0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Na 2.0fsi pored O2 senzora postoji NOX senzor koji meri azotne okside koji je javljaju kod siromasne smese, obzirom da fsi radi u leru i opustenoj voznji u siromasnoj smesi. Pored NOX- a, vozilo poseduje i lambde pre i posle kata. NOX senzor se sastoji iz samog senzora i svog kontrolera. Najcesci uzrocnik sijanja greske check engine je upravo ovaj senzor i retko je neko izvrsio njegovu zamenu, jer nije bas povoljan kao preostala dva O2 senzora. E sad, rane verzije fsi- a koje nisu odrzavane u ovlascenim servisima i nisu prosle azuriranje softwera ili recall, opoziv, imaju konstantno isti problem, pa cak i kod menjanja NOX, sve dok se ne izvrsi upisivanje nove verzije softwera u ECU. Kod nas je pitanje da li je isao opoziv ikada, obzirom da je veoma mali procenat prodatih benzinaca sa ovim motorima, slican slucaj je bio i sa 1.8tsi, u skodi kod nas nisu imali poslednju verziju softwera pa je drugar nabavio drugi racunar u Poljskoj i izvukao zadnju verziju pa upisao u svoj ECU.Sve ovo ti pisem jer ne znam da li su ti objasnili o cemu se najcesce radi kod tog vozila. S druge strane, NOX se moze softwerski ugasiti, moze se cak postaviti i emulator na njeno mesto koji ce lazirati podatke. Samo je pitanje da li ce dalji rad vozila biti potpuno iskontrolisan kao kod fabrickih parametara, jer je jako bitno da u punom gasu i ostrijoj voznji vozilo radi u idealnoj smesinili cak bogatioj, jer siromasna smesa kod fsi je ok u malim obrtajima, ali na punom gasu je i te kako nepozeljna i stetna i najcesci je uzrocnik unistavanja motora.Nadam se da nisam smorio.PozdravSent from my SM-A920F