ŠKODA Opšte i Razne Teme > KUPUJEM, TRAŽIM: Škodu, Delove, Opremu.

Kupovina A5 ili A7 1.4tsi

(1/9) > >>

Mihailo:
Pozdrav svima,
U potrazi sam za autom vec par meseci, a oglase pratim redovno dugo bas. Ono sto sam primetio da jako malo benzinaca ima, a A7 1.4tsi nisam video ni jednu. Za benzinca sam se odlucio posto se preko 90% moje voznje svodi na grad, delom i brdske voznje, relacije do 2km. Mislim da bi ovakva voznja bila smrt za dizela bar sto se dpf-a tice. Zasto 1.4 a ne 1.2 ili 1.0? Vozio sam fabiu 1.2htp, sluzila je odlicno, ali se mucila, falilo je snage, a potrosnja je proseku bila bar 9l. Verujem da bi isto bilo sa oktavijom 1.0 ili 1.2.
E sad, par pitanja za vas...  :B=)
Da li je neko video neku A7 benz na oglasima, prevshodno pitam zbog poredjenja cene sa dizelima? Ono sto sam ja video je par 1.0 ili 1.2 optimisticno precenjenih, valjda priraslih srcu pa ljudi posle 3-4god prodaju po 80% vrednosti nove...
Koliko je realno ocekivati da bude cena 1.4tsi 2013-2014 u nekom pristojnom paketu opreme (bar parking senzori, automatska klima, pozeljno xenoni, multimedija i alu felne)?
Koliko je noviji 1.4tsi od 140ks bolji od onog u A5 od 122ks?
Da li u krajnjem slucaju ici na A5 1.4tsi, mada sam i njih(vrednih paznje) vidjao retko?

adamGT:
Biće moja O3 1.4 tsi verovatno na prodaju uskoro,pogledaj u mojoj temi ako si zainteresovan

Sent from my Redmi 3S  

klisko:
Imaš isti problem kao i ja, s tim što sam ja povremeno gledao superb, pa pošto nema, bacim pogled na oktaviju i vidim da nema ni njih :(
Teško da može da se formira „realna“ cena za nešto čega malo ima u ponudi, a ni ne traži se mnogo. Tada se sve svodi na trenutak i „kako se dogovorite“, odnosno cena zavisi od toga ko je u većoj frci, prodavac da proda ili kupac da kupi. Imaj u vidu da je kod nas tržište malo deformisano zbog:
- nove škode su kod nas dosta jeftinije nego na zapadu što znači da su uvozni automobili skupi u odnosu na druge marke iste klase i godišta (uvozni manje obaraju cenu polovnim automobilima kupljenim kod nas)
- uvoze se skoro isključivo dizeli jer samo oni prođu 150+ kkm za pet godina pa se prodaju za neku „razumnu“ cenu napolju. Još je češće da se uvoze kola od 300+ kkm jer imaju još „razumniju“ cenu, a prodaju se kod nas sa lažnom kilometražom.
- benzinac je nakon 5 godina tipično ispod ili oko 100kkm i neće da se prodaje za smešne pare na zapadu, (pogotovo u svetlu hajke na „prljave“ dizele), samim tim nema uvoza, pa ni obaranja cena na našem tržištu.
- kod nas se prodaje jako malo novih benzinaca. Od tog malo što se proda, većina je ili 1.2 sa 86/105 konja sa slabom opremom (juri se najniža cena) ili RS sa dosta opreme i odgovarajuće visokom cenom.
- wagenovi dizeli su cenjeni, a benzinci su na glasu da troše ulje i ne traju ni blizu kao dizeli (što jeste istina za neke starije motore, novi će tek da se pokažu, ali utiče i na percepciju/tražnju novijih motora)

Nakon svega ovoga, ja sam sve bliže kupovini novog automobila, mada je to i dalje relativno neracionalna odluka (za mene i moje potrebe). Ali za sada i dalje čekam da nešto naleti. Možda Adam da se odluči na prodaju

Imao sam prilike da čitam procene date od strane procenitelja.  Otprilike, nakon pet godina auto padne na 50% nabavne cene, malo iznad ako ima malo kilometara, ili malo ispod ako je prešao više od 25kkm po godini starosti za dizela (ne znam za benzinca) i ima sitnih oštećenja (zagreban negde, oštećen branik i slično). Gleda se nabavna cena konkretnog nivoa opreme vozila (elegance/ambiente za ono što sam čitao) tako da i oprema ulazi u to. Ovo što sam ja čitao se relativno dobro gađalo sa cenama iz oglasa. Ali sve su bili dizeli.

Kada sam prodavao svoju prethodnu oktaviju, dobio sam 4400 evra, a najjeftiniji dizel tog godišta je bio oglašen na 5600 u tom trenutku. Auto je bio na oglasu oko dva meseca i zvalo je desetak ljudi, troje bilo da pogleda (davno bilo, nadam se da se dobro sećam).

Pa sad ti budi pametan pa proceni

-nebojsa-:
Ja nemam isti problem posto su mi (nadam se) trenutno i A7 Octavija, a tek Superb van budzeta  :) :(
Sto se tice dileme A5 1.4TSI i A7 1.4TSI ja sam svakako pre za A7 1.4TSI.
Prvi razlog je sto je 1.4TSI u A7 generalno pouzdaniji motor, sve ili vecina mana su vec resene (lanac(eliminisan), klipovi, itd...).
Drugi razlog je sto je gotovo nemoguce naci A5FL 1.4TSI sa proverenim poreklom i kilometrazom.
U sustini kao sto je klisko napisao, 99% Octavija na oglasima su dizeli. Ovakvi ili onakvi, sa "170000km" ili redje sa 170000km  :-X
Ako se finansijski uklapas, mozda je i najbolje kupiti od nekog relativno poznatog auto, npr. ako Adam prodaje svoju.

adamGT:
Ja sam već odlučio da je auto na prodaju,samo imam dilemu šta kupiti... Čekam da vidim kakve će biti cene Scale kod nas ili možda sačekam ovaj novi SUV sto izlazi... U principu ako je neko zainteresovan za auto i pošalje meni prihvatljivu ponudu možda i popustim ranije
Vezano za kupovinu nove Octavije sad gledam cenovnik i rekao bih  da su cene preduvane, 1.5 tsi style 21200 + recimo bolero i metalik boja je skoro 22000. Uz neke pregovore se mozda malo i spusti ali ipak previše blizu Superba i Kodiaqa/Karoqa

Sent from my Redmi 3S  

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju