Autor Tema: Skoda Octavia 4 informacije, utisci  (Pročitano 15415 puta)

0 članova i 5 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže VladimirS985

Odg: Skoda Octavia 4 informacije, utisci
« Odgovor #210 poslato: 12. Maj, 2024. 14:59 »
Tako je, ima takvih dosta primera. Inače u DE se mnogo vodi računa o zaštiti od požara. Naravno da do zapaljivanja dođe i kod automobila sa SUS motorima, ima bezbroj primera, ali lakše se gase nego elektro automobili. Na YouTube ima nekoliko emisija o gašenju požara na Elektro automobilima, pogledaj ako stigneš. Toliko je teško i zahtevno ugasiti požar izazvan kod mekih metala i pod naponom, brzo se širi... To je razlog zašto zabranjuju parking u nekim garažama.
A sa druge strane i način proizvodnje je daleko zahtevniji i skuplji, o zaštiti ekologiji da i ne govorimo. Sve u svemu nametnuti trend zapada,videćemo koliko će da traje. Ja iskreno nisam pristalica.
  • Vozi: Škoda Octavia 2.0TDI Active 85 5d 2021'

Van mreže fobia24

Odg: Skoda Octavia 4 informacije, utisci
« Odgovor #211 poslato: 12. Maj, 2024. 16:21 »
Lepo sve objasnjeno. Resava se posledica a ne uzrok jer je to u interesu nekih jakih igraca.

Da se vratim na temu, kod narucivanja motora u oktaviji imam dilemu izmedju 1.5 tsi 85kw i 2.0 tdi 85kw. Auto bi se dosta vozio, tj ceo dan cca nekih 250km po radnom danu u gradu.
Prednosti 1.5 tsi je niza nabavna vrednost, ne velika razlika u potrosnji u odnosu na tdi, nizi troskovi odrzavanja, znatno nizi troskovi kaska i registracije. Mane su mu upitna izdrzljivost kad izadje iz garancije i nakon otplate lizinga od 4g i postprodaja nakon 300.000km.
Prednost 2.0 tdi mi je potrosnja i izdrzljivost samog agregata. Mane su eventualno skupi kvarovi kao sto su kapalice, dupli dpf, dizne, itd.
1.5 tsi za sada ne mogu da narucim, bice dostupan od 30.kalendarske nedelje 2024 u Sloveniji. To mi nije problem jer mi pre zime ne treba auto i svakako bih narucio pocetkom leta ili najkasnije avgusta.

Van mreže VladimirS985

Odg: Skoda Octavia 4 informacije, utisci
« Odgovor #212 poslato: 12. Maj, 2024. 16:56 »
Imao sam priliku da kao zamenski auto vozim TSI, to su uglavnom bili VW T-rock, Škoda Karuq i Škoda Kodiaq. Ogromne i teške karoserije sa slabim TSI motorima, mislim da su bili 1.2 i 1.5. Iskreno meni se nije svidelo. Preglasan, startan na kratko, veliki za po gradu a spori i tromi za Autobahn, 130Km/h je da kažem idealno za autoput i sve preko toga mnogo troši i baš se namuči. Buka pri toj brzini je velika, što ja kažem previše se dere na 3000 obrtaja. Takođe sam vozio i VW Polo 1.0 TSI, po mojoj proceni je samo za po gradu, sve van toga mnogo troši. Moje mišljenje je da bih ga sa mojim načinom vožnje spržio za maksimalno 50 000 do 70 000Km. Ja iskreno ne bih nikada uzeo TSI.
Što se tiće 2.0TDI 85Kw, on odgovara karoseriji, dosta je startan i mnogi se iznenade kako ide, ako ga redovno i pravilno održavaš onda je dobar. Iskreno ja ne plaćam iz svog džepa ništa od toga pa mi je lako da filozofiram i delim savete. Pošto osiguranje sve plaća, onda sam prinuđen da vozim u ovlašćene servise. Mislim kada bih ga dole održavao kod naših majstora proverenih, da ne bi bilo ni ovih problema koje imam.
Ako bih opet morao da naručim Škodu Oktaviju, verovatno bi bila sa još više opreme i Sport Line i naravno TDI 2.0 po mogućstvu sa 115Kw ili nešto jače.
Ako želiš da izbegneš problem sa DPF i diznama, sipaj mu periodično neke aditive u gorivo i radi mu dekarbonizaciju motora. Za dizele je smrt vožnja po gradu. Izađi po nekad na auto put pa ga onako nagazi i šaltaj na visoke obrtaje.
Za sada se niko od mojih kolega nije žalio da je imao problem sa ovim motorima, svi prelazimo oko 60-70 000 godišnje i vozimo 3-4 godine a neko i duže.
  • Vozi: Škoda Octavia 2.0TDI Active 85 5d 2021'

Van mreže fobia24

Odg: Skoda Octavia 4 informacije, utisci
« Odgovor #213 poslato: 12. Maj, 2024. 17:16 »
Imao bi on autoputa 60km dnevno i ostatak grad. Svakako bih doplatio akusticna stakla jer vidim u rs koliko je to dobra stvar za buku na autoputu. Za aditive sam cuo koliko dobrih toliko i losih stvari. Na nekih 10ak hkm bih verovatno sipao. Verujem da se dizel vrti na nizim obrtajima od tsi, da ima duze prenosne odnose. 1.5 tsi je trom kad je uparen sa dsg sto vidim kad vozim kodijak od mojih. Snaga je ista kod oba motora, ubrzanje je priblizno isto. Za put i vikende je svakako tu rs koji ne oseti brzine i potegne i kad je pun.

Na mreži Peja

Odg: Skoda Octavia 4 informacije, utisci
« Odgovor #214 poslato: 12. Maj, 2024. 22:43 »
Lepo sve objasnjeno. Resava se posledica a ne uzrok jer je to u interesu nekih jakih igraca.
Ne resava se ni posledica niti uzrok, krajnji cilj je ogranicavanje mobilnosti ljudima koji zele da imaju sopstveni automobil tako sto ce im posedovanje automobila zadati toliko glavobolja da ce odustati od istih. Krajnji cilj je da nas sve uguraju u "15-minute city". U okviru toga ide ukidanje gotovine kao placanja, pa kada nisi "dobar gradjanin" - platna kartica deaktivirina.
Srecom, u Srbiji to nikada nece biti.
Izvinite na Off-u.

  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD, Hyundai i20 BC3, Dacia Logan 1.4 MPI



Pretraga foruma [Google]