ŠKODA Fabia i Roomster > FABIA 2014

1,4 tdi cr iskustva.

(1/5) > >>

denis1977:
Na trzistu se pojavio veci broj fabia sa 1,4 tdi common rail sa relativno jeftinom cjenom, godista 2015-2016 se mogu naci za 5000-6000 €, naravno ima i skupljih modela.
Saznao sam da je da je blok tog motora napravljen od aluminija, da zbog toga dodje brze na radnu temperaturu, ima 4 ventila po cilindru, 2 bregaste osovine da je zbog tri cilindra malo bucniji od 1,6 tdi, posebno zanimljiv mi je najaci sa 77kw.
Ima li ovaj motor neke nedostatke osim buke, vlasnik sam fabie 1,4 tdi pd 59 kw, ne smeta mi toliko buka koliko slabe performanse na malim obrtajima tacnije do 1800 obrtaja.
Ima li neko motor 1,4 tdi cr 77 kw, kakva su iskustva i ostalo.

hakkler:
Mislim da je najjači cr 1.4 od 90ks rezerviran za fabiu...i više je linearan nego explozivan. Bez i obzira na konjicu..

Tvoj stari pd 1.4 tdi se lako digne na 100ks+ remapom..pa je tu več druga prića.

denis1977:
2016 godine su ugradjivali 1,4 tdi sa 77kw 104 ks.

Jesi li siguran da se 1,4 tdi pd moze sa fabrickih 59 kw podici na 77kw. Kako sam skontao tjuneri prepisuju mape od jaceg motora iste kubikaze ali 59 kw je fabricki najjaca snaga iz tog motora.
Instalirao sam program tec doc i pregledao sam ovaj motor je ugradjivan u pola, fabiu, seat ibicu, audi sa 51 i 59 kw, sad kontam 51 kw je lako promjeniti u 59 kw, za 77 kw bi se trebalo pisati nova mapa jer fabrika nije napravila taj motor sa tom snagom.

Lignjoslav:
Ja sam imao priliku da provozam verziju od 90ks u Rapidu i bas lepo ide i malo trosi. Mislim da nema potrebe da trazis verziju od 105ks jer i ovaj slabiji ima sasvim dovoljan obrtni za Fabiju od 230nm, sto ces sigurno osetiti u odnosu na tvojih trenutnih 160nm.

denis1977:
Nije bitno 90 ili 104 ks svejedno mi je.
Zanima me koliko km moze izgurati taj motor, ako npr. kupim auto sa 250000 km koliko jos km mogu voziti taj auto, Alu blok uopste nije los, na 1,2 htp imam alu blok i zadovoljniji sam nego sa gusanim blokom na 1,4 tdi, vozim kratke relacije i zimi sa 1,4 tdi se smrznem, sa 1,2 htp motor se ugrije dosta brze i zimi je alu blok puno bolje rjesenje ali koliko je to dobra opcija za dizele po pitanju izdrzljivosti motora zbog velikih vibracija itd...
Druga sumnja u taj motor je sto se kratko zadrzao, iz fabie i rapid je skroz uklonjen, ostali modeli su presli na 1,6 tdi i 2,0 tdi, mora postojati neki razlog zbog cega je to tako.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju