skodaforum.RS
ŠKODA Octavia => OCTAVIA 1996-2010 => Temu započeo: acaaanik 29. Jun, 2018. 13:40
-
Pozdrav,
Imam problem sa gašenjem automobila u toku vožnje.
Naime, vozim škodu oktaviju 1.9TDI 66kW 1998 godište, i u poslednje vreme je počela da pravi problem sa gašenjem u toku vožnje, kada odjednom stane na sred puta, jednostavno se ugasi, i sledeći put upali tek iz trećeg ili četvrtog puta.
Do sada je od nastanka problema:
1. promenjen akomulator (stavljen novi Energizer 12V 74Ah 680A PLUS)
2. urađen mali servis (zamenjeni svi filteri koji se tada menjaju)
3. zamenjen senzor radilice (na koji je majstor sumnjao)
Hteo bih da napomenem da je nakon zamene senzora radilice auto konstantno vožen sa punim rezervoarom dizel avio goriva, tako da nije stvar u nedostatku, ili niskom nivou goriva
Auto ne pokazuje nikakve znake pred gašenje, niti lampice, koje ne bi trebalo da sijaju, sijaju.
Nema pravila kada je u pitanju gašenje, može da prođe 200km a da se auto ne ugasi, a može da prođe i 20km od poslednjeg gašenja, pa da se opet ugasi.
Da li je neko imao ovakav ili sličan problem, ili smatra da može da mi pomogne? Svaki komentar i pitanje je dobrodošlo. Hvala
-
Meni se to desilo neki dan ali ja vise nisam mogao da ga upalim. Izbacio gresku P0652 i nije radio senzor bregaste kad je stavljen nov ni on nije radio. Greska nije mogla da se obrise cackao majstor po kablovima i tek sutra dan uspeo da ugasi gresku i auto upalio normalno i normalo radi. Kaze verovatno voda usla negde.
-
Nije mi jasno zasto si stavljao toliki akumulator?
-
https://vimeo.com/277635048#t=2s
Ovo je video snimak jednog od neuspešnih paljenja, tek 10 minuta nakon toga je sasvim normalno upalila, i narednih 100km se nije gasila.
Meni se to desilo neki dan ali ja vise nisam mogao da ga upalim. Izbacio gresku P0652 i nije radio senzor bregaste kad je stavljen nov ni on nije radio. Greska nije mogla da se obrise cackao majstor po kablovima i tek sutra dan uspeo da ugasi gresku i auto upalio normalno i normalo radi. Kaze verovatno voda usla negde.
Jel ovako, ili približno ovako verglala, kada nije htela da se upali više?
Meni ne izbacuje nikakvu grešku kada se priključi na kompjuter, majstor je uz moje odobrenje na slepo promenio senzor radilice, mislivši da je u tome problem..
Nije mi jasno zasto si stavljao toliki akumulator?
Nemam pojma, ovo je već treći isti takav akomulator na kom se vozi (kupljena nova 1998), i do sada nije pravio problem...
-
@salepostman, akumulator koji je stavio je bas koji treba po katalogu, a sve i da je jaci malo, ne fali mu nista.. Zbunjujes coveka bzv
-
Za elektricara je to problem, vrlo verovatno relej.
https://www.youtube.com/watch?v=d0CJ0NsiwL8
Mada i relej u alarmu ume da pravi ovakve probleme.
-
Ni meni nije izbacio gresku na tabli ali jeste na dijagnostici, verglao je normalo i ujednaceno bez znakova da oce da upali. Aco na mom autu je jos fabricki akumulator od 61 ah inace malo vise od 10 god. i meni na tim aplikacijama izbacuje 74 ah a svaki elektricar kaze do 10% vise a ni za tim nema potrebe.
-
Ne razumem se u dizela, al sam pre mesec dana imao slican problem na octaviji tdi 4x4. Problem je delovao isto kao tvoj. Elekticar je odmah posumnjao na relej 109 kao sto je djordjebg predlozio, ali kod mene nije bio slucaj. Zatim je pojacao masu na racunaru i kada se problem ponovo desavao, u mom slucaju je morala zamena racunara. Kod mene je bio slucaj na tdi 101 ks pd, u trenutku gasenja, ecu posalje signal ka klapni za gasenje i ona se zatvori. Mozda kod tebe to nije slucaj obzirom da se radi o malo starijem racunaru i 90ks koja mislim da nema tu klapnu za gasenje. Prvo probaj sa relejem, original je kostao oko 700 din i specijalizovaoj radnji za vw.
Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka
-
Pozdrav! Stara je tema ali mozda je problem bio resen?
Posto imam vrlo slican problem zanima me sta je bio uzrok ili kvar?