ŠKODA Fabia i Roomster > FABIA 1999-2007

Akumulator

<< < (2/3) > >>

hakkler:
12.4 struja punjenja na aku..je da ti je alternator ili sam dovod struje na isti u banani..i da taj aku ne bude dugo živio.

Djecko:
Neki nisu razumjeli... Elem, radio sam dekarbonizaciju motora i čovjek koji je zadužen za to usput je i montirao spravu za mjerenje napona/voltaže akumulatora, proces dekarbonizacije je trajao 50 minuta i cijelo vrijeme je pokazivao 12.4V u leru, dok vozim pokazuje 14.2V

ugi85:
Kolege ti sugerisu da napon punjena akumulatora nije dobar. Razlika u punjenju na leru i u voznji na 3000rpm ne sme biti veca od 0.2V, a kod tebe je 1.8V. Nije dobro cak i da je napon na akumulatoru 12.4V, kad auto nije upaljen i potrebno ga je dopuniti. Kako ste merili napon akumulatora u voznji? Jeste li uopste merili napon na akumulatoru ili na uticnici upaljaca?

AcoSk:
Gde god da su merili ne sme da ima mnogo razlike.

Meni izgleda kao da je merni instrument neispravan.

Jednom mi se desilo da sam od nekog elektricara (kucnog, ne za vozila) uzeo da izmerim, kad ono pokaza oko 13.5V, a ugasen auto. Ja mu kazem da mu je neispravan uredjaj i da masi sigurno za oko 1V, a on meni da njemu nista ne znaci taj 1V dole gore pri merenju hahahaha. U pravu covek, na 220V koga briga za 1V (pa i dosta vise).

klisko:
Žena nije vozila oktaviju više od mesec dana i neće da upali. Napon 11,7V. Srećom, Lidl ponovo ima na akciji punjač za 2 hiljade, baš u pravo vreme :)
Stavio da se puni juče oko pola šest, jutros u 7 još nije bio napunjen (60Ah). Kad sam se vratio s posla, punjenje je bilo završeno, žena nema pojma kada je bilo gotovo. Punjač je sasvim jednostavan, ali radi posao.
Vratio aku u auto i sve radi, nije bilo potrebe da unosim kodove i slično. Jedino svetli žuto simbol za volan, ali to znam da će nestati posle 100m vožnje.
Najveći problem je bio zaključati auto bez akumulatora. Morao sam da povežem akumulator, zaključam auto na centralnu, pa tek onda otkačim aku.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju