ŠKODA Fabia i Roomster > FABIA 2014

1,4 tdi cr iskustva.

<< < (5/5)

AcoSk:
Opet nabrajas opremu. Mogao si i ti da je kupis novu kod nas sa tom opremom koju ima ta iz Svajcarske, kapiras? Onda bi bile iste.

Izmedju zemalja ima razlike u nekoj opremi u smislu da nije Active u svakoj zemlji isti, ali to su manje razlike.

A kvalitet samih materijala i ugradjenih delova u zavisnosti od trzista je druga prica.

denis1977:
Nismo se razumjeli bas najbolje, karakteristike fabie sam napisao kao odgovor zbog cega sam kupio fabiu sa 1,4 tdi motorom a ne 1,9 tdi a ne zbog trzisnih razlika, nije fabia nutela pa da ima nekih regionalnih razlika, normalno je da balkansko.trziste ima manju plateznu moc pa.ce se prodati modeli sa manje opreme, eu trziste ima vecu plateznu moc i tamo ce se prodati vise modela sa puno opreme, razlika u cjeni moje dvije fabie kad su bile nove je 5000€, to je veliki novac za nas a gradjanima zapadne evrope je jedna ili dvije plate.

AcoSk:

--- Citat: denis1977  April 17, 2020, 08:02:51 pre podne ---Moja fabia je stigla iz svicarske, ocuvana perfektno, greenline model, te fabie dolaze na 15 col aluminiskim felgama, dosta je razlicita od fabia istog godista po pitanju opreme, imam i fabiu 1,2 htp, 1 mjesec stariju, te dvije fabie se razlikuju kao da ih nije ista fabrika pravila, izbrojao sam preko 30 razlika ....

--- Kraj citata ---

Ne znam sta si hteo ovim da kazes... Kako god

denis1977:
To je krenulo od ovog posta.

"Dobro kada novci igraju ulogu onda se slazem , za nekog ko stvarno vozi lagano taj motor nije problem , samo dobro odrzavanje . Ali sad kada su ti automobili malo stariji apsurd je uzeti 1.4 pored 1.9 posto cu cene vrlo blizu ."

Ja sam pokusao objasniti zbog cega sam uzeo 1,4 tdi, u vrijeme kupovine fabie imao sam 1,9 tdi zute boje, 2 godine stariju i 500€ jeftiniju al nisam nju uzeo zbog ocuvanosti i opreme u 1,4 tdi, smatrao sam i danas tako razmisljam da je bolje kupiti novije, ocuvanije auto da ne bih dobio poreznika, prije 20 godina vozio sam golfa 1, taj auto je svaki mjesec trazio 50€ za popravke, vozio sam ga 4 godine, stalno me oporezovao a nikad nisam imao auto, iza njega sam vozio yugica 60, taj auto me bolje sluzio od golfa 1, al je bio u boljem stanju, iz tog iskustva je moje razmisljanje i odabir tog 1,4 tdi.

denis1977:
Evo nekih informacija koje sam saznao na briskoda, skoda forum.de, auto data itd...
Motor 1,4 tdi pd 77kw, nosi oznaku motora [cuta]
Ima alu blok motora, 12 ventila, dobra osobina tog motora je sto u puno kracem roku dodje na radnu temperaturu sto je u zimskim uslovima bolje zbog grijanja kabine i manje potrosnje goriva.
Mana tog motora kod nekih vlasnika je vodena pumpa, iz nekog razloga su odlazile u garantnom roku, poslije 11 mjeseci, zbog alu bloka motora temperatura je previse rasla pa su neki vozaci ostajali na cesti, nisu mogli nastaviti voznju, da je blok motora bio gusani vjerovatno da bi se vozilo laganom.voznjom i odmaranjima moglo dovesti do servisa. Uglavnom motor za par minuta istjera temperaturu na 90 stepeni i drzi kazaljku na 90, sta se desavalo sa tim vodenim pumpam, je li serijska greska dobavljaca ili iz nekog razloga ne mogu da izdrze duze nisam saznao. Vecina vlasnika je bila zadovoljna tim motorom.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju