Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: 1,4 tdi cr iskustva.  (Pročitano 6518 puta)

0 članova i 7 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: 1,4 tdi cr iskustva.
« Odgovor #15 poslato: April 16, 2020, 23:10:40 posle podne »
Iskreno najvise volim motore iz italijanskih auta , to je razradjeno samo tako , njima se vadi dusa i nikad nista  :))

Cesto se prodaju motorni delovi za taj 1.4 ja pricam iskreno sve sto znam . Mada tu igra i dosta ono odakle je auto i kako je odrzavan , svi znamo da na balkan stize 3 klasa .
  • Vozi: Octavia 2.0 tdi MTM stage 1, Yeti 170 4x4 atm stage 1, Audi S3 quattro

Van mreže denis1977Topic starter

Odg: 1,4 tdi cr iskustva.
« Odgovor #16 poslato: April 17, 2020, 08:02:51 pre podne »
Moja fabia je stigla iz svicarske, ocuvana perfektno, greenline model, te fabie dolaze na 15 col aluminiskim felgama, dosta je razlicita od fabia istog godista po pitanju opreme, imam i fabiu 1,2 htp, 1 mjesec stariju, te dvije fabie se razlikuju kao da ih nije ista fabrika pravila, izbrojao sam preko 30 razlika od kozne istrument table, koznog volana, kozne rucice parking kocnice, diskova u zadnjim tockovima, led sata sa kazaljkama temperarure i goriva, abs, asr, esp, tempomat, senzori za parkiranje, farovi sa socivima, dosta polica i kaseta, ima ostavu cak i u zadnjim vratima, svjetlo na sredini plafona i naprjed, ima jos dosta dodataka sto ova prva fabia nema, auto je perfekcija osim u kretanju iz prve brzine, kad prebacim u drugu vec je druga prica jer su obrtaji skocili, turbina proradila i to vise nije isto auto, ali su zeznuli snagu do 1800 obrtaja i to se izgleda ne moze ispraviti.
  • Vozi: Fabia 1,4 tdi 59 kw.

Van mreže denis1977Topic starter

Odg: 1,4 tdi cr iskustva.
« Odgovor #17 poslato: April 17, 2020, 08:21:40 pre podne »
To je taj problem, losa vuca do 1800-2000 obrtaja, u drugoj pali lampicu esp, volio bih da je obrnuto. Za 2,5 godine osim guma i ulja sa filterima nisam nista promjenio, jos nema nikakvih luftova u tockovima, auto je perfekcija osim tog nedostatka lose vuce do 1800 obrtaja.
  • Vozi: Fabia 1,4 tdi 59 kw.

Na mreži AcoSk

Odg: 1,4 tdi cr iskustva.
« Odgovor #18 poslato: April 17, 2020, 13:40:17 posle podne »
Ovo sto si ti nabrojao je oprema pri kupovini, to nema veze sa trzistem za koje je namenjena.
  • Vozi: Skoda Octavia A5 Combi (1Z5) 1.6mpi 2008. god.

Van mreže denis1977Topic starter

Odg: 1,4 tdi cr iskustva.
« Odgovor #19 poslato: April 17, 2020, 13:57:08 posle podne »
Ja sam kupio novu, prvi paket opreme cini mi se zvo se aktive, radio mi je bio dodatna oprema, plasticna istrument tabla, nazad tromblovi, nema abs, esp, nema kaseta na strani suvozaca, kurble umjesto podizaca stakla, nema daljinsko kljucanje, nema grijanja sjedista, nema tempomat, ima zeleni sat na kojem nema temperature motora, displej digitronski, zadnja klupa iz jednog djela, crne steke i retrovizori, nema grijanja retrovizora, nema kaseta ispod sjedista, u zadnjim vratima nema ostave, nema ostavu za naocare, u gepeku nema pretince za prvu pomoc i uze, nema digitalne klime, 2 airbega kod greenline ima 6, nema parking senzore, ima spuzvani volan, plasticnu rucicu parking kocnice itd... to su potpuno dva razlicita auta.
  • Vozi: Fabia 1,4 tdi 59 kw.

Na mreži AcoSk

Odg: 1,4 tdi cr iskustva.
« Odgovor #20 poslato: April 17, 2020, 21:26:34 posle podne »
Opet nabrajas opremu. Mogao si i ti da je kupis novu kod nas sa tom opremom koju ima ta iz Svajcarske, kapiras? Onda bi bile iste.

Izmedju zemalja ima razlike u nekoj opremi u smislu da nije Active u svakoj zemlji isti, ali to su manje razlike.

A kvalitet samih materijala i ugradjenih delova u zavisnosti od trzista je druga prica.
  • Vozi: Skoda Octavia A5 Combi (1Z5) 1.6mpi 2008. god.

