ŠKODA Superb > SUPERB 2015

Dilema oko motora za pretezno gradsku voznju

(1/7) > >>

mannux:
OK, skoda forumasi (iliti skodasi :) evo ga jedno trik pitanje: za 10-15 000 km godisnje, pri cemu je 90% gradska voznja i to kratke relacije 5-7 km, pri cemu 3-4x su odlasci na planine/more...Imam nekoliko dilema:

Razmatram prvenstveno benzince (jer dizelasima ove kratke relacije jos vise skode, a ne dopada mi se ni opcija da mjesecno bar pola sata izadjem na auto put da bih ga 'przio' na 3500 rpm ne bi li DPF prodisao, zavrsio ciklus) ali 4x4 ima samo 2.0 TSI 270 KS cija je prosjecna potrosnja oko 10l/100km dok po gradu ide od 13 pa navise (koliko je teska noga na gasu).

Vise volim malo zivlju, da ne kazem sportsku voznju, ali za 90% grada i max 3. brzina mi je gre'ota ovih upregnutih a ne iskoriscenih konja  :(
Ne bih se odrekao 4x4, ne samo zbog zimskih uslova, vec opste stabilnosti vozila, ali sam limitiran na 2 opcije: ili ova superbica ili (po gabaritima, za porodican auto) Kodiaq.

Diler mi ipak preporucuje prije Kodiaq 2.0 TSI 4x4 190KS obzirom na gradsku voznju, lose puteve, ivicnjake bla bla. Potrosnja je 1-2 lit manja (po spritmonitor.de) ali iako bih mogao da se naviknem na SUV, ipak vise volim limuzinu i da sam blize asfaltu (ako znate sta mislim :)

E sad, trilema je, ako se uzme u obzir manja potrosnja dizelasa (i u Superb i Kodiaq varijanti) od oko 3-4 litra/100 km u odnosu na benzince (OK ne bas tako posto cijene dizela i supera nisu iste, ali racunam oko 500 EUR se godisnje vise da za benzin nego za dizel na 15000 km) i da dizelasi bolje 'cuvaju' cijenu nakon 7-10 god eksploatacije, da li ipak i TDI moze da dodje u obzir?

190 i 270 KS nije isto, naravno, ali snage svakako ne manjka ni u jednoj opciji :)

crtacrta:
ako se  po gradu ne vozi četvero za tebe je idealan električni auto ..
 za nabrojene dulje relacije ideš u rentakar

Buca Skoda Mladenovac:

--- Citat: crtacrta  Februar 21, 2020, 03:55:50 posle podne ---ako se  po gradu ne vozi četvero za tebe je idealan električni auto ..
 za nabrojene dulje relacije ideš u rentakar

--- Kraj citata ---

Covek pita od 2 mogucnosti ti mu predlazes 3 i 4 tu i ajd da su neke ok nego elektricni auto (kaze lepo da voli zivlju tj sportsku voznju) i rent a car  . Ne zna se sta je gore

Buca Skoda Mladenovac:
Ja da sam na tvom mestu bih isao na superb posto volis zustriju voznju itd , e sad tsi ili tdi najbolje da odes da probas oba pa da odlucis , ako za tdi nedostaje snage tu je uvek remap . A ovo oko dpf a veruj mi neces ni osetiti , nije to isto kao dpf prve generacije .

sale.kriminale:
Ako imaš novca za takvu klasu automobila (Superb, Kodiaq) pa još i 4x4 i tako to, onda potrošnja i cena goriva nisu toliko bitne stavke da se smaraš sa tim. Auto-industrija polazi od pretpostavke da kapital za kupovinu vozila potiče od realnih mesečnih/godišnjih prihoda pa visoka potrošnja i visoka cena održavanja idu uz visoku kupovnu cenu vozila kao nešto normalno.  Ako kod tebe nije tako, onda izbaciš ono što ti sigurno ne treba a to je 4x4 kada imaš 90% gradske vožnje. Kada eliminišeš ovu stavku, shvatiš da ti treba manji benzinac.

Ako DPF neće praviti probleme, a lova nije problem, onda će većina reći 2.0 TDI 4x4. 
Ja bih uzeo 1.5 TSI.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju