ŠKODA Superb > SUPERB 2015

Po drugi put Superb

(1/4) > >>

zoranius:
Posle 6.5 godina rastao sam se od stare Škode Superb i utehu pronašao u novoj. Rastanak je bio tužan jer me je služila bez ikakvih problema, nije ništa ni prešla a do prodaje je došlo nenadano i ničim izazvano. Nadam se da će novog vlasnika služiti onako kako je i mene.
Par dana posle rastanka stigla je prinova kojom smo se svi ukućani utešili. Superb Ambition plus, 2.0 TDI, 150ks, bussines grey boja.
Prošlo je 10-tak dana od kada se družimo pa da napišem utiske posle pređenih prvih 500km. Prvo što se vidi je da je veoma lep i skladan auto. Malo je duža od predhodne što se ne oseti ali je i nešto šira što se čini mi se odmah oseti u kabini. Sem toga auto deluje dosta tiše od stare Superb i stabilnije. Da li stabilnosti doprinose 18” točkovi ili nešto drugo nisam siguran. Na staroj sam imao utisak da zadnji kraj hoće malo da beži. Unutrašnjost je dosta bolje urađena, sve je mekše i kvalitetnije na dodir. Amundsen je dosta zanimljiviji od starog Bolera. Čini mi se i da je zvuk malo bolji. Navigacija malo čudno rutira. Do Skoplosa sam zadao rutu i ne vodi me ni u jednoj varijanti do Volosa pa onda na trajekt nego ide na Eviu pa odatle trajekt (i to ne trajektom na Eviju nego okolo što čini put nekih 400km dužim)
Ono sa čim nisam oduševljen je izgled instrument table. Već sam ovde u jednoj temi pisao da mi stara deluje lepše. Hteo sam da naručim sa digitalnom tablom i zadnjom kamerom ali se auto čeka 2-3 meseca pa sam odustao zbog nekih planova za leto.
Za ovo vreme sam uspeo da malo isprobam neke stari koje auto ima. Pošto ima prednje i zadnje parking senzore postoji mogućnost da mu se kaže da sam zakoči kada oceni da će se udariti u prepreku. Opcija se na srpskom u meniju zove Ranžiranje. Nije mi bilo jasno šta znači, i bilo mi je čudno kada je prvi put zakucao kod kretanja u rikverc. U suštini je super opcija.
Isprobao sam i ACC (mislim da se zove Adaptive cruise control) i omogućava da se sem brzine tempomatu zada i rastojanje koje treba da se održava. Malo mi je suviše kočio kada sam vozio sa ovim podešenim pa mi je bilo malo čudno. Moguće da sam zadao preveliku razdaljinu na kojoj treba da reaguje.
Povezivanje preko Android auta ili Mirror linka je dobra stvar. Problem sa Mirror linkom je što nemam premium verziju Sygoc car navigacije pa neće da radi (neko je ovde spominjao ‘narodnu’ ja nisam uspeo da je nađem pa ako neko ima…)
Škoda conncet bez nekih dodataka koji omogućavaju SOS poziv i poziv zbog kvara a koje auto nema je beskoristan jer ne mogu ništa da uradim kroz aplikaciju.
Eto toliko za sada.

Filip BG:
Čestitiam još jednom. Nadam se da ćete i vi, i Sloba koji je kupio vaš auto, jednog dana otvoriti Garažu pa ćemo moći da pratimo istoriju ova dva vozila. Srećno!

Rincewind:
Čestitam na kupovini ! Pošto sam i sam nedavno postao vlasnik jednog takvog sa 18" triton felnama interesuje me da li imate utisak  da je auto preterano tvrd ? Drugih zamerki nemam- Bolero me sjajno služi u kombinaciji sa Android autom i Google maps a za Sygic mi se ne daje 80 evra...

Sent from my SM-N950F  

Karlheinz:

--- Citat: Filip BG  April 08, 2019, 01:14:28 posle podne ---jednog dana otvoriti Garažu
--- Kraj citata ---
Samo da ubaci koju sliku auta i .. sa dva-tri klika pretvoriću ovu temu u Garažu. :-)
Čestitam na kupovini!

zoranius:
Hvala na cestitikama. Dilema kod kupovine je bila Mazda 6 ili Superb. Mazda je nekih 1500 evra skuplja i benzinac je. Razlog sto nije Mazda prevagnula je sto je auto 2018.godiste. Inace u osnovnom paketu opreme ima vise opreme nego Skoda u srednjem (sem parking senzora).
Novi Superb mi ne deluje da je tvrdji od starog. Felne su cini mi se Pegasus 18".

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju