ŠKODAforum.RS
ŠKODA SUV => KAMIQ 2019 => Temu započeo: Karlheinz Februar 26, 2019, 08:22:24 pre podne
-
Zvanična info vest i prvi podaci o Škoda Kamiq: https://www.skoda-storyboard.com/en/models/kamiq/skoda-kamiq-exclusive-unveiling/ (https://www.skoda-storyboard.com/en/models/kamiq/skoda-kamiq-exclusive-unveiling/)
-
Definitivno lepsi od Karoka i Kodijaka.
Samo da vidimo po kojim cenama ce biti dostupan.
-
Ajmo sad rokati iste stopove na jedno 5 modela :RR)
-
- prva škoda sa dinamičkim migavcima i napred i pozadi
- felne 16 do 18
- sport 10mm niže vešanje (+ normal i sport mode) je opcija
- zaštitne plastike su opcija
- dimenzije škoda kamiq 4,241mm dužina 1,793mm širina i 1,531mm visina
- gepek 400L do 1395L
- preklapa se naslon prednjeg desnog sedišta
- do 9 airbag-a
- ACC do 210kmh
- pokretni štitnici kod otvaranja vrata, kao na modelu kodiaq
- lane assist i emergency brake su serijska oprema
- 10,25" je opcioni virtual kokpit, 9,2" Amundsen je najveći ekran za multimediju, Bolero 8", Swing 6,5"
- potpuno novi sistem multimedije, uvek online sa eCall (provera prozora, nivoa goriva, otključavanje vozila... daljinski preko neta)
- motori:
1.0TSI (95KS 5b i 115KS 6b ili DSG7) benzin,
1.5TSI (150 KS 6b ili DSG7 ACT) benzin,
1.6TDI (115 KS 6b ili DSG7, AdBlue ) dizel, i
1.0 G-TEC (90 KS) CNG opcija
-
Sto ne napravise Karoq ovako?Lepse od Scale, ali zadnja svela i dalje ne mogu svariti.
-
Peja ja ne znam sta je tebi ovde lijepo al vidim da si odusevljen :bravo: Kodiaq za klasu ljepsi I ozbiljniji dzip, a I karoq je vrlo uspio i skladan je, ovo po meni je ko neki mutant sklepan od skale.
-
Ovo je spreda Citroen Kaktus, s'guza Fiat Tipo (Scala)... slazem se da je hibrid, 400l gepek - respekt... a nisam rekao da je lepsi od Grizlija, ali je svkako zanimljiviji od Karoqa koji je tako reci kao frizider, pogotovo zadnji deo i peta vrata.Kamiq mi lepse izgeda nego Fabia 3FL.
Cenu cemo videti, ali je sigurno tu negde, tik ispod Scale.
Ali jedno je sigurno, svaki sledeci novi Skoda model ce biti dizajnom blizi kinezima nego evropljanima.
-
Nekako mi ovo ne liči na Škodu.... nekako nije to to!
-
Meni je odličan, od karoq-a mi je lepši duplo barem.
-
Meni se cini da su uboli džekpot.
Sent from my POCOPHONE F1
-
I evo ankete gore o novoj Škodi, opcije su današnji komentari :-) :RR)
-
Meni se baš baš sviđa!!! Nek je i hibrrid i neka liči na koga hoće meni je lep!!!
Gde ga ne napraviše ranije :( :( :( :(
-
Meni lijepo izgleda i jedan dobar auto u sluzbi gradske picilice. Kupio bi ga bravo2
-
Kakve su šanse da bude na BG sajmu?
Sent from my Redmi 3S
-
Razbiće se od prodaje ako ne preteraju sa cenom. U tako malom autu deluje po dimenzijama prostrana kabina i gepek 400l, plus zanimljiv izgled.
-
Meni ok izgleda , jedino ne znam sta im bi sa ovim stopovima ali valjda cemo se navici .
-
Мени ово сасвим добро изгледа, буквално немам замјерки
Не знам што се људима толико не свиђају стоп свјетла, слична прича иде и за Скалу...
Могуће је и да сам ја на неки начин огуглао на неке радикалније потезе, после оних предњих фарова на Октавији све ово ми је бомбона
@nidza Својевремено сам конфигурисао Seat Aronu са врхунском опремом (full led, навигација, 18” фелне...), и коначан износ је био око 17.500€ без било каквих попуста (додуше био је на акцији неки пакет додатне опреме који сам убацио, мислим да се радило баш о фелнама и фаровима). Не смије Камик ићи значајно преко тога и “ускакати” у виши сегмент, онда ће све бити добро
То је просто набилдована Фабија и цијена треба да буде јача од њене, али не превише близу Скале, а да не говорим о приближавању Кароку, Октавији...
Sent from my iPhone
-
Razbiće se od prodaje ako ne preteraju sa cenom. U tako malom autu deluje po dimenzijama prostrana kabina i gepek 400l, plus zanimljiv izgled.
Slazem se u potpunosti.
Ali....
Vec su prenatrpani proizvodnjom postojecih modela, a ovo je dodatni model, pri tome ne zele da prave nove pogone... napravice oni racunicu sta im se najvise isplati raditi., da l' masovna proizvodnja ili umerena... a da pri tome profit ostaje "isti".
-
Znajući kakva im je uprava i da ne donose odluke koje prate potražnju na tržištu, pre će ići na jaču cenu da sami uguše prodaju. Treba njima u upravu dovesti nekog kosookog, oni su odavno naučili kako pratiti rast tržišta.
-
https://youtu.be/xpHvwOkxVzM
Bas je lep...
-
iz profila kao X1
-
Prve isporuke kupcima Škode KAMIQ neće pre kraja septembra 2019.
-
Skoda KAMIQ
Cene za tržište Češke.
Prva vozila će kod kupaca stići tek u septembru.
-
Da li to može da znači da će kod nas biti oko 15000€?
Послато са SM-A530F уз помоћ Тапатока
-
Pa da, trebalo bi toliko za Ambition opremu, ako se uporedi sa početnim CZ cenama modela SCALA.
-
Zna li se koja će biti cena i kada će se pojaviti u prodaji? Ako već negde ima odgovor izvinjavam se :)
-
Evo cene iz Nemačke, mala razlika između skale i kamiq-a....
-
Vrh auto bravo2kao i svaka akoda uvek je u prvom planu ponuda prostora za razumnu cenu. Jedina mana je odstustvo 4x4 ali to trziste diktira nazaloat. Citromanija i fijatomanija uzimaju svoj danak :(. Bravo za 1.6 tdi sa 6 brzina. Ni seat arona ni vw t cross nemaju 4x4 jbg
-
Počela je proizvodnja modela ŠKODA KAMIQ u Mlada Boleslavi. Tamo se proizvode još i OCTAVIA, FABIA, SCALA i KAROQ.
Proizvodne linije su posebno i detaljno podešene za MQB27 platformu, kako bi moglo u startu da iz fabrike dnevno izađe 400 novih Kamiq-a.
-
Škoda Kamiq ima slične performanse i cenu (CZ) kao Scala
https://www.autorevue.cz/skoda-kamiq-ma-kompletni-technicka-data-srovnani-se-skodou-scala
-
KAMIQ u opremi "Monte Carlo", premijerno 10. septembra, na frankfurtskom auto salonu.
Taj bedž nose Škode ponovo od 2011 godine, odlikuje ih nekoliko (uglavnom) crnih detalja koje daju sportsku notu vozilu.
-
Danas je počelo održavanje dinamičke prezentacije novog modela Škoda KAMIQ, u Francuskoj.
Dostupan je i nov info materijal ovde:
https://www.skoda-storyboard.com/en/press-kits/skoda-kamiq-press-kit/ (https://www.skoda-storyboard.com/en/press-kits/skoda-kamiq-press-kit/)
-
Još zanimljivih podataka, na slikama, o Škoda KAMIQ.
-
Koliko mi se na početku nije svidela toliko mi se sada sviđa, najbolja opcija za sledeću kupovinu.
-
Cenovnik (https://www.youtube.com/watch?v=3bzjdAXZ3ro) za Sloveniju.
-
Cenovnik (https://www.youtube.com/watch?v=3bzjdAXZ3ro) za Sloveniju.
Pogresan link dole:
https://www.skoda.si/ceniki-in-katalogi/vsi-ceniki/kamiq
Poslano z mojega SM-G965F z uporabo Tapatalk
-
5 zvezda za Škoda KAMIQ na Euro NCAP testu sudara i bezbednosti.
https://www.youtube.com/watch?v=FiIbkHR8Fwk
-
Zdravo drustvo, da li je neko negde uspeo da pronadje informaciju kada ce kamiq poceti da se prodaje u Srbiji? Taman resio da uzmem karoq kad malo detaljnije pogledah kamiq i moram priznati da mi se vise svidja, a verovatno ce mu i cena biti niza od karoq...
-
U oktobru stiže..... nedavno su izjavili u Škodi.... a cena sigurno manja, a po meni lepši od karoqa
-
Hvala puno na informaciji!
Videcemo kakav je uzivo, na slikama i snimcima super izgleda, bar za moj ukus...
-
Malo se družili i sa kamiqom style1.0 tsi

Ok je kao..povišena scala. Čak se i bolje i prirodnije sjedi na zadnjoj klupi. Kut koljena sa trupom je prirodniji vs scala gdje je guza u donjem položaju..ne kao na stojadinu i128mici..ali na to mislim. Naprijed..povišena scala.
Kolega koji je napravio u dva dana i preko 1000km mi kaže da je puno udobniji od O3fl. Možda i radi zimskih conti na njemu sa 205 50 17.
Jedinu manu bi naveo na taj line assist sa kojim se doslovce boriš i iznenadi te ako se želiš prestrojiti iz trake u traku bez žmige. Primjer ac..nikog iza a ni naprijed..kome ćeš signalizirati? A sa druge strane nije toliko dobar da u potpunosti zadržava pravac između traka..pliva malo.
Cijena...ohoho..ovisno kako se nekom sviđa i dubine djepa.
Par slika...(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191110/4eb53b57414fca67ad6eb58bef151022.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191110/2e84a2bc78f665fe4b395954781a3c49.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191110/3b1f9aaf702c8935f2d25843e6581c3f.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191110/03ce4d61dc5363b4c81bf8decdcf0b32.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191110/c9f35a7a1dbbbb3fb4f203ffd3018135.jpg)
-
Meni se Kamiq odmah učinio kao bolja opcija od Octavie. Ima tačno to što ovoj nedostaje. Bolje rešen putnički prostor. Motor 1.0 TSI mu bolje leži nego Karoqu. Ima manji gepek od Octavie ali za uobičajene potrebe mislim da je OK. Staklene površine i preglednost su dobri. Definitivno treba pogledati ovaj auto i razmotriti kupovinu.
-
Uuuh kolega helker zavidim ti :bravo: mislim da ce kamiqw i kaod nas biti lep na drumu i istaviti lep utisak jer i osnovni model ima led kao skala i 205 sirinu gune :bravo:
-
Svratih danas do salona nekim poslom pa primetih i ovu lepotu unutra. Nije registrovana jos uvek pa nisam mogao da je probam, ali sam video da je 1.0Tsi unutra.
Kakva su iskustva u voznji sa ovim malim motorom?
-
Nema još iskustava u kombinaciji motora 1.0tsi+Kamiq, jer model je tek stigao u Srbiju. Verujem da je to OK kombinacija, ako Karoq "ide" onda i Kamiq ide još bolje sa 1.0tsi.
https://www.youtube.com/watch?v=Oc9SlyHzH5A (https://www.youtube.com/watch?v=Oc9SlyHzH5A)
https://vrelegume.rs/skoda-kamiq-spremna-da-osvoji-i-nase-trziste/ (https://vrelegume.rs/skoda-kamiq-spremna-da-osvoji-i-nase-trziste/)
-
Zasto u Style opremi u Srbiji nema ove lajsne ispod pragova vrata?
