ŠKODA Old-School Modeli > FAVORIT/FORMAN

Dodatni prekidač ventilatora hladnjaka

(1/3) > >>

ugljesa50:
Dodatni prekidač ventilatora hladnjaka je veoma koristan u letnjim mesecima. Naime termoprekidac na hladnjaku bi trebalo kada temperatura  rashlasdne tečnosti dostigne 95 stepeni da ukljući ventilator i da ga iskljuci kada bude oko 90 stepeni. Ako se termoprekidač pokvari onda se ventilator neće ukljuciti i auto se može pregrejati. Pregrevanje motora uvek ima loše posledice. Odu karike, može izbiti i dihtung glave i onda je auto neupotrebljiv.
 Ja imam termostat od osamdeset stepeni i uključujem ventilator na oko 85. Rashladni sistem Favorita je veoma dobro projektovan tako da ako ne voyite po brdima ventilator vam se neće uključiti godinama. Spora vožnja u gradskoj gužvi u vrelom danu takođe zahteva rad ventilatora.

Kako ugraditi
Svaki prekidač od 10A može biti pogodan. Odseku se postojeće buksne . U svaku buksnu se stavi kabal koji je bio i još jedan dužine 2,5m 1,5 milimetra kvadratna preseka i ponovo vreate na termoprekidač. Dva kabla od dva ipo metra uvesti u kabinu na strani vozača. Krajeve kabla spojiti sa prekidačom koji stavite na mesto koje vam je pogodno i lako dostupno.
Kada to uradite ako termoprekidač zataji možete u vožnji uključiti ventilator vi. Moja preporuka je da čim krenete uy veliki uspon to uradite ne čekajući da to termoprekidač uradi umesto vas.

Marjanke:
Iskren da budem, nisam pristalica ovog manual hladjenja.
Ne znam kako je za skodu, ali pregrevanje govori da auto ima problem, meni je golf 2 1.6 dizel imao taj problem, i ugradnjom termostata marke vernet cifra oko 1300rsd reseno je sve, pre toga je majstor je stavljao neke febi, topran sve po 200 300 dinara i nista mi nije funkcionisalo kako treba, prvenstveno zbog toga sto imam oko 2km uspona svaki dan u drugoj brzini.

Послато са SM-J415FN уз помоћ Тапатока

ugljesa50:
Meni Skoda Favorit nikada nije imala problem sa pregrevanjem. Nisam govorio o manualnom sistemu hladjenja, govorio sam da trenba imati alternativu kada termo prekidac zakaze, to ce spreciti da se auto pregreje. Rekao sam samo kada se krene uz strmu i dugu uzbrdicu da je pametno ukljuciti odmah ventilator. Ako to ne razumete ja vam ne mogu pomoci. Vidjam stalno fensi automobile pored puta i njihove vlasnike pogotovu ka moru ili  na nekom usponu. Ali svako  ima pravo da ne zna i da to neznanje plati kada mu je to najmanje potrebno.

mladen84:
Ja sam stavio taj prekidac, upravo iz predostroznosti. Palim ga kad vozim po gradu kada je velika vrucina i na velikim uzbrdicama, jer se meni pali automatski na 95 stepeni valjda, a gasi na 89, a termostat mi je na 88.

observer:
Vrlo korisna stvar, ja sam to imao na Stojadinu jer se u njegov termostat nije moglo pouzdati. I kao sto Ugljesa kaze - preventivno se ukljuci kad je gradska guzva ili uspon i nikad nije bilo problema. Lepo je kada tehnika radi, ali jos lepse je kada znas da imas rezervu i mogucnost da je upotrebis.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju