Dobrodošao/la na škodaforumllRS.
Učestvuj u diskusijama - registruj se!

Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: VW Golf Mk6 1,4 TSI  (Pročitano 485 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Na mreži vojkan85

Odg: VW Golf Mk6 1,4 TSI
« Odgovor #15 poslato: Maj 26, 2020, 19:49:59 posle podne »
Ala su mu legli crni poklopci samo tako bravo2.
  • Vozi: Škoda Octavia A7 Combi, 2014 godište, 1.6TDI, 77kW, Eibach ProKit

Na mreži petarp031

Odg: VW Golf Mk6 1,4 TSI
« Odgovor #16 poslato: Maj 26, 2020, 19:53:56 posle podne »
Jesu lepi crni poklopci, a papucice legle vrhunski. Bas lep golfic, svaka cast.
Pozdrav
  • Vozi: Octavia RS mk1

Van mreže -nebojsa-Topic starter

Odg: VW Golf Mk6 1,4 TSI
« Odgovor #17 poslato: Maj 26, 2020, 19:59:39 posle podne »
Hvala :)
I sigurnosni srafovi sa Octavije su iskorisceni, to sam zaboravio. I novi cepovi na felnama, stari sa fabrickog seta su oksidirali a ovi drugi su bili sa  nekoliko polomljenih nosaca.
Sve u svemu kozmetika. :)
  • Vozi: VW Golf Mk6 1,4TSI Comfortline 2010.

Na mreži vojkan85

Odg: VW Golf Mk6 1,4 TSI
« Odgovor #18 poslato: Maj 26, 2020, 20:08:13 posle podne »
Kako te dozivaju zadnja stakla da se zatamne na 100% :).
  • Vozi: Škoda Octavia A7 Combi, 2014 godište, 1.6TDI, 77kW, Eibach ProKit

Van mreže -nebojsa-Topic starter

Odg: VW Golf Mk6 1,4 TSI
« Odgovor #19 poslato: Maj 26, 2020, 20:09:42 posle podne »
Necu sigurno, da moze da se izvede tamno zeleno kao fabricki pa mozda i bih. Trazim suncobrane kakve sam imao na Octaviji.
  • Vozi: VW Golf Mk6 1,4TSI Comfortline 2010.

Van mreže -nebojsa-Topic starter

Odg: VW Golf Mk6 1,4 TSI
« Odgovor #20 poslato: Maj 26, 2020, 20:28:08 posle podne »
E zaboravio sam da napisem, ako nekoga zanima, ulje za oko 3000 km na maksimumu.
Takodje ako nekoga bude zanimalo: Podizanje obrtaja i blago treskanje na  prvom startu hladnog motora javlja se iznad 18°C, i izgleda da je softverska brljotina VWa jer koliko sam istrazio javlja se na 1.4tsi ea111 i sa 20000 i sa 200000 km. Ako se motor ugasi posle tog prvog paljenja i ponovo upali radi mirno i sa normalnim lerom. Kazu catalyst preheating, drugaciji rezim rada motora (br.obrtaja, kolicina i rezim ubrizganog goriva) izaziva ovakav rad motora u pomenutim uslovima.
  • Vozi: VW Golf Mk6 1,4TSI Comfortline 2010.

Na mreži petarp031

Odg: VW Golf Mk6 1,4 TSI
« Odgovor #21 poslato: Maj 26, 2020, 20:43:58 posle podne »
Kako li pregreva katalizator kada je tek startovan i nema ni 100 stepeni na izduvu.
Ja sam zapazio da vw benzinac kada se odmah ugasi na startovanju ili pocne da mrsi pa se ugasi, a odmah na ponovnom okretanju kljuca radi idealno, u 99 posto slucaja akumulator pravi problem, testirao na vise vozila i uspeo da ubedim i mog mehanicara koji je kupio nov akumulator za audi S3 i resio je problem, samo nece da prizna
  • Vozi: Octavia RS mk1

Van mreže -nebojsa-Topic starter

Odg: VW Golf Mk6 1,4 TSI
« Odgovor #22 poslato: Maj 26, 2020, 21:45:33 posle podne »
Pre heating, da toboze brze zagreje karalizator.
Nije akumulator u pitanju, em je ispravan (i to prema testeru, ne odokativno) em je gomila tema i snimaka o tome.
  • Vozi: VW Golf Mk6 1,4TSI Comfortline 2010.