(https://www.netcarshow.com/Skoda-Kamiq-2020-1024-36.jpg)
Nego je najgora moguca farba kao nekad na Zastavinim vozilima, cak mi se cini i bez onih zastitnih nalepnica.
-
Velika svetska zavera, uvaljuju nam farbane pragove =))
-
Ako si imao prilike da vidis, to toliko jeftino i bedno izgleda da je to sramota...
-
Ako umeš da čitaš, par postova gore je moja recenzija Kamiqa kojeg sam vozio 3 dana.
Na stranu što ovi pragovi nigde nisu standardna oprema, ja bih ih prvi skinuo sa auta da ga takvog dobijem.
-
Izvini, nisam video da si ti pisao o probi Kamiqa.
Nema pragova ni na spisku dodatne opreme, ja barem nisam video.
Da li oni bocni zastitnici dolaze kao standard uz sve pakete opreme?
-
Jaka je to cena za takav auto. Po meni malo vise uzdignuta Fabia. Pricam o ceni 22000 u fulu sa dsgom.
-
Evo iz prve ruke, @vladapetr napravio odličnu recenziju Kamiq-a 1.5TSI bravo2 bravo2 bravo2
https://forum.skodaforum.rs/index.php?topic=13308.0 (https://forum.skodaforum.rs/index.php?topic=13308.0)
-
Prosla dva meseca od kupovine. Utisci su sjajji. Motor 1.0 115 KS me je prijatno iznenadio. Tiho radi i voli da se lagano zaleti u visoke obrtaje mada iskreno za njima i nema potrebe. Lagano i rastereceno radi n normalnim brzinama. Najbolji utisak je potrosnjha koja je od kupovine trenutno na prosecno 5,3 litra sa 2/3 gradsdke voznje. Malo me je nervirao multimedija uredjaj koji ponekad ume da zaglavi. Na vozilu su gume 17 i ta velicina mik je za preporuku. I udobne i vozilo mi daluje robustnije.
-
Kakav je na usponu pod teretom putnika i stvari.Ds li ste se peli na neku planinu.
-
Nebojša može još nekih komentara? ne znam zašto ne možete da primate poruke
-
Evo daljih utisaka...
Za sada i dalje osmeh na licu. Iskreno uz malo paznje na gasu potrosnja je u granici pa sokoro dizel motora. Za dva meseca imam samo poz iskustva. Snage na usponu i pod opterecenjem ne fali ali trazi veci gas i malo rada menjacem. Ono sto mi se jako dopada kod ovog motora je ,,ekplozivnost,, kada naglo pritisnes papucicu a sto i nisam iskreno ocekivao os 1.0 motorica.
Od nepred situacija se desilo da je infot... pobrljavio kod tel poziva ali se resetovao nakon ponovnog paljenja motora.
Visina vozila je sa 17 felnama po meni idealna a voznja stvarno udobna. Posebno dobar utisak su ostavili fariovi, odlicno svetlo nocu, i funkcija automatskih dugih svetala. Stabilnost u krivini, pa malo sam brinuo zbog visine jer se pomalo naginje ali na kraju je to bio samo licni utisak. Kada se priviknes i opustis sasvim se ok ponasa pri ostrijem ulazu u krivinu. Toliko za drugi mesec
-
Kakav je sa bukom na autoputu.Da li stvara opterecenje u usima.
-
Ne znsm odakle ta prica sa bukom. Sluzbeno vozim Rspid 1.0 i za njega... pa mogu reci da mu je motor bucniji kod naglog pritiska papucice gasa. Onako cuje se da ima 3 klipa. Kod Kamiq je motor novije generacije i iskreno nema se osecaj troklipaske neravnomernosti. Mozda eventualno kod naglog ubrzanja ns bas visim obrtajuma. Buka od vetra i brzine po me meni nems nista visr no sto je normalno. Meni je cak bio problem da u voznji steknem osecsj brzine po bicu pa ssđ uletso prvih dana u krivine bas prebrzo. =))
-
To me interesovalo ,da li i buka od vetra ili same brzine na autoputu,pa cak i od motora dolazi do izrazaja.
Planiram ga kupiti ,trenutno vozim sandero kupio ga novog 2008 i ima losu izolaciju buke ,bukvalno šum na autoputu što od vetra ,što od motora ne dozvoljava slobodno slušanje muzike na plejeru pa cak i bez muzike smeta za normalnu konverzaciju.
-
Prijavite se za probnu, testnu voznju preko najblizeg dilera. Kod mene je prica isla da sam probao oktaviju a zatim i Kamiqa. Ljubav na prvi pogled...a i Oktavija mi bese malo prevelika.
Najbolje je da provozate i videcete i osetiti kako se automobil ponasa i zvuci.
-
Kakav je sa bukom na autoputu.Da li stvara opterecenje u usima.
Nisam primetio nesto vecu buku u odnosu na recimo stariji audi (2007). Mada je to mozda i zbog toga sto je aktiviran eco mode na 1.5 DSG.
Ajd da napisem i ja svoje prve utiske.
Prvi utisak je da ide lepo, udoban, stedljiv (eco+7stepeni menjac), pregledan, ne primecuje se brzina toliko... Za sada nemam zamerki
Cekam prvu duzu voznju i da predjem malo vecu udaljenost za podrobniju analizu.
-
Vec zakazao voznju pre mesec ipo jos nisu zvali auto cacak na NBGD-u
Bio sam kod njih da ga gledam u salonu odusevio sam se.Posto mi je Niš blize tu sam i kontaktirao za tedt kao i da ga porucim kasnije.Jos ga nemaju na stanju pa cekam.
