ŠKODA Octavia > OCTAVIA 1996-2010

Problem paljenja

(1/1)

Admir:
Pozdrav svima
Od nedavno sam vlasnik Skode oktavije 2004god 1.9 tdi 4x4 karavan. I od same kupovine pojavio se problem koji izgleda niko ne moze da riješi, bacio sam silu para, uradjeni su mali i veliki servis, zamijene dizne i tandem pumpa, zamijenjena pumpa u rezervaru, zamijenjena crijeva od goriva, postavljen nepovratni ventil, zamijenjen ulozak brave i neznam vise sta... Na dijagnostikama nema ni jedne jedine greske, obosao od električara mehaničara bošista, sve redom ali problem i dalje tu. Najgore kad mi kazu nije to neki problem a meni pije živce na slamku.
Znači pri nebitno kakvom paljenjenju, toplo hladno, nekad upali normalno, a nekad se strese i ugasi, tj u momentu kad pustim kljuc misleci da je auto upalilo ono se ugasi. Ako zadrzim kljuc dvije sekunde duze od normalnog svaki put upali. Ali je ipak potrebno veglati duze nego i jedno drugo auto...
Auto kad upali radi kao sat, svaki majstor kaze da je bez greške, super radi, a mene tijera u očaj da ga prodam....

lipovaccc:
Pošto si ti sve mehaničke bitne delove rešio tj zamenio . Jedino ostaje da se izmeni izmeni softver u samom motornom računaru. Da odeš kod nekog proverenog ko radi čipovanje   mozda je tvoj auto loše čipovan svašta tu ima. Ali 99 posto mislim da tvoj auto ima problem sa softverom motorg računara. Ovi što rade čipovanja oni menjaju sve parametre u radu motora od  pustanja goriva u dizne pri  odredjenom broju obrtaja  kod starta do jos raznih sitinica .

Ajde za početak probaj zameni senzor temperature na račvi. Imao sam jedan problem kod oktavie i resio ga zamenom senzora dok je kod ostalih problem bio oko softvera .

Edo TDI:
Procitah tvoj problem a identican problem imam i ja samo sto moja skoda vergla za sekundu duze i kad upali onda to radi,vuce ma sve funkcionise super.Svuda sam iso ali jedan od majstora mi garantuje da treba da se izvrsi remont bosh pumpe i da potom necu imati problema.Mene malo strah da to dam da se steluje jer moze da popravi to a da zezne poteosnju goriva,snagu da manje vuce i slicno.Tako da ako imas doooobro boshistu pokusaj.Pozdrav

Buca Skoda Mladenovac:
Uplice svaki sa hot start problemom posle duzeg verglanja . Nemoj da remontujes pumpu da ne udjes samo ubjos veci problem . Probaj prvo ovo kosta 5 puta manje , isti problem sam imao na 1.9tdi bosch pumpa evo auto 4 god bez problema , a pre toga je menjano sve i uvek isto cak i pumpa .

Navigacija

[0] Indeks poruka

Idi na punu verziju