skodaforum.RS
ŠKODA FORUMI => Motor Menjač => Temu započeo: Gzupan82 27. Sep, 2020. 07:10
-
Skoro sam kupio skoda yeti 1.8tsi, posle 1000km znacajna potrošnja ulja, sta bi to moglo biti? Pomagajte,.. nerviram se..
-
Sta za tebe znaci "znacajna" potrosnja ulja? U uputstvu za Yeti pise, da je potrosnja, u zavisnosti od uslova voznje, do 0,5L na 1000km. Pri tome je navedeno i koju specifikaciju treba da koriste. Za 1.8tsi je navedeno da kod "promenjivog intervala servisa" treba da koristi specifikaciju VW 504 00 a kod "fiksnog intervala servisa" VW 502 00. Kolicina punjenja je 4.6L sa filterom. U nekom tehnickom uputstvu za Skoda vozila nasao sam da taj motor treba da koristi ulje viskoziteta SAE 5W-30. Normalno, ovo se odnosi na potpuno nova vozila. E sad...koliko je taj auto do sad presao od 2010? Kakav ti je stil voznje...da li vuces neku prikolicu? Da li i inace sipas neko ulje redjeg viskoziteta? Da li je to ulje slabijeg kvaliteta od predvidjenog?
-
Dobar dan. Da ste pokusali sa pretragom foruma i ukucali kljucnu rec 1.8tsi ili tfsi i potrosnja ulja, izasle bi barem 3-4 teme sa tim problemom. Poznat slucaj je potrosnja ulja na tom motoru, narocito u 2009, 10, 11.godini. Ovlasceni servis je priznao gresku, u garanciji menjao klipove i karike, negde resavao problem negde je i dalje bio prisutan. Kod nekih korisnika zamena separatora uljnih para je resavala problem, a negde ne sve dok nisu promenjeni klipovi i karike ili prepravljeni postojeci klipovi i stabljene deblje karike, proverena turbina i separator para. Morate malo pretraziti forum pa ce vam sve biti jasno. Ono sto je sigurno, prevelika potrosnja se javlja kod vozila iz uvoza zbog LL servisnog intervala na 30k km, kod vozila gde je servis radjen na 15k, nema toliko problema.
Koje god ulje da sipate, imacete isti problem sve dok ne resite potrosnju, pricam iz iskustva jer je moj drugar imao to vozilo, resio problem i prodao kasnije drugom drugaru koji je sada vozi i kome to vozilo sada trosi oko 500g na 4000km.
Pozdrav
-
"Znacajna" je da je ulje bilo na normalu, posle 1000km bord com je izbacio da je problem sa nivoom ulja, kada sam pogledao bio je na minimumu..
-
I da 2010god je
-
Da li znas koliko je kostalo tvog druga resavanje tog problema..?
-
Mozes pogledati na linku deo diskusije, od strane 2,3... https://forum.skodaforum.rs/index.php?topic=9288.30
Cena je promenljiva stvar, zavisi da li prepravljas postojeci klip ili stavljas ove Ceske ET Engineteam. Njihov set je cini mi se od oko 220 do 350 eur, zavisno gde kupujes. Moras racunati na proveru ostalih elemenata, proveru lanca, obrade, rad majstora. U svakom slucaju mora se proveriti pre svega separator uljnih para, turbina da li provlaci ulje, ako je to ok, otvaras motor, ali bih preporucio da to poveris nekome ko je barem jednom radio tsi agregat, a ne da se uci na tvom autu.
Kazem cena moze biti 500, a moze izaci i na 1500, pitanje je majstora, stanja ostalih elemenata, sta ce biti menjano, remontovano. Nadam se da ces resiti problem i napisati u ovoj temi sta je bilo na kraju.
Srecno.
-
Dobar dan Gzupan82,
i dobrodošli na forum. Nadam se da ćete na kraju sa nama podeliti ishod intervencija na svom motoru.
Kada petarp031 priča o benzinskim motorima, ja sedim mirno, ćutim i hvatam beleške. Hoću da kažem da Vam je dao dobre smernice.
Žao mi je što Google pretraživač niste koristili pre kupovine automobila. Koja je kodna oznaka vašeg motora? Pretpostavljam da sadrži četiri slova. To će Vam znatno olakšati spoznaju mogućih problema, jer na osnovu nje znate kojoj generaciji, tj. kom stage-u pripada motor. Tada čitate koje je modifikacije proizvođač uradio u odnosu na prethodnu: uljna pumpa, klipovi, karike, radilica, vakum pumpa, da li je Euro 4 ili 5 itd.
Skoro sam od kolege sa foruma naučio da se i u Škodu ugrađivao manje problematičan 1.8 tsi prve generacije (Stage 0 i Stage 1) – BZB koji se proizvodio 2007. i koji je već 2008. zamenjen više problematičnim verzijama sa četiri slova: CDAA, CDHA, CDHB…
Srećno.
-
Pretpostavljam da je na Jetinu CDAA, nazalost, taj vecinom dolazi kao problematican, ali je resiv. Lazar Petrovic je kupio tu octaviu od mog drugara, vozika se lepo, dospe na 4k oko 500, 600 grama, jer ima dosta auto puta, ali drugih problema nema, barem ne vecih.
-
Yeti, CDAA, 2010, 1.8TSI,118lw
-159000km
-uvoz CH
Radio polugeneralku(klipovi i karike, deblje od pasata cc), sve lance, dihtunge, ravnanje glave sa hidrotestom, sve ventile.
Nazalost proizvodjac je napravio los motor, svi imamo problem sa cdaa. Sada je potrosnja ulja 1.5 lit/10000 km. Sretno🙃
-
Ja sam imao u servisu problem sa takvim jetijem i potrosnjom ulja. Zamenio sam separator ali sa orginalnim i prestao je da trosi ulji. Dok je na drugom primerku morala da se radi polugeneralka.
Za početak separator menjati.
-
Da, baš kao što je Petar napisao. Tu Octaviu sam kupio sa 202620km, na 204082 je menjano ulje, a na 207882 sam dosuo oko 600g ali sam tada vozio autoputa oko 2000km. Trenutno je na 209760, sledeca zamena ulja planirana na 216082. Autoputem mnogo manje vozim od tada. Juce u servisu proveravao nivo ulja, sve ok. Drugar od koga je auto kupljen je resio problem sa potrošnjom, mislim da je Petar detaljno objasnio na jednoj od tema foruma sta je uradjeno.
-
Octavia 2011 god 1.8 tsi cdaa, kupio je sa 128 000km iz ch doterana na slepu, registrovao, zamenim, ulje filtere, zatezac pk kaisa i pk kais, svecice, akumulator, vozio 500km i upali se lampica od ulja potrosi mi 0.4l ulja 500km, automacki kod majstora sutra pocinje da radi, kaze da je problem taj dug servisni interval od 30 000km i karike koje su 1mm debljine fabricke, majstor mi je rekao da se ukopavaju klipovi stavljaju deblje karike, menjam i lanac sve komplet i glava se ravnja, dal leteci lezajevi.... I to ce da bude oko 800 eur oca mu jebem. Ali auto me odusevio kako dobro ide plus je i 4x4 ne trosi mnogo😀
-
Da li bi mi dao tel od majstora, uzeo sam Yeti 1.8tsi
-
Pozdrav drugari, nazalost prijavio bih se i ja za kontakt ovog majstora za 1.8 tsi potrosnju ulja :( pojedini majstori traze bez malo 2k evra da nisu nista ni pogledali, a po pisanju clanova ovde, dosao sam do zakljucka da se moze proci osetno povoljnije. Hvala
-
Jesi li uspeo rešiti problem?
-
Jel neko resio problem? Ja kog god mehanicara da sam pitao bilo je preko 2 k eura
-
Pozdrav i ja bih broj majstora ako moze? Zamenio sam ulje radil ispiranje ali i dalje trosi. I dosao sam do cifre od 3400 evra za popravku. Pa ako bih mogao dobiti broj majstora da vidim kada bih mogao i koliko kosta da se odradi taj servis
-
https://youtu.be/PAGN06hsS4o?t=593
Ovde se pominje problem 1.8tsi motora i zamena fabrickih karika debljim.
-
Odgledao to ali nigde se neka okvirna cena ne spominje
-
Mozete ih pitati:
https://www.mrgroup.rs/contact/?lang=en
Klip je informativnog karaktera, koliko sam razumeo masinske radionice su odavno upoznate sa problemom i potrosnju ulja smanjuju tom metodom.
-
Pretpostavljam da je na Jetinu CDAA, nazalost, taj vecinom dolazi kao problematican, ali je resiv. Lazar Petrovic je kupio tu octaviu od mog drugara, vozika se lepo, dospe na 4k oko 500, 600 grama, jer ima dosta auto puta, ali drugih problema nema, barem ne vecih.
Petar zdravo
Ja isto imam problem sa ovim motorom 1.8 tsi cda je mozesh mi posochi neki majstor ko reshava ovo. Hvala unapred.
-
Ja zamenio pcv ventil i izgleda da sam smanjio potrosnju,i benzina i ulja