-
Vec zakazao voznju pre mesec ipo jos nisu zvali auto cacak na NBGD-u
Bio sam kod njih da ga gledam u salonu odusevio sam se.Posto mi je Niš blize tu sam i kontaktirao za tedt kao i da ga porucim kasnije.Jos ga nemaju na stanju pa cekam.
Mislim da ga imaju u Kgu (za test voznju) jer su mi nudili da dodjem za dan-dva i probam i imaju ga izlozenog u Cacku. ja sam ga kupio bez testiranja. :D
Za koje opcije si se odlucio?
-
1,0 110k manuelni ambition , uzeo bih style zbog jastuka pozadi i za kolena, kako sam razumeo da mora da bude style da bi to imao ili grešim jer generalno ne opterecujem se nekom preteranom šminkom.Lajsne tipa u boji ovoga i onoga ,hrom itd.To mi ne treba l.
-
1,0 110k manuelni ambition , uzeo bih style zbog jastuka pozadi i za kolena, kako sam razumeo da mora da bude style da bi to imao ili grešim jer generalno ne opterecujem se nekom preteranom šminkom.Lajsne tipa u boji ovoga i onoga ,hrom itd.To mi ne treba l.
ja sam uzeo Style sa jos nekom dodatnom opremom samo zbog toga sto je on bio na raspolaganju i kao na akciji. Ako bih hteo da uzmem prema svojoj konfiguraciji, cekao bih oko 36-38 nedelja.
-
Ja sam uzeo paket Ambition alisa par dodatnih stvari i imao sammsrece da ubodem doslovce zamisljenu konfiguraciju na stanju u Srbiji.
-
1,0 110k manuelni ambition , uzeo bih style zbog jastuka pozadi i za kolena, kako sam razumeo da mora da bude style da bi to imao ili grešim jer generalno ne opterecujem se nekom preteranom šminkom.Lajsne tipa u boji ovoga i onoga ,hrom itd.To mi ne treba l.
Meni to oko vazdušnih jastuka nije srećno napisano u opisu. Inače, na ambition (ima standardno 6 jastuka) mogu da se dodaju i bočni vazdušni jastuci pozadi i jastuk za kolena vozača (može samo sva 3) razmišljao sam o doplati ali je cena paprena, skoro 700evra. Uostalom, gledao sam izveštaj sa EuroNCap testa, tamo je dobio odlične ocene a testiran je u ambition paketu.
-
Nemoj stedeti na jastucima,zlu ne trebalo.
A za ncap proveri koje je jastuke imao testirani automobil,nije ambition isti za svako trziste.
-
Ja ne znam kao se vi vodite kod odabira opreme, ali ja kad sam sebi pravio specifikaciju poredao sam želje i prohtjeve, i onda se metodom potreba/šminka uklopio u budžet. Tako da sam se hladno odrekao DSG-a, koji nije šminka da se razumijemo bravo2, u korist Matrix svjetala i adaptivnog tempomata, a o zračnim jastucima neću ni da govorim.
Znam da nije lagodno razmišljati o tome jer Bože moj kupujem novo auto nemoj da pehiram da ću imati udes, ali treba napraviti sve da se ima mirna savjest i da se uradilo sve da se sprijeći ono najgore.
Ima stvari na autu gdje se može uštediti pa i fina svota novca, ali nemojte štediti na zračnim jastucima, gumama, kočinicama, svjetlima i ostalim senzorima vezanim za sigurnost jer možda se to ne vidi i ne možemo se faliti (da ne kažem q...t) ali sama spoznaja da je auto opremljeno maksimalnom opremom po pitanju bezbjednosti daje poseban užitak u vožnji.
-
Znaci moze da se konfugurise po zelji.
To je odlicno
-
Na mom modelu nema poklopca motora. Jel to i kod vas slučaj?
Hvala
-
Test 2019 je imao, nova 2021 nema i ima 5 konjica manje tj 110.
-
To mi je uvek bilo nejasno. Neko spominje 115, negde piše 110. Gde nestadoše 5 konja?
-
I kakav je taj od 110konja na uzbrdici pun, npr kopaonik ili neka druga planina.
-
Nisam isao na tu stranu ali u odnosu na prethodnog senika 1.5dci sa 82 konja kamiq je formula :)
-
I kakva su iskustva generalno o udobnosti i inace
-
Pa ja sam generalno jako zadovoljan osim sto sam imao problem sa stucanjem ali aditiv i voznja na duze staze su popravile situaciju, ne sipam vise gorivo na nisu/gaspromu. Necu da kazem da je lose ali mi definitivno pravilo problem, ne vole se. Obzirom da je velicine golfa 7, tj malo kraci, izuzetno sam zadovoljan prostorom u kabini, a i gepek je malo veci nego na golfu. Sto se tice udobnosti jeste malo kruci ali nije neudoban mada ja nisam relevantan da odgovorim jer mi je ovo drugi auto. Lagano sam vozio do grcke i nazad bez umaranja. Na magistrali 80-90 km/h ide ispod 5 litara lagano, po gradu kako kad ali od 6-6,5 do 8,5. Autoput zavisi od opterecenja ali recimo oko 6,5 na 130kmh. Od Vrnjacke banje do Cacka sa malo preko ohranicenja mi je board pokazao 4 okruglo. Vece, klinjo spava, nema naglih ubrzavanja...
Malo sam sokiran cenama delova jer mi je kamion razbio retrovizor koji je samo grejani, nije elektrosklopivi i kosta oko 45000 zamena.
-
Bukvalno svaki litar goriva na našim pumpama je izašao iz gasproma, sem aditiviranog dizela na molu. Nema rekla kazala ovo je jedino tačno.
-
Bukvalno svaki litar goriva na našim pumpama je izašao iz gasproma, sem aditiviranog dizela na molu. Nema rekla kazala ovo je jedino tačno.
Verujem da je tako ali nesto postoji, kontam kao i mikrocipovi, svi izlaze iz par fabrika na svetu ali nisu isti, sta znam...
-
To je taj placebo efekat.. Igraju se našim mozgovima..
-
To je taj placebo efekat.. Igraju se našim mozgovima..
Onda jedino sa kamiqovim jer se nemu pali lampica u zavisnosti od goriva, meni svejedno :)
-
Kakva lampica?
-
Kakva lampica?
Check engine i ne pali srednji cilindar pa je bio na servisu i sve ok, promenim gorivo, sipam aditiv, predjem 1000km i sad sve ok
-
Kakav aditiv sipas?
-
Sipao sam stp petrol treatment koji ide na 5000-6000 km i za sada nemam problema, videcemo dalje, nepunih 7000 je na satu
-
Veruj mi da to nije do goriva i aditiv ima ulogu da spreči, a ne popravi..
Slobodno sipaj na novijoj gasprom pumpi i sigurno je najbolje gorivo zato što nije kršteno nego je jedino izvorno kako izadje iz rafinerije..
-
Veruj mi da to nije do goriva i aditiv ima ulogu da spreči, a ne popravi..
Slobodno sipaj na novijoj gasprom pumpi i sigurno je najbolje gorivo zato što nije kršteno nego je jedino izvorno kako izadje iz rafinerije..
Ti radis za gasprom :)
U senika sam dizel samo tamo i sipao bez problema ikakvih, pa sam nastavio u kamiq benzin jer imam i karticu dugo pa lepo i korisno ali eto desio se problem. Trenutno sam se odlucio za drugu pumpu da ne reklamiram pa ako se desi problem onda je u sustini svejedno, za sada nemam, a kamiq sa 3 cilindra lepo oseti izostanak eksplozije koji je konstatovan u servisu uz objasnjenje da je sa delovima sve u najboljem redu. Vreme ce reci svoje
-
Hahah ne radim i svuda imam 10 do 14din popusta kod njih čak najmanje 10din. Mnogo prelazim svaki treći dan pun rezervoar i stvarno sam siguran da je najbolje gorivo kod njih doduse samo na dve pumpe sipam.
-
doduse samo na dve pumpe sipam.
Ovo je vec vrlo verovatno, mozda nisam imao srece ali eto, tako se izdesavalo sve
-
Iz uputstva: Koristite benzin od min. 95 ROZ. Upotreba benzina s većim oktanskim brojem od 95 ROZ može uvećati performanse i smanjiti potrošnju goriva. Preporučujemo da koristite benzin 98 ROZ. Benzin sa oktanskim brojem većim od propisanog može se koristiti bez ograničenja.
Zavisno od pumpe, kada god ima "jače" gorivo, sipam jače ili gorivo sa aditivima kao preventiva. Nadam se da će mi se veći trošak za gorivo vratiti u manjim troškovima održavanja.
-
Iz uputstva: Koristite benzin od min. 95 ROZ. Upotreba benzina s većim oktanskim brojem od 95 ROZ može uvećati performanse i smanjiti potrošnju goriva. Preporučujemo da koristite benzin 98 ROZ. Benzin sa oktanskim brojem većim od propisanog može se koristiti bez ograničenja.
Zavisno od pumpe, kada god ima "jače" gorivo, sipam jače ili gorivo sa aditivima kao preventiva. Nadam se da će mi se veći trošak za gorivo vratiti u manjim troškovima održavanja.
Ne znam da li stvarno imamo koristi od toga? I ja sipam uvek skuplje gorivo sa aditivima itd itd, kako u Skodi tako i u drugom autu francuzu 1.4hdi motoru....
-
Pozdrav svima.
Hvala vam na utiscima, ozbiljno sam se i sam zagrejao za auto. Budzet mi ne dozvoljava da idem iznad 1.0 110 (115) KS manualni. ali su mi ubacili u glavu da treba da bezim od trocilindarskih motora. Pa bih da pitam vas koji ga imate u ovoj konfiguraciji, kakvi su vam utisci sada nakon sto je proslo malo vise vremena, kako se ponasa pod opterecenjima i na uzbrdicama?
P.S. VIdeo sam na drugim temama da su se zalili na stucanja jednog cilindra, ali da se posle na neki nacin samo ispeglalo.
-
Ja bih se protegao na DSG varijantu istog ako ikako možeš. U onom Ambition plus paketu koji je odličan izadje 19000 sa DSG plus njega najviše poručuju pa ćeš ga najbrže i dobiti.
-
Manuelni je zapravo moj izbor, to sam mozda trebao da napomenem. Nikako se nisam uspeo sloziti s automaticima kad god sam ih probao. Mada, razmislicu sad i o tom predlogu...
-
Ako ti je veci deo kilometara gradska voznja, obavezno jos jednom uzmi u razmatranje DSG.
-
Pa polovina, ima i otvorenog puta a bice i brda (ne offroad, redovno :) ) Hvala svakako na idejama, vec se razmatra. :)
-
Kad mogu BMW i Tojota da stavljaju tri cilindra, ne vidim zašto bi to bio problem. Tri cilindra ili četiri - jednako se habaju zidovi cilindara, ne vidim uticaj na trajnost ama baš nikakvu. Motore ubija loš vozač a ne broj cilindara - ne silovati ga dok je hladan, ne preterivati sa obrtajima i ne potapati gas dok je u zoni niskih obrtaja i biće sve ok.
-
Upravo tako, to je i moja logika. Hvala na komentarima svima. :)
-
Pitao si za Kamiqa,pa ukratko da ti pretstavim moje utiske.Posle nepunih sedam meseci cekanja isporuke,stigao je u salon pre 10-tak dana kada sam ga i preuzeo.Od preuzimanja presao sam do sada oko 750 km u gradskoj voznji,taksiram sa istim.Kamiq je u osnovnoj opremi koja zadovoljava moje potrebe,70 kw.Posto ga jos razradjujem,uglavnom ga vozim u ekonomik modu to jest nezno dodajem gas i gledam da neprelazim 3000 obrtaja.Motor iako je trocilindras ima sasvim dovoljno snage,lepo povlaci i za sada utisak je ok celokupno gledano ulozeno-dobijeno.Napominjem da sam do sada za 30+ vozackog staza izvozao dosta razlicitih vozila od fice pa do dzipova sa 3000 kubika ,kamiq je u svakom pogledu ok.Ako nekog zanima jos nesto u vezi utiska voznje istog,stojim na raspolaganju.Pozzz
-
Cestitke za auto, otvori mu garazu. Koliko predjes na taksiju mesecno? Ovo za desetak dana bas deluje malo za taj posao.
-
Ljudi, evo posle 6 meseci voznje ja i dalje ne mogu da se pomirim sa cinjenicom oko udobnosti i tvrdoce KAMIQ-a. Podeljena su misljenja, nekima je skroz OK, dok neki isto kazu da im smeta. Mislim da zaista ima veze od terena tj zone grada gde se vozi jer na primer, nista ovo skoro ne primecujem kada sam na NBG-u, dok po Zvezdari i uzbrdicama dela Zvezdare, gde su na svakih 30 santimetara ili rupa ili šaht ili ležeći, jednostavno nivo kvaliteta u vožnji u mom slučaju je katastrofalan.
Danas sam vozio suprugu sedela je pozadi, iako je stalno govorila da preterujem sa tom žalbom, danas je rekla pa ovo je stvarno katastrofa. Deca mi sede pozadi i prosto mi je poražavajuće da ih vozim kao cigle pozadi.
Prosto, moraću ponovo da zakažem probnu vožnju, kada sam i testirao pre kupovina na žalost vozio sam po NBGu i ovo nisam primetio. U salonu kažu tako je, viši je clearence i jednostavno je tvrd u vožnji. Po meni, kriminalan propust i zato molim sve koji su zainteresovani za ovaj auto da dobro obrate pažnju na ovaj segment. Fabijom iz 2014 nemam problem ni sa rupama ni šahtovima ni sa bilo čim. Kao što sam negde ranije napisao, ovo ima samo jednu prednost a to je da kamen u bubregu sigurno ne može da se formira, samo fin pustinjski pesak :)
-
Evo i ja da se oglasim posle 50-tak dana i predjeno oko 4000 km voznje kamiqa.Generalno,utisci su pozitivni i u sveri ocekivanog.Potrosnja za tu kilometrazu 90-10 gradska-auto put voznje je oko 8 litara,a napominjem da taksiram sa istim sto u potrosnji znaci bar 20% vece potrosnje jer je na taksiju ekstra urban voznja,voznja uglavnom po suvom centru grada.To napominjem jer neko racuna gradsku voznju,a relacije su mu npr Mirijevo-Zeleznik sto nije bas totalno graska voznja a uticaja ima i vreme voznje jer u vrsnim spicevima vise se stoji neko sto se vozi-poznato svim Beogradjanima a i stanovnicima vecih gradova.Da se osvrenem i na prethodni post.ja nemam utisak da je Kamiq nesto trvdji i neudobniji nego sve ostale Skode ili wv,to je cena dugotrajnosti trapova u odnosu na Renoe,Pezoe itd koji su priznajem mnogo udobniji ali i mnogo skloniji popravkama.Snaga motora,osnovni 70kw me je pozitivno iznenadila,nemam osecaj da vozim auto sa 3 cilindra,nesmeta usima a i novcaniku i ima sasvim dovoljno snage.Znate,moja filozofija citavog zivota je da zavisno od realnosti i ocekivanja mnogi od nas sasvim suprotno imaju utiske o mnogim stvarima,pa tako i o vozilu koje koriste.Kamiq za mene ima lepu spoljasnost i unutrasnjost,obilje prostora u kabini a pogotovo na zadnjoj klupi,oprema mu je po meri a ponavljam velika nedoumica za mene pre kupovine i sumnje u motor od 999 kubika za sad su proslost-kako ce biti nadalje podelicu utiske sa ostalim forumasima.Pozzz
-
Hvala jokeru na komentarima, slazem se isto je i kod mene 999cm3 motor i ide kao lud, unutra jeste prelep i prostora ima bas dosta pogotovo sto rece na zadnjoj klupi.
Ovo je odlicno sto si napisao da taxiras, daj mi molim te ostavi kontakt na pm pa da porucim neku voznju po zvezdari 🙂 da vidim da li se ja tripujem ili sam dobio feleričan model 🙂
-
Evo i ja da se oglasim posle 50-tak dana i predjeno oko 4000 km voznje kamiqa.Generalno,utisci su pozitivni i u sveri ocekivanog.Potrosnja za tu kilometrazu 90-10 gradska-auto put voznje je oko 8 litara,a napominjem da taksiram sa istim sto u potrosnji znaci bar 20% vece potrosnje jer je na taksiju ekstra urban voznja,voznja uglavnom po suvom centru grada.To napominjem jer neko racuna gradsku voznju,a relacije su mu npr Mirijevo-Zeleznik sto nije bas totalno graska voznja a uticaja ima i vreme voznje jer u vrsnim spicevima vise se stoji neko sto se vozi-poznato svim Beogradjanima a i stanovnicima vecih gradova.Da se osvrenem i na prethodni post.ja nemam utisak da je Kamiq nesto trvdji i neudobniji nego sve ostale Skode ili wv,to je cena dugotrajnosti trapova u odnosu na Renoe,Pezoe itd koji su priznajem mnogo udobniji ali i mnogo skloniji popravkama.Snaga motora,osnovni 70kw me je pozitivno iznenadila,nemam osecaj da vozim auto sa 3 cilindra,nesmeta usima a i novcaniku i ima sasvim dovoljno snage.Znate,moja filozofija citavog zivota je da zavisno od realnosti i ocekivanja mnogi od nas sasvim suprotno imaju utiske o mnogim stvarima,pa tako i o vozilu koje koriste.Kamiq za mene ima lepu spoljasnost i unutrasnjost,obilje prostora u kabini a pogotovo na zadnjoj klupi,oprema mu je po meri a ponavljam velika nedoumica za mene pre kupovine i sumnje u motor od 999 kubika za sad su proslost-kako ce biti nadalje podelicu utiske sa ostalim forumasima.Pozzz
Kolega mene brine dugovečnost tog motora u teškoj eksploataciji, lako je dok je novo.. Ali kad pomislim da tri klipa na benzin trebaju da budu upaljeni 8 sati bez gašenja..
-
Hvala svima na komentarima pre svega. :)
Ljudi, evo posle 6 meseci voznje ja i dalje ne mogu da se pomirim sa cinjenicom oko udobnosti i tvrdoce KAMIQ-a. ...
Zanimljivo, ovo je prvi put da cujem da se neko zali na udobnost u voznji. Moguce je da si samo dobio takav model, a moguce je i da ovo niko do sad nije pomenuo, uglavnom svi opisuju udobnost za vozaca a mozda na zadnjoj klupi nije tako udobno. Svakako hvala na tom momentu, treba otvarati sve teme.
Evo i ja da se oglasim posle 50-tak dana i predjeno oko 4000 km voznje kamiqa. ...
Cuo sam da je prilicno dobar na uzbrdicama, ali ovde u Vojvodini a to nisu bas pravi predstavnici. :D Jesi imao prilike da ga pod malo vecim tezinskim opterecenjem proveris u brdskim uslovima?
Kolega mene brine dugovečnost tog motora u teškoj eksploataciji, lako je dok je novo.. Ali kad pomislim da tri klipa na benzin trebaju da budu upaljeni 8 sati bez gašenja..
Ovo i jeste najveci problem - svi govore da ce prvih 100 hiljada km biti dobro, sto je za mene i moju kolicinu voznje sasvim prihvatljivo ali ima dosta ljudi koji ovo predju vrlo brzo, videcemo sta ce biti s tim motorima. Ne znam da li se neko zalio na to sa ovom novom generacijom motora, nisam to negde nasao ali ima jos vremena.
-
Ukratko da odgovorim,snage ima u svim rezimima voznje kako na auto putu tako i na usponima i gradskim ulicama.Moram da napomenem da ga za ovih 4000 km nisam opterecivao naglim dodavanje gasa niti opterecenjima u vidu 5 osoba sa stvarima,ali na blagi dodir gasa se lepo odaziva tako da nisam ni imao potrebe da ga nesto *navlacim*.A o dugovecnosti motora,prilikom ugradnje taksimetra u kamiq-a taksista iz unutrasnjosti mi je rekao da oni imaju golfa 1.0 tri cilindra sa kojim gaze 350.000 bez otvaranja motora,pretpostavljam da je bar slican ako nije isti motor kao u skodi.Sad,videcemo kako ce se pokazati...Mozda ce nekog zanimati da sam za ovih 4000 km dosuo oko 250 gr motornog ulja,sto je i za ocekivanje jer ga prakticno jos razradjujem.Na temu motora 1.0, ima snimak na you tubu iz Engleske gde par njih probaju auto za kojim im je receno da su koliko se secam 1.6 ili 2.0,svi su bili zadovoljni kako vuce a kada im je receno kolike snage je stvarno motor,ostali su u cudu.Kao sto sam u prethodnom postu napisao,predrasude su cudo.Pozzz
-
Evo link o testu skode octavia 1.0,a receno im je da je 1.8: https://www.youtube.com/watch?v=JXrjpWZFpiQ
-
Što se tiče dugovečnosti motora 1.0 u teškoj eksplataciji, i mene je više ljudi upozorilo na to.
Od komentara da je to motor za peglicu do toga da mogu da ga bacim u đubre nakon pređenih 200.000km.
Onda sam se setio da sam upoznao gospodina koji radi u MUP-u na održavanju vozila, i da MUP pretežno koristi Škodu, pa sam njega upitao za iskustva i ocenu navedenog motora 1.0.
Dobio sam odgovor da imaju automobile sa pređenih 200.000km i više i to bez ikakvih problema, da ako se kupuje nov auto sa tim motorom nemam razloga za brigu.
-
Ukratko da odgovorim,snage ima u svim rezimima voznje kako na auto putu tako i na usponima i gradskim ulicama....
Za sada su utisci dosta dobri,ali i ja bih složio da rupe malo teze podnosi kao da je malo grub ,ali generalno jako dobar automobil,1.0 115 ks vuče super.
Hvala vam obojici na odgovorima, sve su to vrlo korisne informacije.
Što se tiče dugovečnosti motora 1.0 u teškoj eksplataciji, i mene je više ljudi upozorilo na to....
Pa da, deluje da oni koji upozoravaju pricaju o nekim starim tehnologijama, i meni se cini da je VW pouzdan i dostigao odredjen nivo kvaliteta s ovim.
-
Dobio sam odgovor da imaju automobile sa pređenih 200.000km i više i to bez ikakvih problema, da ako se kupuje nov auto sa tim motorom nemam razloga za brigu.
I to nekada bez gasenja motora tokom dana.....
-
I jos manje troši od 1.6tdi a jeftinije održavanje.. Naravno da smo i sami svesni da vw nikada nije napravio dobar benzinski motor..
