ŠKODA Superb > SUPERB 2015

Ukljuciti Lane Assist i TSR

<< < (6/8) > >>

Bingodalton:
Hocu ljudi, stavicu :)))
Nisam znao da postoji toliko interesovanje.

Kolega ovde sa foruma mi je preporucio jednog prodavca na KP. Kako covek garantuje da sve radi kako treba i da ne brljavi odlucio sam se da rizikujem, iako cekam isti klon iz Kine. Isti ili slican, pitanje je da li ce raditi, ali ovog bar mogu da vijam ako ne radi.

Sto se tice HEX-CAN, ne moze da pristupi modulu 4B kod mog automobila, koji je model 2017., proizvodnja 2016.
RossTech govori da se treba koristiti HEX-V2, dok negde navode da je obavezan za 2019.+ godiste.

Uglavnom instalirao sam potrebne aplikacije, obe verzije VCDS za slucaj da jedna bolje radi od druge, tj da u novijoj nisu namerno iskljucili neke opcije. Prilikom instalacije prijavljuje trojanca, na sta prodavac kaze da apsolutno ne postoji. Moguce je da i ne postoji, tj taj trojanac se koristi za pokretanje raznih programa u varijanti crack-a.

Uglavnom stari laptop sam koristio u tu svrhu i skinuo sam ga sa neta za svaki slucaj, tako da nema ni sta da salje ako prikuplja ikakve podatke.

Instrukcije za aktiviranje sam koristio sa raznih sajtova, okacicu par linkova kad dodjem kuci. Ne mogu reci da je sve bas tako kako tamo pise, neka upustva i imaju navedeno "ovo ILI ovo ILI ovo". Na kraju mi je Lane Assist radio, ali nisam imao opciju u adaptacijama da podesim Adaptive Lane Guidance (nesto treba da se promeni) i na kraju sam tu opciju nasao u kodiranju sto nigde bas nisam nasao na internetu kao resenje, a bilo je vise problema, na briskoda ili RossTech forumu.

Sto se tice samog Lane Assist-a, i on radi sasvim lepo, mogu reci da sam zadovoljan kako sistem funkcionise.
Radi na brzinama preko 65km/h i mozes ga iskljuciti ili ukljuciti. Nisam jos isao na autoput pa da kazem koliko je koristan, ali tu jedino i znaci.
Ako vozis (ne da izgravas da imas autonomno vozilo) onda verujem da ume bas biti koristan da ne bi doslo do nezeljenog prelaska iz trake u traku. Plus su linije na autoputu bas vidljive. Mozes i pustiti volan, auto ce se prakticno odbijati od linije do linije.

Adaptive Lane Guidance (mozes ga takodje aktivirati dodatno na LA ili ugasiti) drzi vozilo u sredini trake, koliko je to moguce. Vozilo mozes pustiti na 12-15s i vozice sam pre zvucnog upozorenja, a nakon toga i iskljucivanja asistencije.

U gradu ako imas DSG i ACC i ukljucis Lane Assist i Adaptive Lane Guidance mozes voziti auto od semafora do semafora uz povremeno dodirivanje volana svakih 10-tak sekundi. Problem su naravno neobelezene raskrsnice, pa auto bas nece ubosti nastavak trake, ali da postoje linije auto bi ih pratio.

Znakovi bi trebalo super da rade zajedno sa MIB2 uredjajima, tj u fuziji (tako je u podesavanju). Navigacija sama po sebi ima u sebi ogranicenja puta kojim se kreces, a ako kamera prepozna neki znak koristi njega umesto ovaj na navigaciji.
Kod MIB1 uredjaja ta fuzija iz nekog razloga nije moguca i mora da se postavi da se prikazuju samo znakovi uhvaceni kamerom.
Nazalost ovo izaziva warning i u Vehicle Status dobijes da je Traffic Sign Recognition Restricted. U sustini i jeste, samo na znakove detektovane kamerom. To je obavestenje, nije greska u autu, vec obavestenje kao ono da si deaktivirao Start/Stop ili da je neka od guma izgubila pritisak.
Svaki put kad krenes vozilom nema te greske, kamera prepoznaje znakove, ali nakon X metara ili Y sekundi pojavi se taj warning uz zvucni signal, sto je vise iritantno od poruke na tabli.
Kao sto sam gore naveo, mogu da se postave upozorenja, vizuelna ili zvucna i na kom prekoracenju ogranicenja brzine 0-20km/h.

Nije komplikovano odraditi sam, treba biti pazljiv i imati malo iskustva sa kompjuterima, dijagnostikom,... Manje vise sve moze da se vrati na prvobitno podesavanje.

Oni koji se time bave su mi za sve tri opcije trazili 230 eur, dok je mene ovo kostalo sveukupno sa klonom koji je na putu, gorivom i kupljenim uredjajem u Srbiji oko 80 eur.

Uz pomoc Cariste (koju je jedan od kolega okacio) sam odradio druge opcije koje bi mi oni naplatili po 20-50 eur, tako da sam dobro prosao, ne racunajuci ulozeno vreme, malo istrazivanja, malcice straha jer to radim prvi put... :)

Super 20:
Bravo za post. Ovako se radio to  bravo2 bravo2

Kaci linkove sto imas i pisi kada ti dodje modul. Znaci imaces dva jedan "domaci" i jedan kineski :) Jel radis kao IT ili hobi ovo samo? Cuj ako ne uspem da sredim moj oko neke "obicne" stavke kao start-stop, memorija grejanje sedista i slicne, na tebe racunam kada prodje korona :) Ako u medjuvremenu ne nadjem neki ured i ne odradim sam. Sa Carly uredom sam sve ocitao i usao u sve menija. Za dekodiranje ima 8 podgrupe sa mnoooooooooooooogo opcija. Nazalost moram kupiti software koji kosta 40eu na godisnji nivo da bih uradio sme sta hocu. Mislim 40eu nije nisto nervira me je sto je to za god dana a ne trajno. 80eu je software za sve auta full za god dana.

Bingodalton:
Ne bavim se ovim uopste niti imam nameru. Trosak kupovine interefejsa bih rado doveo na 0 i to je to :), ali da zelim da se bavim time kupio bih sve original i radio sve profi.
Jesam u IT-u, ali auto mi je samo hobi i volim da nesto sam cacnem.
Sa Caristom koju je okacio kolega mozes i Start/Stop da deaktiviras, za pamcenje grejanja sedista nisam siguran. Ali bar je aplikacija "free".

Ako nesto radite sa VCDS, odradite prvo backup svih podataka, tako da uvek mozete da vratite na staro i da vidite kakva su podesavanja pre toga bila.

Sto se tice Lane Assist-a, aktivira se na sledeci nacin (ne snosnim nikakvu odgovornost :) ):

Kotroler 17
Kodiranje
Byte 04, Bit 6, Aktivirati
Byte 11, Bit 1, Aktivirati

Kontroler A5
Kodiranje
Byte 16, Bit 7, Aktivirati
ILI
Byte 0, Bit 0-7, Odabrati 01 coding HCA Coded

Kontroler A5
Security 16, Code 20103
Adaptacije
- HCA On State (ako postoji), odabrati Menu
- HCA Warning Intensity (ako postoji), odabrati Menu
- BAP Personalization, Not Activated (kod mene je sada aktivirano, mislim da nema razlike, da samo pamti podesavanja sa kljuca, pa ne vidim zasto ne bi ostalo aktivirano)
- Personalization of Intervention at T.15 (Personalization of lane dept warning CL 15 on), odabrati Last Setting
- Intervention Moment ili Point of Intervention, odabrati Late Menu ili Early Menu
        Ovo omogucava Adaptive Lane Guidance i moguce je da ga nema u adaptacijama. Standardno 
        je podeseno na Late tako da uopste ne drzi u traci. Kad se stavi na Early drzi, ali zelite da
        imate opciju da ga ukljucite i iskljucite i zato ide neka od dve opcije Late/Menu ili Early/Menu.
        Ako ovu opciju nemate u adaptacijama nacicete je na drugom mestu - OVO NEMA NIGDE U
        UPUTSTVIMA
        Kontroler A5
        Kodiranje
        Byte 14, Bit 5-7, Point of intervention promenite iz Late u Late (Changable by Menu)

Kontroler 44
Security 16, Code 19249
Kodiranje
Byte 0, Bit 4 (Lane Assist Installed)
ILI
Byte 4, Bit 0 (Lane Assist Installed)
ILI
Byte 3, Bit 0 (Lane Assist Installed)

Kontroler 5F
Adaptacije
Car_Function_List_Gen2-LDW_HCA_0x19, Aktivirati
Car_Functions_Adaptations_Gen2_menu_display_Lane_Departure_Warning, Aktivirati
Car_Fucntions_Adaptations_Gen2_menu_display_Lane_Departure_Warning_over_threshold_high, Aktivirati

(Ukoliko postoje greske nakon svega)
Kontroler 10 (ili Kontroler 76)
Kodiranje
Byte 03, Bit 5 (Lane Assist)
ILI
Byte 03, Bit 3 (Lane Assist)

Pobrisati greske ako postoje prilikom Auto Scan-a nakon svega, pa ispratiti jel se pojavljuju. Prilikom kodiranja izbaci gresku dok se sve ne zavrsi, pa treba sve ponistiti.

Linkovi

Upustva na OneDrive.live.com
Ovde ima za sve modele, jeste na nemackom, ali mogu svi razumeti. Nazalost ne moze da se kopira tekst, a ni Translate ne radi, ali ako bas nekog zanima prekucace u Google Translate.
https://onedrive.live.com/redir?resid=3AE6945C79E4C9E%2117729&authkey=%21AMn8y885S2R-6Xg&page=View&wd=target%283V%20-%20Superb%203.one%7Cb5b8384b-4cd1-4b87-9ddc-37d4ad210360%2FSuperb%203%20%283V%5C%29%7Cdea89234-76df-4573-8aab-6cc868f3e4aa%2F%29

Briskoda Forum
https://www.briskoda.net/forums/topic/380829-superb-mkiii-vcds-adaptations-tried-and-tested/

Ovde pogledati za Traffic Sign Recognition i tu bih dodao da se odradi jos adaptacija
Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_menu_display_road_sign_identification_threshold_high, Aktivirati
Ukoliko ne radi, tj pokazuje No Data, prebaciti ne rezim da radi samo prepoznavanje znakova, tj ne Fuziju sa mapama
Kontroler A5
Security 16, Code 20103
Adaptacije
Road Side Detection Fusion Mode, promeniti u Road Sign Detection

Pobrisati greske ako postoje prilikom Auto Scan-a nakon svega, pa ispratiti jel se pojavljuju. Prilikom kodiranja izbaci gresku dok se sve ne zavrsi, pa treba sve ponistiti.

AS.Coding Svajcarska
https://www.ascoding.ch/en/vw-skoda-seat/

Francuzi sa slikama
http://ankk-vagcom.com/superb-3v-activation-du-lane-assist/

Maksimus:
Negde sam na yt video snimak na kom covek zaglavi u volan flasu od 0.75 i onda se line assist ne gasi jer misli da drzis ruku na volanu  =))
Evo ga:
https://youtu.be/hI9wrMpxmP0

Bingodalton:
Da, moze flasa ili vrecica neka, nesto tako. Nisam jos probao, ali treba i put da bude dobro obelezen, nasi su ocajni.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju