Autor Tema: Skoda connect problem  (Pročitano 5283 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Na mreži zoranius

Odg: Skoda connect problem
« Odgovor #15 poslato: 06. Jul, 2020. 09:09 »
Probaj da pises na support@skoda-info.cz. Dosta brzo odgovore na upite.
  • Vozi: Superb 2.0TDI Ambition +

Van mreže Joker

Odg: Skoda connect problem
« Odgovor #16 poslato: 06. Jul, 2020. 12:49 »
Hvala, pokušaću
  • Vozi: Kamiq Ambition 1.0 TSI 85KW DSG 2020

Van mreže bata06

Odg: Skoda connect problem
« Odgovor #17 poslato: 07. Jul, 2020. 02:16 »
zdravo,

i ja imam isti problem sa skoda connectom na Kamiqu, javi sta su ti rekli...
  • Vozi: Skoda kamiq 1.5TSI

Van mreže Joker

Odg: Skoda connect problem
« Odgovor #18 poslato: 07. Jul, 2020. 09:12 »
Poslao sam mail, javiću šta su mi odgovorili.
  • Vozi: Kamiq Ambition 1.0 TSI 85KW DSG 2020

Van mreže squirll

Odg: Skoda connect problem
« Odgovor #19 poslato: 09. Okt, 2020. 08:43 »
Nisam previse istrazivao medjutim meni ovo nista nije jasno, hocu preko applikacije na mobilnom da pristupim automobilu, columbus entertaiment.
Nit mogu da pristupim automobili niti iz automobila mogu da odradim updejt koji mi s vremena na vreme ponudi (kliknem "da" i nista se ne desava)
Jel auto ima esim od starta ili ja trebam da ubacim, dal treba da se kacim na wifi pa da onda ovo proradi...il sta...totalno sam zbunjen ovom "tehnologijom"

EDIT: eh da, isto tako hocu da otkljucam/zakljucam vozilo preko mobile app al mi trazi verifikaciju identiteta da posaljem, okej ali kome?
  • Vozi: Superb 2020 Style Plus 190hp DSG 4x4

Van mreže Filip1986

Odg: Skoda connect problem
« Odgovor #20 poslato: 09. Okt, 2020. 09:00 »


Instagram profil “skoda.srbija” post od pre dva dana.
 :bravo:
  • Vozi: Skoda Superb 2.0 TDI Ambition DSG

Van mreže toleander

Odg: Skoda connect problem
« Odgovor #21 poslato: 09. Nov, 2020. 13:45 »
Nisam previse istrazivao medjutim meni ovo nista nije jasno, hocu preko applikacije na mobilnom da pristupim automobilu, columbus entertaiment.
Nit mogu da pristupim automobili niti iz automobila mogu da odradim updejt koji mi s vremena na vreme ponudi (kliknem "da" i nista se ne desava)
Jel auto ima esim od starta ili ja trebam da ubacim, dal treba da se kacim na wifi pa da onda ovo proradi...il sta...totalno sam zbunjen ovom "tehnologijom"

EDIT: eh da, isto tako hocu da otkljucam/zakljucam vozilo preko mobile app al mi trazi verifikaciju identiteta da posaljem, okej ali kome?

Sad tek videh ovu poruku, pa ako nisi u medjuvremenu resio, da probam da pomognem.

Za update navigacije ti treba tvoja SIM kartica koju ces ubaciti u odgovarajuci slot, mada ti to ne preporucujem jer je poslednji update bio 26 gigabajta, pa je bolje da skines na komp i prekopiras na SD karticu pa sa nje uradis update. Takodje u autu postoji i ugradjeni eSIM koji se koristi za druge Skoda online usluge, poput aktivacije daljinskog grejanja, SOS poziva, daljinskog otkljucavanja auta i slicno. Za sve ovo je potrebno da imas aktivnu pretplatu na te usluge sto mozes proveriti na njihovom sajtu: https://www.skoda-connect.com/ i da si povezao tvoj Columbus sa tvojim nalogom na Skoda connect.

Sto se te poslednje stavke tice, moras u servis, da ti je oni aktiviraju zbog bezbednosti. Ja je nisam aktivirao, u jednom servisu su me gledali cudno i nisu znali sta hocu, rekli da ce se raspitati i javiti mi i nikad se nisu javili.

U drugom servisu su rekli da im za to treba elektricar koji im je na godisnjem i da dodjem za par nedelja, ali mi taj drugi servis nije bas usput pa je ostalo neaktivirano.
  • Vozi: Škoda Kodiaq L&K 2.0 TSI 4x4 DSG 2019

Van mreže Joker

Odg: Skoda connect problem
« Odgovor #22 poslato: 27. Jul, 2021. 16:00 »
Poslao sam mail, javiću šta su mi odgovorili.
Prošlo je više od godinu dana, ja sam davno dobio odgovor, ali ga nisam napisao. Dakle odgovor iz Škode (fabrike) na pitanje koje im je poslato preko Škode iz Čačka je:

Gospodin ima radio uređaj Bolero. Vozilo sadrži od usluga samo Proaktivan servis + eCall PR YO1. Vozilo nema Daljinski pristup i Infotainment Online.

i na moje insistiranje da provere, pošto u konfiguratoru sa Bolerom mogu da izaberem uslugu care connect remote access dobijam odgovor

Nakon provere ustanovili smo da na Vašem automobilu postoji jedinica za Care Connect ali da oprema nije kompletna da bi mogla da se funkcija ostvari.
Bolero radio nije dovoljan već je moralo da se poruči radio sa navigacijom – Amundsen ili Columbus.


OK, pomirim se sa tim da ta usuga nije dostupna za moje vozilo.
skoda connect portal u to vreme više nije radio nego što je radio. Kada je kako tako proradio pokušao sam u prodavnici da vidim da li mogu da kupim uslugu remote access, međutim dobijem obaveštenje da u mojem vozilu ne postoji uslovi za tu uslugu.

U nedelju gledam da li ima nešto novo na portalu, uđem u prodavnicu, i nudi mi besplatni probni period od mesec dana za remote access. Pa ok, besplatno je daj da "kupim" uslugu. Prođem proces kupovine, sve ok. Odem u auto pogledam na Boleru sve funkcije za remote access aktivirane. Uđem u aplikaciju na telefonu i ovde sve informacije dostupne (otključavanje/zaključavanje, provera prozora, svetla, lokacija vozila, koliko km mogu da pređem sa gorivom .....). Otključavanje i zaključavanje funkcioniše, znači sve radi.
E sad od hardvera u Kamiqa nije ništa ugrađivano. U servisu nije rađen ni update softvera, da li je preko neta urađen neki to ne mogu da znam. I dalje mi nije jasno da li net funkcioniše preko fabričkos SIMa koji se koristi za pozive u slučaju kvara?

I ono najinteresantnije je da je to proradilo nakon što je isteklo godinu dana kada sam trebao imati besplatnu tu uslugu.
Nakon ovih besplatnih mesec dana cena je oko 7000 dinara za godinu dana. Nije malo.

Znači da je sve to moglo da funkcioniše od starta, zašto nije to je misterija.
  • Vozi: Kamiq Ambition 1.0 TSI 85KW DSG 2020

Van mreže Joker

Odg: Skoda connect problem
« Odgovor #23 poslato: 30. Jul, 2021. 18:56 »
Evo svežih informacija.
Prvo sam kontaktirao Škodu Čačak, dva dana nisam dobio odgovor od njih. Zatim sam kontaktirao škodinu fabriku, od njih dobijem odgovor da su moj mail prosledili lokalnoj podršci, znači Čačak. Sledeći dan dobijem mail da je sada mogućnost daljinskog prostupa omogućena na vozila kojima to do sada nije bilo dostupno i da su velikodušno umesto besplane godine dana poklonili mesec dana nakon kojih treba platiti godišnje korištenje. Zbog čega je sad dostupna usluga a pre godinu dana nije bila? Nikakvih promena na vozilu nije bilo.

Kada sam kupovao vozilo ta usluga je bila moguća, kada sam kupio vozilo ubeđivali su me da vozilo nije opremljeno hardverom da bi mogao da funkcioniše daljinski pristup, sad odjednom može. Ok ne mogu da tvrdim da nije neki softverski update urađen preko neta (u servisu nije) i sad može, ali zar onda ne bi bilo normalno da se može iskoristiti besplatna godina korištenja usluge?
Stvarno mi nije za 60€, ali da se neko ovako odnosi prema kupcima dajući mu netačne informacije. Šta da sam hteo da kupim taj hardver koji nedostaje? Potrošio bi novac zbog njihovih, da se lepo izrazim, netačnih informacija.
A možda je Škodina praksa da usluga postane dostupna kada prođe period besplatnog korištenja.
Brend gubi poverenje na ovako jeftnim stvarima.
  • Vozi: Kamiq Ambition 1.0 TSI 85KW DSG 2020

Van mreže SaleeNis

Odg: Skoda connect problem
« Odgovor #24 poslato: 31. Jul, 2021. 10:37 »
Sve si u pravu. Meni su januara '21. prilikom preuzimanja auta rekli da to ne radi. Da imam sve mogućnosti i godinu dana besplatno, ali da mesecima ne rade servisi. Na moje pitanje koliko košta da se produži posle godinu bili su začuđeni što sam uopšte imao nameru da produžujem i nisu znali da mi kažu tačnu cenu. Tako da u startu nisam računao na SC. Prvih mesec dana je sve radilo kako treba i onda do juna katastrofa. Nijednom nije htelo da se osveži, tako da sam i zaboravio na sve to. Poslednjih mesec dana sve opet radi savršeno. Kada koristim aplikaciju uključim lokaciju ali i blutut (naravno i podatke) i za sada nema problema. Po meni to je usluga na koju se ne treba oslanjati.
Ovo što su tebe ubeđivali je blago rečeno katastrofa.
  • Vozi: Kodiaq 1.5 TSI DSG Style+

Van mreže Joker

Odg: Skoda connect problem
« Odgovor #25 poslato: 09. Sep, 2021. 12:35 »
Da napišem i šta je konačan ishod.
Ono što sam uspeo je da dobijem 3 meseca korištenja daljinskog pristupa. Znači onaj mesec dana probni i još 3 meseca. Da sam zadovoljan, nisam, ali to je ono što su ponudili i čini mi se da je izbor bio uzmi ili ostavi.
Da li ću nakon isteka ova 3 meseca uplatiti za godinu dana iskreno ne znam. Sve zavisi od toga kako će usluga funkcionisati. Kada funkcioniše sve je kako treba, ali znam da je u ranijim periodiima znalo biti prekida usluge po par nedelja, meseci. Ako toga ne bude u za vreme korištenja verovatno ću platiti
  • Vozi: Kamiq Ambition 1.0 TSI 85KW DSG 2020

Van mreže zverko

Odg: Skoda connect problem
« Odgovor #26 poslato: 15. Sep, 2021. 13:04 »
Da napišem i šta je konačan ishod.
Ono što sam uspeo je da dobijem 3 meseca korištenja daljinskog pristupa. Znači onaj mesec dana probni i još 3 meseca. Da sam zadovoljan, nisam, ali to je ono što su ponudili i čini mi se da je izbor bio uzmi ili ostavi.
Da li ću nakon isteka ova 3 meseca uplatiti za godinu dana iskreno ne znam. Sve zavisi od toga kako će usluga funkcionisati. Kada funkcioniše sve je kako treba, ali znam da je u ranijim periodiima znalo biti prekida usluge po par nedelja, meseci. Ako toga ne bude u za vreme korištenja verovatno ću platiti


Videh tvoj odgovor pa sam došao na ovu temu. Ja sam blago rečeno ogorčen.