-
Malo ga pretera da vag nema dobar benzinski motor :))
-
Dobro ajde 1.6 stari na lanac može da prodje :)
-
Ja znam bar 10 odlicnih. Ima vag brutalne benzince neke bolje dosta od konkurencije. Ali ne gledamo iz istog ugla, ti gledas ove manje kubikaze za grad i svaki dan, ja gledam malo sa tunerske strane jacih motora. A opet evo primer 1.4 16v iz fabije 1, motor kida, iz prve ruke imao sam 4 auta sa tim motorom. Da ne pricam o 1.8t i obe generacije 2.0 ea113 i ea888 i legendarnim 2.5 ea885 :)
-
*ea855 greska u kucanju
-
Ne znam koliko ljudi mi je reklo a zašto ne uzmeš dizel motor i nema brige. Ne mogu da im objasnim da većina proizvođača automobila više nema dizel motore u ponudi, pa ni Škoda.
Fenomenalna stvar je da ovde na forumu imamo članove koji su taksisti, tako da ćemo vrlo brzo imati informaciju iz prve ruke kako se 1.0 motor ponaša nakon više desetina pa i stotina hiljada pređenih kilometara.
-
Kako nema skoda dizela? Evo bas je moj prijatelj poručio oktaviju 2.0tdi.
-
Kako nema skoda dizela? Evo bas je moj prijatelj poručio oktaviju 2.0tdi.
Mislim da je verovatno mislio na Kamiq, a za njega nema dizela vise u ponudi:
(https://i.gyazo.com/f5a2ae62f1ef2f2649de05625c8e0043.png)
Cini mi se da sam video da je bio neki 1.5 dizel ili tako nesto, ali nema sada u ponudi vise.
-
I jos manje troši od 1.6tdi a jeftinije održavanje.. Naravno da smo i sami svesni da vw nikada nije napravio dobar benzinski motor..
Koji motor manje troši od 1.6 dizela?
-
Kako nema skoda dizela? Evo bas je moj prijatelj poručio oktaviju 2.0tdi.
Mislio sam na Kamiq kao model.
-
Evo drugari da sumiram utiske posle predjenih 9500 km za cetiri meseca voznje,u nameri da iz prve ruke prenesem utiske onima koje zanima kamiq.Prosecna potrosnja 90-10 (grad-auto put) je 7.8 l,taxi voznje po Beogradu.Zavrsna obrada je za sada ok,nema skripanja i drugih neprijatnih zvukova,kvalitet materijala (tabla,obloga volana,sedista itd) je zadovoljavajuca.Vesanje jeste malo tvrdje,ali racunam da ce biti dugovecnije sto je odlika kod svih skoda vozila.Motor,koji je bio najveca nepozanica (1.0,70 kw) za sada me odusevljava,solidno je tih u vozilu i van njega a snage mu nenedostaje u svim rezimima voznje po gradu i na otvorenom.To znaci da prosecnom vozacu kao sto sam ja 1.0 pojacan turbo punjacem,vrsi posao sto se kaze...Povlaci sasvim dobro i kad je u vozilu po cetiri putnika,a potrosnja je sasvim ok.Kako ce se pokazati u letnjim mesecima kad bude radila klima,videcemo i utiske cu normalno podeliti sa vama.Jedino sto mi ide na *ganglije* je opcija start-stop sistem koja je podrazumevano ukljucena,to jest po svakom startovanju motora moram da je deaktiviram.Po mom misljenju,za 3-4 sekunde sto se zaustavim na semaforu ili zbog uslova saobracaja usteda je upitna,a arci se akumulator,anlaser...JBM ti ekologiju zbog koje ce sklopovi vozila krace trajati,a normalno mi placamo popravke.Toliko,pozzz
-
Bilo je na SAT-u, mjerili su snagu bas tog tvog motora, izbacivao je skoro 110ks umjesto deklarisanih 95, ali sa 100 okt gorivom. :bravo:
-
Mene vise brine dugovecnost tog motora, nego kako poteze.
-
Zašto se svi hvataju za dugovečnost malih turbaka kad valjda prosta logika kaže da moraju trajati duže jer se vrte na manjim obrtajima (skoro duplo manjim u redovnoj vožnji - umesto na 3000-4000 voze se na 1500-2000) - dakle klipovi prelaze duplo manji put po zidovima cilindara i trebalo bi da je habanje manje zar ne?
U najgorem slučaju trajaće jednako kao atmosferci, ako se usput prištedelo na materijalima.
-
Sto se tice dugovecnosti motora,u prethodnom postu napisao sam iskustvo taksiste koji je sa sluzbenim vozilom presao preko 300.000 km,a znam i da je dosta patrolnih vozila policije vec pregazilo preko 250.ooo km.Uslovi u kojima se ta vozila koriste (vise vozaca,rad u mestu i ostali * parametri* sluzbenih vozila)ukazuje da bi sa normalnim koriscenjem bar toliko trebali da predju.I meni je prilikom kupovine i odlucivanja koji motor da *pazarim*u Kamiq-u bila nepoznanica snage i dugovecnosti istog,za sada me upotrbna vrednost iliti *snaga* navedenog motora odusevljava,a o dugovecnosti cu se uveriti nadam se za par godina.Doduse,pre odluke probao sam jedan patrolni rapid sa istim motorom ali od 85 kw,pa je i to bio jedan od razloga odluke za izbor tog motora.Pozzz
-
Bez brige, vecina brendova pravi te "mikro" turbo motore. Ne bih ja brinuo o dugovecnosti ako iole vozi neko ko ima osecaj o odrzavanju.
-
1.0 je pun pogodak, ide kao nekadašnji 1.9 TDI (nažalost takve su i komande, i menjač i kvačilo su mu jednako "tvrdi" kao u starom 1,9 TDI - probao sam tri službena Golfa 8 - svi su isti) ali zato potrošnja kida - mešovit režim (vožnja koju čini grad + autoput na konstantnih 140 km/h) daje ukupan prosek od neverovatnih 5,6 l/100 km.
Ko voli mekše komande može da traži polovan 1.2 TSI (kog ja imam u privatnom autu - total prosek od kupovine do danas je samo 5,2 l/100 km a Polo 1,6 TDI mi je trošio 4,85 - dakle minimalna razlika a zadovoljstvo zbog nižih troškova posedovanja je neuporedivo)