ŠKODA Opšte i Razne Teme > Spolja & Unutra

Ugradnja polovne euro kuke i kako je uvesti u saobracajnu.

<< < (6/6)

AcoSk:
Ako je npr. Bosal pravio originalne kuke za Skodu (vag grupaciju) onda na toj kuki pored "Bosal" mora negde na plocici postojati i VW logo (skoda, seat, audi.. koji god).
Takva kuka mora da prodje tehnicki bez ikakvog atesta. E sad je samo pitanje da li oni na tehnickom prave zapisnik da se kuka upise u saobracajnu dozvolu. To se treba raspitati.

Druga varijanta je da se kupi tipska kuka (neki za takve kazu "originalna", ali zapravo originalna je samo ona sa VW, Skoda logom) i da se ugradi u nekom servisu koji se bavi time, pa da se sa svim papirima atestira u AMSS-u.
Takva kuka moze biti Bosal, Westfalia ili bilo koja druga koja ima papire tj. koja je pravljena bas za taj model na koji je ugradjena - mora da ima homologaciju (opet, neki i to zovu atest, ali zapravo atest je ono sto nam izda AMSS).

Meni nesto u glavi samo vozila iz uvoza, za njih bi ovaj prvo deo bio tacan.
ALI, ako je kod nas vec bilo registrovano vozilo bez kuke, verovatno (ili mozda ne) ce na tehnickom biti u fazonu "Kako to odjednom kuka, gde je bila ranije. Znaci naknadno si ugradio, aaa".

P.S. Moze li neko da postavi sliku ocitane saobracajne gde se pominje da postoji kuka na vozilu??

Primer originalne Opel (GM) kuke za Opel Zafiru (proizvodjac Bosal). Za nju ne bi trebao atest, mora proci tehnicki bez atesta (tako kazu i u emisiji SAT gore postavljenoj:

Primer Westfalia kuke za isti auto, ali bez GM logo-a (za nju bi uz sve potrebne papire od kuke i ugradnje trebalo da se uradi i atest u AMSS):

Vladinemir:
Hvala Aco na ovako detaljnom odgovoru. Nisam znao da postoje kuke sa logom i proizvođača i marke kola za koja je.
Auto je bez kuke - sada hoću da je ugradim. Doduše kad si spomenuo polovnjake, znam slučaj da nisu priznali baš Westfalijinu na uvezenom autu (sa već ugrađenom kukom). Moraću da pitam da li ima i logo marke automobila. Verovatno je kao ona na drugoj slici. Javljam ako ipak ima marku auta a nisu priznali.
Pročitao sam još pre one teme o kukama na ovom forumu. Tamo su otprilike rekli da zaboravimo na one koje nisu fabriče (doduše ja sam to shvatio kao da mora da bude isti proizvođač kao i kola).
Za dokumentaciju su neki rekli da je u saobraćajnoj i može da se očita a neki da nije tamo već na posebnom papiru. To mogu još pitati u AMSS-u.

AcoSk:
Ta sto je nisu priznali skoro pa sigurno nema logo marke vozila, vec samo kao druga slika koju sam postavio.

Da, mora da bude isti proizvodjac kao vozila tj. na kuki mora da postoji logo proizvodjaca vozila na kome se nalazi. Na VW - VW logo, na Opelu - GM logo itd.
Jedino takve kuke su originalne (fabricke). Kao i kod ostalih rezervnih delova, postoje originalni (sa logom) i aftermarket (bez logoa marke).

Ja sam pitao da neko ko ima uredno zavedenu kuku postavi sliku ocitane saobracajne gde se pominje kuka iz razloga sto mislim da se u saobracajnoj od vozila ni ne pominje kuka uopste.
Ako se ne pominje, onda sa ORIGINALNOM kukom moze da se prodje tehnicki 100%.

Ono gde se sigurno pominje kuka je AMSS uverenje koje se radi pri uvozu vozila.
Takodje mislim i na papiru koji dobijas kada radis tehnicki pregled (zapisnik teh. pregleda).
Dok se npr. na atestu od TNG-a (CNG-a) ne pominje.

Ja sam jos uvek u procesu carinjenja jednog auta, onda idem na AMSS pregled, a planiram da ugradim kuku pre toga, pa cu u narednom periodu znati sigurno sta i kako iz prve ruke.

p.s. Ako se slozi @Karlheinz ja bih prebacio sve postove ove teme i nastavio diskusiju u temi:
http://forum.skodaforum.rs/spolja-unutra/ugradnja-polovne-euro-kuke-i-kako-je-uvesti-u-saobracajnu

Mislim da ce biti preglednije.

Vladinemir:
U međuvremenu smo našli jeftiniju kuku koja se kači pomoću šrafova u drugom servisu u okviru istog prodajnog lanca. Za nešto preko 30 000 i kuka i električna instalacija. Raspitajte se na više mesta ako kupujete iako govore da je svuda isto.

Vladinemir:
U međuvremenu smo ugradili kuku. Informacije ako je nekom potrebno.
1. saglasnost od uvoznika da je moguće vršiti prepravke - oko 2900 din
2. kuka poručena od Škode kod koje se glava montira običnim šrafom - oko 16 000 din
3. elektronika - oko 12 500 din
4. adapter (reduktor) za 7-pinski priključak prikolice - oko 1800 din
5. sa kukom dolazi šema za ugradnju i list sa podacima
6. ugradnja u ovlašćenom servisu - oko 10 000 din
7. servis treba da vam da potvrdu o izvršenim radovima, što nama nisu odmah dali, pa su morali naknadno
8. morali smo da radimo i atest i tehnički u AMSS-u - zajedno oko 11 000 din
9. dobili smo potvrdu o atestiranju pa ne moramo odmah da menjamo saobraćajnu nego kad se sledeći put auto bude registrovao
Sve zajedno oko 450 eura.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju