ŠKODA Octavia > OCTAVIA 1996-2010

Iskustvo: Octavia 1,9TDI 66kw, AGR, 515.000km

(1/1)

Boljan:

Podeljena tema, (PT)

Hvala vam svima na odgovorima, malo mi je sad jasnije.
NA jednom forumu sam našao sledeće savjete, da li se slažete sa ovim:

Škoda Oktavia Caravan (1998-2005)
2004. je kupljena moja Octavia 1,9 TDI 66kw, AGR motor. Od tada je u taksiju i prešla je 515.000. Servis turbine sam uradio na 340.000 kada je prvi put počela da troši ulje, ali to nije pomoglo tako da sam joj na 360.000 u privatnom servisu odradio generalku koju je koštala nešto više od 1000 evra. Još uvek ne troši ulje. Do sada sam na njoj skoro sve delove zamenio i ustanovio da su sledeće kombinacije najpovoljnije, iako na prvi pogled tako možda ne izgleda:
- Prednji ležaj FAG
- Zadnji ležaj (slobodno) SWAG, nema potrebe za skupljim
- Prednji diskovi ATE (menjati posle drugog seta pločica)
- Disk pločice TRW (traju i do 100.000)
- Set za veliki servis INA (na svaih 90.000) i nikada neće prezubiti
- Ulje CAstrol MAgnatec full sintethic, menjati na 10000 (to možete i sami)
- Zadnje kočnice ako su doboš TRW, sa diskovima nemam iskustva
- Plivajući zamajac slobodno skinite kada crkne kvačilo i stavite polovan običan zamajac od recimo Pasata B3, B4, a na njega SACHS set kvačila koji obično traje oko 170.000 i košta oko 8.000din, ako ste plaćali originalni shvatate razliku
- Ako vam upali lampicu alternatora, a imate Valeov alternator samo na regleru zamenite četkice što je mnogo jeftinije od celog reglera, a dugo traje (ja regler do sada nisam menjao), ako vam crknu i ležajevi nemojte štedeti kupite proverene i najkvalitetnije, jer nekvalitetni brzo crknu
- Ako auto vozite na D2 što mnogi za ovaj model i preporučuju poželjno je da zatvorite eger ventil najobičnijim tankim limom od konzerve (ne košta ništa, a čuva motor, to nisam prvi put uradio pa kažu otuda tako brzo generalka. Naravno takođe treba skinuti katalizator jer će se inače zapušiti
- Što se trapa tiče za kugle, šipke spona i spone najkvalitetniji je TR. Što se tiče silen blokova i svih ostalih gumenih delova trapa Lemforder traje koliko i fabrički delovi, dok jeftini brzo propadnu.
To su moja iskusta za preko pola miliona pređenih kilometara. Ako odlučite da ih primenjujete želim vam da me prestignete sa kilometražom.

Karlheinz:
Hvala ti na postu, vrlo lepo iskustvo.

Pošto imaš nedoumice oko svega i svačega u vezi svojih kola, treba da u vezi svega toga, po potrebi, otvoriš novu temu sa konkretnim naslovom teme i postaviš konkretno pitanje, (ako već ne postoji na forumu) pa ako neko zna nešto u vezi toga, očekuj da će ti napisati nešto. Tako funkcioniše forum.

Evo zašto ne može u jednoj temu da se piše o:

- ležajevima,
- trapu,
- ulju,
- zamajcu,
- diskovima,
- pločicama,
- katalizatoru,
- spone,
- egr,
- ...

jer takva tema za nekoliko dana preraste u nepregledni izvor informacija i iskustava u vezi "svega i svačega", ne može da se prati, a ko to posle bude čitao neće znati gde je početak a gde kraj... Jednostavo forum ne funkcioniše tako, bar ne ovaj.

Zato što će sutra posle tebe i mene doći na forum još neko i želi da pronađe konkretne informacije (kao i ti danas) o nečemu i ne želi da čita pre toga brdo "nepotrebih" postova, već da može vrlo brzo i efikasno da pronađe konkretnu informaciju ili da pita nešto u vezi neke već započete teme ili da prenese svoje iskustvo u vezi nečega.

hakkler:

--- Citat: Boljan  Oktobar 29, 2013, 09:10:44 pre podne ---Hvala vam svima na odgovorima, malo mi je sad jasnije.
NA jednom forumu sam našao sledeće savjete, da li se slažete sa ovim:

Škoda Oktavia Caravan (1998-2005)
2004. je kupljena moja Octavia 1,9 TDI 66kw, AGR motor. Od tada je u taksiju i prešla je 515.000. Servis turbine sam uradio na 340.000 kada je prvi put počela da troši ulje, ali to nije pomoglo tako da sam joj na 360.000 u privatnom servisu odradio generalku koju je koštala nešto više od 1000 evra. Još uvek ne troši ulje. Do sada sam na njoj skoro sve delove zamenio i ustanovio da su sledeće kombinacije najpovoljnije, iako na prvi pogled tako možda ne izgleda:
- Prednji ležaj FAG
- Zadnji ležaj (slobodno) SWAG, nema potrebe za skupljim
- Prednji diskovi ATE (menjati posle drugog seta pločica)
- Disk pločice TRW (traju i do 100.000)
- Set za veliki servis INA (na svaih 90.000) i nikada neće prezubiti
- Ulje CAstrol MAgnatec full sintethic, menjati na 10000 (to možete i sami)
- Zadnje kočnice ako su doboš TRW, sa diskovima nemam iskustva
- Plivajući zamajac slobodno skinite kada crkne kvačilo i stavite polovan običan zamajac od recimo Pasata B3, B4, a na njega SACHS set kvačila koji obično traje oko 170.000 i košta oko 8.000din, ako ste plaćali originalni shvatate razliku
- Ako vam upali lampicu alternatora, a imate Valeov alternator samo na regleru zamenite četkice što je mnogo jeftinije od celog reglera, a dugo traje (ja regler do sada nisam menjao), ako vam crknu i ležajevi nemojte štedeti kupite proverene i najkvalitetnije, jer nekvalitetni brzo crknu
- Ako auto vozite na D2 što mnogi za ovaj model i preporučuju poželjno je da zatvorite eger ventil najobičnijim tankim limom od konzerve (ne košta ništa, a čuva motor, to nisam prvi put uradio pa kažu otuda tako brzo generalka. Naravno takođe treba skinuti katalizator jer će se inače zapušiti
- Što se trapa tiče za kugle, šipke spona i spone najkvalitetniji je TR. Što se tiče silen blokova i svih ostalih gumenih delova trapa Lemforder traje koliko i fabrički delovi, dok jeftini brzo propadnu.
To su moja iskusta za preko pola miliona pređenih kilometara. Ako odlučite da ih primenjujete želim vam da me prestignete sa kilometražom.


--- Kraj citata ---
potpis na taxistu..slažem se sa svime

a i potpis na adminov post

Navigacija

[0] Indeks poruka

Idi na punu verziju