Autor Tema: Gašenje 02 senzora...  (Pročitano 1745 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže radelovricZapočeo temu

Gašenje 02 senzora...
« poslato: 17. Nov, 2019. 23:04 »
Gašenje 02 senzora putem čip tuninga...?
Koliko bi koštalo i da li je preporučljivo..
Octavia 2.0fsi 4x4 combi
  • Vozi: octavia2.0 fsi 4x4 2005g

Van mreže petarp031

Odg: Gašenje 02 senzora...
« Odgovor #1 poslato: 18. Nov, 2019. 00:05 »
Na 2.0fsi pored O2 senzora postoji NOX senzor koji meri azotne okside koji je javljaju kod siromasne smese, obzirom da fsi radi u leru i opustenoj voznji u siromasnoj smesi. Pored NOX- a, vozilo poseduje i lambde pre i posle kata. NOX senzor se sastoji iz samog senzora i svog kontrolera. Najcesci uzrocnik sijanja greske check engine je upravo ovaj senzor i retko je neko izvrsio njegovu zamenu, jer nije bas povoljan kao preostala dva O2 senzora. E sad, rane verzije fsi- a koje nisu odrzavane u ovlascenim servisima i nisu prosle azuriranje softwera ili recall, opoziv, imaju konstantno isti problem, pa cak i kod menjanja NOX, sve dok se ne izvrsi upisivanje nove verzije softwera u ECU. Kod nas je pitanje da li je isao opoziv ikada, obzirom da je veoma mali procenat prodatih benzinaca sa ovim motorima, slican slucaj je bio i sa 1.8tsi, u skodi kod nas nisu imali poslednju verziju softwera pa je drugar nabavio drugi racunar u Poljskoj i izvukao zadnju verziju pa upisao u svoj ECU.
Sve ovo ti pisem jer ne znam da li su ti objasnili o cemu se najcesce radi kod tog vozila.
S druge strane, NOX se moze softwerski ugasiti, moze se cak postaviti i emulator na njeno mesto koji ce lazirati podatke. Samo je pitanje da li ce dalji rad vozila biti potpuno iskontrolisan kao kod fabrickih parametara, jer je jako bitno da u punom gasu i ostrijoj voznji vozilo radi u idealnoj smesinili cak bogatioj, jer siromasna smesa kod fsi je ok u malim obrtajima, ali na punom gasu je i te kako nepozeljna i stetna i najcesci je uzrocnik unistavanja motora.
Nadam se da nisam smorio.
Pozdrav

Sent from my SM-A920F  


Van mreže radelovricZapočeo temu

Odg: Gašenje 02 senzora...
« Odgovor #2 poslato: 18. Nov, 2019. 09:25 »
Znači emulatir nije dobar ali se remapom iliti gašenjem rešava...
Što se tiče chek lampice zaturio sam karton da ne sija... Izbi mi oči...
Auto inače ide ko mutav...
9,5lit prosek potrošnje...
U gradu!
Poz!  :))
  • Vozi: octavia2.0 fsi 4x4 2005g

Van mreže petarp031

Odg: Gašenje 02 senzora...
« Odgovor #3 poslato: 18. Nov, 2019. 09:28 »
Nije to remap, samo softwersko gasenje NOX-a, ali uraditi kod nekog pismenog majstora koji se susretao sa slicnim stvarima. Dobro ide 2.0fsi, znam da nije veliki potrosac, samo ljudi beze od njega zbog direktnog ubrizgavanja i skupih plinskih instalacija.
Srecno pa javi ako resis problem.

Sent from my SM-A920F  


Van mreže radelovricZapočeo temu

Odg: Gašenje 02 senzora...
« Odgovor #4 poslato: 18. Nov, 2019. 09:34 »
Ma auto ide... Trebam i srednji lonac da ubacim jer mi rezi na jačem gasu.
Meni je i cureo auspuh...
A katalizator stavim kada bude moralo
Mislim da će rok 2021 biti produžen
  • Vozi: octavia2.0 fsi 4x4 2005g

Van mreže petarp031

Odg: Gašenje 02 senzora...
« Odgovor #5 poslato: 18. Nov, 2019. 09:38 »
U, pa ti i nemas katalizator, cini mi se da to vozilo ima katalizator, pa iza njega jos jedan kat ciji rad prati NOX. Ako je to povadjeno, jedino resenje ti je softwersko gasenje gresaka, jer rad da bude u fabrickim parametrima bez katalizatora nije moguc.

