1.8 TSI
« Odgovor #28 poslato: 19. Mar, 2021. 10:57 »
Pozdrav svima,
vec neko vreme imam zelju da dodjem do Skode Octavia MK3 1.8tsi sa 180hp i potrebna mi je pomoc kako da najlakse utvrdim koje je generacije taj EA888 motor, jer koliko sam se informisao problemi sa prve dve generacije su uglavnim reseni u gen 3.
Gledam da uvezem auto direktno iz inostranstva i samim tim ne mogu da pogledam sam auto i komunikacija je otezana.
Molim za savet kako da od prodavca najlakse dobijem informaciju o motoru koji je u autu tj. koje je generacije?
Procitao sam negde da se gen. 3 ovog motora pocela ugradjivati u Octavije mladje od 4.2015, ali zvanicnu informaciju nisam uspeo da nadjem. 
Ako imate neki link slobodno mi posaljite...
Da li je konstrukcija motora nesto razlicita od generacije do generacije, pa slikom motora moze da se vidi kojoj pripada?
Svaki predlog bi mi znacio, kao i misljenja o ovom motoru.

Hvala puno.
  • Vozi: Toyota corolla 1.6 vvti

Van mreže vojkan85

Odg: Škodin motor 1.8 TSI
« Odgovor #29 poslato: 19. Mar, 2021. 11:58 »
Šasija, VIN broj i ovlašćeni. Takve provere su najsigurnije.
  • Vozi: Škoda Superb 3 Combi L&K 2.0TDI



Pretraga foruma [Google]