Van mreže denis1977Topic starter

Odg: 1,4 tdi cr iskustva.
« Odgovor #21 poslato: April 17, 2020, 22:34:02 posle podne »
Nismo se razumjeli bas najbolje, karakteristike fabie sam napisao kao odgovor zbog cega sam kupio fabiu sa 1,4 tdi motorom a ne 1,9 tdi a ne zbog trzisnih razlika, nije fabia nutela pa da ima nekih regionalnih razlika, normalno je da balkansko.trziste ima manju plateznu moc pa.ce se prodati modeli sa manje opreme, eu trziste ima vecu plateznu moc i tamo ce se prodati vise modela sa puno opreme, razlika u cjeni moje dvije fabie kad su bile nove je 5000€, to je veliki novac za nas a gradjanima zapadne evrope je jedna ili dvije plate.
  • Vozi: Fabia 1,4 tdi 59 kw.

Na mreži AcoSk

Odg: 1,4 tdi cr iskustva.
« Odgovor #22 poslato: April 17, 2020, 23:59:16 posle podne »
Moja fabia je stigla iz svicarske, ocuvana perfektno, greenline model, te fabie dolaze na 15 col aluminiskim felgama, dosta je razlicita od fabia istog godista po pitanju opreme, imam i fabiu 1,2 htp, 1 mjesec stariju, te dvije fabie se razlikuju kao da ih nije ista fabrika pravila, izbrojao sam preko 30 razlika ....

Ne znam sta si hteo ovim da kazes... Kako god
  • Vozi: Skoda Octavia A5 Combi (1Z5) 1.6mpi 2008. god.

Van mreže denis1977Topic starter

Odg: 1,4 tdi cr iskustva.
« Odgovor #23 poslato: April 18, 2020, 09:53:39 pre podne »
To je krenulo od ovog posta.

"Dobro kada novci igraju ulogu onda se slazem , za nekog ko stvarno vozi lagano taj motor nije problem , samo dobro odrzavanje . Ali sad kada su ti automobili malo stariji apsurd je uzeti 1.4 pored 1.9 posto cu cene vrlo blizu ."

Ja sam pokusao objasniti zbog cega sam uzeo 1,4 tdi, u vrijeme kupovine fabie imao sam 1,9 tdi zute boje, 2 godine stariju i 500€ jeftiniju al nisam nju uzeo zbog ocuvanosti i opreme u 1,4 tdi, smatrao sam i danas tako razmisljam da je bolje kupiti novije, ocuvanije auto da ne bih dobio poreznika, prije 20 godina vozio sam golfa 1, taj auto je svaki mjesec trazio 50€ za popravke, vozio sam ga 4 godine, stalno me oporezovao a nikad nisam imao auto, iza njega sam vozio yugica 60, taj auto me bolje sluzio od golfa 1, al je bio u boljem stanju, iz tog iskustva je moje razmisljanje i odabir tog 1,4 tdi.
  • Vozi: Fabia 1,4 tdi 59 kw.

Van mreže denis1977Topic starter

Odg: 1,4 tdi cr iskustva.
« Odgovor #24 poslato: April 18, 2020, 10:07:46 pre podne »
Evo nekih informacija koje sam saznao na briskoda, skoda forum.de, auto data itd...
Motor 1,4 tdi pd 77kw, nosi oznaku motora [cuta]
Ima alu blok motora, 12 ventila, dobra osobina tog motora je sto u puno kracem roku dodje na radnu temperaturu sto je u zimskim uslovima bolje zbog grijanja kabine i manje potrosnje goriva.
Mana tog motora kod nekih vlasnika je vodena pumpa, iz nekog razloga su odlazile u garantnom roku, poslije 11 mjeseci, zbog alu bloka motora temperatura je previse rasla pa su neki vozaci ostajali na cesti, nisu mogli nastaviti voznju, da je blok motora bio gusani vjerovatno da bi se vozilo laganom.voznjom i odmaranjima moglo dovesti do servisa. Uglavnom motor za par minuta istjera temperaturu na 90 stepeni i drzi kazaljku na 90, sta se desavalo sa tim vodenim pumpam, je li serijska greska dobavljaca ili iz nekog razloga ne mogu da izdrze duze nisam saznao. Vecina vlasnika je bila zadovoljna tim motorom.
  • Vozi: Fabia 1,4 tdi 59 kw.

Odg: 1,4 tdi cr iskustva.
« Odgovor #25 poslato: Septembar 30, 2022, 20:13:32 posle podne »
Zdravo,da li neko ima iskustva sa Škodom Rapid 2015 god. motor 1.4 dizel,66kw.Osim toga što je motor bučan da li ima još nekoh mana? Unapred hvala

Van mreže denis1977Topic starter

Odg: 1,4 tdi cr iskustva.
« Odgovor #26 poslato: Septembar 30, 2022, 21:07:53 posle podne »
To nije isti motor, to je motor novije generacije common rail sistem.
Nemam nikakva iskustva sa tim motorom.
  • Vozi: Fabia 1,4 tdi 59 kw.