Sent from my SM-A920F  


Van mreže radelovricZapočeo temu

Odg: Gašenje 02 senzora...
« Odgovor #6 poslato: 18. Nov, 2019. 09:44 »
Samo nox grešku imam... A moj katalizator je iz dva dela... Dupli.. Dve cevi.... I duplo imam izduv...
Hteo sam samo da znam da li je kod ovog auta uopšte moguće ugasiti jer je "sav poseban"... Generalno sam zadovoljan njime.. Sreća u forumaše
  • Vozi: octavia2.0 fsi 4x4 2005g

Van mreže lazarsa3

Odg: Gašenje 02 senzora...
« Odgovor #7 poslato: 20. Sep, 2023. 14:11 »
Na 2.0fsi pored O2 senzora postoji NOX senzor koji meri azotne okside koji je javljaju kod siromasne smese, obzirom da fsi radi u leru i opustenoj voznji u siromasnoj smesi. Pored NOX- a, vozilo poseduje i lambde pre i posle kata. NOX senzor se sastoji iz samog senzora i svog kontrolera. Najcesci uzrocnik sijanja greske check engine je upravo ovaj senzor i retko je neko izvrsio njegovu zamenu, jer nije bas povoljan kao preostala dva O2 senzora. E sad, rane verzije fsi- a koje nisu odrzavane u ovlascenim servisima i nisu prosle azuriranje softwera ili recall, opoziv, imaju konstantno isti problem, pa cak i kod menjanja NOX, sve dok se ne izvrsi upisivanje nove verzije softwera u ECU. Kod nas je pitanje da li je isao opoziv ikada, obzirom da je veoma mali procenat prodatih benzinaca sa ovim motorima, slican slucaj je bio i sa 1.8tsi, u skodi kod nas nisu imali poslednju verziju softwera pa je drugar nabavio drugi racunar u Poljskoj i izvukao zadnju verziju pa upisao u svoj ECU.
Sve ovo ti pisem jer ne znam da li su ti objasnili o cemu se najcesce radi kod tog vozila.
S druge strane, NOX se moze softwerski ugasiti, moze se cak postaviti i emulator na njeno mesto koji ce lazirati podatke. Samo je pitanje da li ce dalji rad vozila biti potpuno iskontrolisan kao kod fabrickih parametara, jer je jako bitno da u punom gasu i ostrijoj voznji vozilo radi u idealnoj smesinili cak bogatioj, jer siromasna smesa kod fsi je ok u malim obrtajima, ali na punom gasu je i te kako nepozeljna i stetna i najcesci je uzrocnik unistavanja motora.
Nadam se da nisam smorio.
Pozdrav

Sent from my SM-A920F

Pozdrav, nov sam ovde i znam da u temi nije pisano već godinama, ali je NOx senzor jedina stvar koju nisam rešio na autu i tražim svu moguću pomoć.

Vidim da se dosta razumeš u 2.0 fsi pa bih bio prezahvalan da nekako stupimo u kontakt ili da mi bar ovde pojasniš samo, kako da dođem do NOx senzora, tačna lokacija?

Nalazio sam da se dolazi i od dole, i iznutra ispod suvozačkog sedišta i patosa... sve u svemu spreman sam da raskopavam auto, ali bih voleo bar okvirno da znam gde da tražim, a šematski prikaz nisam našao...

Voleo bih da rešim problem kako treba, a ne samo da ugasim softverski greške, baš zbog boljeg rada motora i stvari koje si i sam naveo. Jako bih ti bio zahvalan ako ikako možemo da stupimo u kontakt...
  • Vozi: Audi A3 2.0FSI

Na mreži AcoSk

Odg: Gašenje 02 senzora...
« Odgovor #8 poslato: 20. Sep, 2023. 19:23 »
Taj senzor ispod vozila koji pominjes je senzor iza/posle katalizatora i on ne utice na rad motora, vec samo dijagnostikuje da li katalizator radi svoj posao ili ne.
Senzor (lambda sonda) koji utice je rad motora je onaj prva, pre katalizatora i nalazi se u motornom prostoru (prvi senzor na auspuhu na koji naidjes).

Nemoj napamet sam nista raditi, ako se ne razumes. Prvo treba da se vidi koji senzor prijavljuje dijagnostika (ako uopšte prijavljuje).
A cesto se desi da dijagnostika prijavi lambda sondu, a da nije do nje.

Van mreže petarp031

Odg: Gašenje 02 senzora...
« Odgovor #9 poslato: 20. Sep, 2023. 21:43 »
Najbolje je ocitati greske koje se javljaju ili jos bolje oterati u neki provereni servis pa neka oni gledaju i predloze sta je potrebno uraditi. U nastavku je ilustracija gde se senzor nalazi na 1.6fsi i 2.0fsi kao i broj dela 06F 907 807B. Kako je cena senzora dosta skupa, ako je problem uopste do njega, raspitati se ko to kod nas moze da ukine softwerski, kao recimo na ovom linku: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2155568067921664&id=164860823659075
Pozdrav i srecno

Na mreži hirurg

Odg: Gašenje 02 senzora...
« Odgovor #10 poslato: 21. Sep, 2023. 05:13 »
A koliko je cijena senzora?
  • Vozi: Skoda Karoq Style Plus 1.6TDI 2020

Van mreže petarp031

Odg: Gašenje 02 senzora...
« Odgovor #11 poslato: 21. Sep, 2023. 06:13 »
OEM ako sam dobro video bez popusta 130.000 din, mada vidim da moze da se nadje za oko 600 eur. Verovarno ima bosch za oko 300, 400...

Na mreži hirurg

Odg: Gašenje 02 senzora...
« Odgovor #12 poslato: 21. Sep, 2023. 06:34 »
Pa nije to toliko strasno. To crkne mozda 2 puta za vijek auta..
  • Vozi: Skoda Karoq Style Plus 1.6TDI 2020




Pretraga foruma [Google]