Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Skorašnje poruke

Stranice: 1 2 ... 10
1
Motor & Menjač / Odg: provera ulja u motoru
« Poslednja poruka Jovan1991 poslato danas u 03:07:09 »
Zdravo svima... Od skoro sam postao vlasnik skode oktavie 1,9tdi 77kw... E sada kada sam je uzeo dok je hladan motor na sipci od mjeraca je pokazivalo sredinu nivoa ulja, a kada je upalim i ono kada dostigne skoro pa radnu temperaturu ugasim i sacekam jedno 10etak do 15 min ono mi pokaze nivo ulja na pocetku tj dnu onih rebrastih kockica na mjeracu (a odmah nakon gasenja kada izmjerim ono pokazuje na samom dnu mjeraca)... Sada me interesuje koja je glavna i tacna mjera??? Posto neko kaze mjeri se dok je auto hladan neko dok je auto vruc i tako u krug... I da li treba da dospem ulja isl
2
Servisiranje & Kvarovi & Popravka / Odg: Veliki servis octavia a7 1.2 tsi
« Poslednja poruka fobia24 poslato juče u 19:38:11 »
Ja bih menjao vodenu pumpu da te ne snadje dupli posao ako rikne pumpa.
3
Servisiranje & Kvarovi & Popravka / Odg: Veliki servis octavia a7 1.2 tsi
« Poslednja poruka Mihailo poslato juče u 19:34:44 »
Ja sam na poslednjem malom servisu pitao koja je cena za veliki i bilo je reda velicine 200e. Tako da kad budem radio sledeci mali, cu najverovatnije raditi i veliki i zameniti svecice... Ne smem da garantujem, ali mi se cini da mi je rekao covek da se menja i vodena pumpa i jos to nesto... I da je cena bila za sve, bez malog i svecica naravno...
4
OCTAVIA 2004-2013 / Odg: skoda oktavia 1.9 77kw tdi potrosnja ulja
« Poslednja poruka Jovan1991 poslato juče u 18:47:19 »
Zdravo svima, opet ja znam da smaram ali jbg. Ovako prvi dan kada je bio minus 10 skoda nije htjela da upali tel iz treceg puta i kada upali normalno radi ne trese niti nista, kada vrgla kada je vruca sporije vergla i majstori kazu cetkice, onda vezano za ulje kada sam je uzeo na mjeracu je bilo polovina i sada nakon nekih 500 predjenih km vidim da je na dnu onih kockica (izmjerio nakon 10etak do 15etak minuta mirovanja auta) na mjeracu da napomenem da ne dimi ni nista auto a ide ko sasav tj dbr vuce... Sada me interesuje da li su kod motora lose karike ili je turbina pri kraju pa trosi ulje? Ili sam lose izmjerio ili sta vec...
5
Servisiranje & Kvarovi & Popravka / Odg: Veliki servis octavia a7 1.2 tsi
« Poslednja poruka nikola indjija poslato juče u 16:10:13 »
Oktavija ima oko 138000km 2014god.
Sl nedelje cu raditi veliki servis.Neznam dali da menjam vodenu pumpu i mali zupcasti koji je pokrece?
Onda cu promeniti i svecice.
6
Da, vreme velikog servisa je na 220.000km, neki kazu da je najbolje na 180.000km, videcu to jos. U voznji sam osetio prebacivanja onda kada sam auto vozio u sport modu ili kako se taj mod vec zove, tada sam pritisnuo papucicu gasa do kraja i auto je smanjio stepen prenosa i poceo da zustro ubrzava.

Tako je. Tako i treba da se ponasa. Ide obavezno u manji stepen pa dalje kako treba. A skoro nisam vozio u sport modu tako da sam zaboravio kako to izgleda. Da prenosi izmedju brzina su duzi koliko se secam.
7
Tako je, idemo u alpros na kompletan pregled vozila.
8
Cini mi se da si pomenuo da vozis na pregled u ovlasceni. Videce oni na dijagnostici sve parametre (dpf, dizne). Na tako maloj km se ne ocekuje da nesto od toga ne valja. A za uslove voznje sto kazes ne voziti na relacijama gde se ne moze zagrejati, dobro je da to nije jedini nacin upotrebe. Moj brat npr vozi samo u centru, autoput ne koristi ni kroz grad, ne zna sta je dpf i ako ga ima i za sad nema problema.
9
Спорт мод је посебна прича, извлачи обртаје итд. Битно је да нема трзаја при вожњи у D или у мануелном моду. Трзаји се доста осете, малтене као почетник кад не зна да пусти квачило па се ауто затресе. Тако да уколико је вожња пријатна, не брини. Лош DSG се осети итекако.

То што ти кажеш, зове се kickdown кад мењач врати у мању брзину и повуче, али ти ту ниси осетио пребацивање, већ су те снага и убрзање залепили за седиште. Ако је лоше мењач, при лаганој вожњи и пребацивању између брзина, осетићеш баш непријатно цимање. Такође не сме ништа да лупа при пребацивању између "брзина" P, R, N, D. Али баш не верујем да је на овом ауту лош мењач јер је само 170ккм у питању, а и одржаван у овлашћеном. DSG може да прави проблеме тек на 300+ хиљада км, тад крену опет неки потрошни делови који се замене и гази и даље само тако.
10
Da, vreme velikog servisa je na 220.000km, neki kazu da je najbolje na 180.000km, videcu to jos. U voznji sam osetio prebacivanja onda kada sam auto vozio u sport modu ili kako se taj mod vec zove, tada sam pritisnuo papucicu gasa do kraja i auto je smanjio stepen prenosa i poceo da zustro ubrzava.
Stranice: 1 2 ... 10