Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Skorašnje poruke

Stranice: 1 2 3 4 ... 10
21
YETI 2009-2017 / Odg: iskustva sa tockovima 18 inca na Yetiju
« Poslednja poruka Totaleksandar poslato juče u 07:50:47 pre podne »
][/url]/IMG-20200530-/img][/url][/img][/url]

Evo par slika Yetija sa 18'' tockovima,resio sam da promenim dimenzije tockova da sa 16" predjem na 18",prvi utisci posle dva dana voznje su skroz pozitivni,nigde ne grebe,nije nista tvrdji nego sto je bio i malo je cak i vislji (4,5mm) ceo tocak je veci za 9mm a auto vislji za pola od toga(4,5mm),pa je sigurnije da nece nesto zakaciti ispod auta! Felne su 18/7.5J/ET45 a gume TOYO 215/50/18 , za sada sam zadovoljan postignutim rezultatima promene dimenzija tockova!
22
https://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2020&mm=06&nav_id=1691260

Trenutna ponuda Škoda bicikala sadrži 17 modela i to dečijih, klasičnih gradskih bicikala, visokokvalitetnih planinskih i trkačkih do e-bicikala. Praktični sklopivi bicikl, koji se uklapa u prtljažnik svakog Škoda modela, jedno je od Simply Clever rešenja koje zaokružuje ponudu.
23
FABIA 1999-2007 / Odg: Fabia 1.4 mpi 50kw
« Poslednja poruka Buca Skoda Mladenovac poslato Jun 03, 2020, 09:16:42 posle podne »
Klapna ? Adaptirana , ciscena ? Pregledaj vakume oko nje i proveri map senzor .
24
SKODA Slike & Video / Odg: Škode koje se NE voze na našim ulicama
« Poslednja poruka fobia24 poslato Jun 03, 2020, 06:40:21 posle podne »
Kolega iz Hrvatske u Kopru. Poslednja slika nije skoda.
25
FABIA 1999-2007 / Fabia 1.4 mpi 50kw
« Poslednja poruka dragan bradic poslato Jun 03, 2020, 05:53:27 posle podne »
Pozdrav drugari, imam problem pa ako moze neki savet. Fabia 1.4mpi 50kw lepo vuče ide kao metak ali na ler po nekada hoće da se ugasi, po malo variraju obrtaji na leru inače zamenjene su svećice i senzor bregaste, da napomenem da su ventili prestelovani ali opet isto se desava. Hvala unapred.
26
SKODA Slike & Video / Odg: Škode koje se NE voze na našim ulicama
« Poslednja poruka GALEB poslato Jun 03, 2020, 01:27:52 posle podne »
1.Rallye Škoda (ČSSR) 1974. #6 Miki Živanović/Vlada Tomić - Škoda Balkanija (foto: Jan Splídek)

27
Servisiranje & Kvarovi & Popravka / Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Poslednja poruka Daniloo132 poslato Jun 02, 2020, 11:25:17 posle podne »
U mom gradu nema ni jedan majstor za benzince nema, u Sarajevu sam bio kod nekog neozbiljnog koji je bio u fazonu ma felicija je to vidiš da radi ne može to bolje (pogledao onk od oka ništa nije dirao) mora ona trošiti i ne može bolje ići, a ja znam da može jer je išla... A malo je prešla i kompresija joj je odlična. Tako da sam bzvz išao u Sarajevo...
Vidjeću kada krajem jula kada budem dolazio u BG ako ne riješim problem kontaktiraću te Dobrivoje
28
FABIA 2007-2014 / Odg: Kako zameniti sedište vozača - fabija 2
« Poslednja poruka havijer poslato Jun 02, 2020, 02:28:16 posle podne »
Pitao sam momka, nema trenutno ništa.

Šta mislite o sedištima iz ibize sa prvog posta?
29
Servisiranje & Kvarovi & Popravka / Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Poslednja poruka Dobrivoje poslato Jun 02, 2020, 07:07:52 pre podne »
Sto se tice problema sa plinom imas temu koja je namenjena za tu diskusiju, a problemi sa benzinom ce biti sve dok se profesionalno nepridje tvom autu i prvo pravilno podesi sagorevanje gorivne smese benzina/vazduha u svim rezimima rada. Kad se dobiju pravilni parametri, to je osnova za podesavanje plinskog sistema ( koji i Filo ima ) i na taj nacin oba sistema rade pravilno.

 Pausalno nagadjanje nedovodi do pravinog rada auta sto se kroz vase primere vidi.
30
Servisiranje & Kvarovi & Popravka / Odg: Karburator i problemi u radu motora (Odgovara: Dobrivoje)
« Poslednja poruka Daniloo132 poslato Jun 02, 2020, 01:28:15 pre podne »
Hvala što pokušavate da mi pomognete, štelovao sam plin, tj. zavrnuo skoro krug ipo (kada zavrnem više ne prima mi tečno gas nego ono kao trokira i puca iz auspuha malo, a ovako sad sa zavrnutim krug ipo ne puca) na slavinici i na rasprsivaču sam namjestio smjesu da radi najbolje na sluh, međutim autu je potrošnja u 5/6 kilometara ista u sličnim uslovima vožnje samo je dosta lijena na gasu. Kada vozim na benzin (prije nego što sam pomjerio paljenje na ranije bila je slabija na nižim obrtajima tj tek oko 3600/3700 dobijala snagu da povuče kako treba) sada je na manjim obrtajima dosta snažnija pogotovo uz brdo ali međutim na jednoj dionici puta gdje sam probavao auto koliko može da ide na toj lokaciji prije je mogla 155km/h (kratka je dionica ali na početku ima malo nizbrdice) sada ide 135 i neće više. Ove maksimalnu brzine probavam na benzinu. Pa se pitam da li sam paljenje pomijerio na mnogo ranije nego što treba. Probao bi ja da ga vratim malo pa da eksperimentišem ali mi se onaj šaraf na kom je matica sa druge strane odnitovao ili šta već pa se okreće šaraf u krug zajedno sa maticom tj. ne mogu da popustim razvodnik pa da ga zaokrenem.
Stranice: 1 2 3 4 ... 10