Kad sam kupovao auto nikakve informacije o Connectu nisu imali. Koja kartica se daje (iskopao sam bio da je Vodafon), šta se radi posle godinu dana kad istekne. I nisam uzeo.

Jer sam sve informacije imao kroz jednu od 15 aplikacija. Onda su bukvalno ukinuli uslugu, sveli sve na dve aplikacije (my Skoda i Connect Lite). Za Connect Lite ti treba data plug. Znaci nešto sto je savršeno radilo su ukinuli i teraju ljude da kupuju data plug. Bruka i sramota.

Koreanci bre za 5.000 auto sve daju digitalizacija a Skoda toliko skrtari sa opremom. Bruka i sramota.

Svejedno, diler je dogovorio sa fabrikom da će mi dati gratis data plug. Koji inače uopšte ne treba jer auto već ima sve predispozicije da radi kako treba. Upropastili su aplikacije i korisničko iskustvo.

P.s. Poslednji zvanican odgovor je da sada my Skoda app samo za Connect uslugu. Ko to nema ne može da je koristi. Za njih je Connect Lite uz data plug. Čak nema ni mogućnost da se naknadno ugradi i plati Connect usluga. To je sto je. Ogorčen sam.

Van mreže vojkan85

Odg: Skoda connect problem
« Odgovor #27 poslato: 15. Sep, 2021. 13:11 »
Data plug ne radi kod nas. Podržane zemlje su koliko je meni poznato Velika Britanija, Irska, Španija, Italija, Poljska i Finska, ako pričamo o modulu koji ide na OBD priključak.
  • Vozi: Škoda Superb 3 Combi L&K 2.0TDI

Van mreže zverko

Odg: Skoda connect problem
« Odgovor #28 poslato: 15. Sep, 2021. 13:19 »
Data plug ne radi kod nas. Podržane zemlje su koliko je meni poznato Velika Britanija, Irska, Španija, Italija, Poljska i Finska, ako pričamo o modulu koji ide na OBD priključak.

Meni su rekli da rade. Da i oni (u servisu) koriste lično.

Data plug je inače namenjen za starija vozila. Ali su promenili na sajtu tako da sad piše “za vozila od 2008”. Jer su shvatili šta su uradili i da su korisnici ogorčeni.

Inače sada ima mnogo više informacija na sajtu (kojih pre uopšte nije bilo) i to na srpskom, za Connect light uslugu https://www.skoda-auto.rs/tehnologije/skoda-connect-lite

Ali da, iako na toj strani piše da je podrzano 6 evropskih zemalja, uredno imam nalog na Srbiju, i kao sto sam već rekao sve je radilo savršeno dok nisu upropastili sve i sad me teraju da uzimam data plug.

Van mreže vojkan85

Odg: Skoda connect problem
« Odgovor #29 poslato: 15. Sep, 2021. 13:21 »
Ima i za Karoq a on je od 2017. :). Elem:

"Aplikacija ŠKODA Connect LITE je za sada dostupna u šest evropskih zemalja, među kojima su Velika Britanija, Irska, Španija, Italija, Poljska i Finska. Postepeno proširujemo dostupnost i na drugim tržištima. Da li je dostupna i Vašoj zemlji? Kontaktiirajte ovlašćeni ŠKODA servis i saznajte."

Ja sam hteo da uzimam za moju OKtaviju koja je 2014.godište i Alpros mi je rekao da ne radi u Srbiji još uvek, ne znaju kada će. A to je bilo pre sigurno 9 meseci, možda čak i godinu dana.
  • Vozi: Škoda Superb 3 Combi L&K 2.0TDI



Pretraga foruma [Google]