ŠKODA Old-School Modeli > FAVORIT/FORMAN

Brava za paljenje

(1/2) > >>

ne brze od zivota:
Pozz. Imam problem sa felicijom sa bravom paljenja. Upalim auto kljuc se ne vrati sam,ja ga okrenem malo i on se ne vrati u polozaju. Maloj e zezao ranije nije hteo da okrene kljuc kao da je malo glavio. Prskao sam vd ali nista. Molim za pomoc

pajapop:
Pa prava pomoc ti je pravilan savet, a to je da pod hitno odes do majstora..elektricara ili ako imas dobrog autobravara. Svaka kontakt brava se sastoji iz 2 dela: elektricnog (ulozak brave) i mehanickog dela (bravarskog). To podglavljivanje koje imas moze da bude zbog deformisanja i izvitoperavanja   elektricnih kontakata usled habanja i toplote u ulosku brave, a moze da bude i zbog habanja mehanizma same brave. Dobije se neki luft u cilindru, oslabe opruge i sl....Moglo bi tu da se skine ulozak, pa da se onda sa kljucem vidi kako se ponasa bravarski deo, da lil kaci pri zakretanju i kako se ponasa elasticni deo u krajnjem polozaju...da se izvrsi neka diferencijalna dijagnostika. Da lli promeniti samo ulozak brave ili popravljati mehanicki deo (ali to moze samo bravar ako ima odggovarajuce delove) ili promeniti komplet bravu. Ako bravarski deo normalno funkcionise bez uloska, lako se zakrece, normalno vraca kljuc iz krajnjeg polozaja onda treba zameniti samo ulozak...E, ali stvar je u tome da treba da odes odmah do majstora, jer mozes imati velikih problema. Ako ti se kljuc zaglavljuje u krajnjm polozaju, moze se desiti da ti anlaser ostane stalno ukljucen u zamajcu sto ce dovesti do njegovog pregorevanja i moguceg samozapaljenja...pa eto pozara...a kontakt brava sama po sebi razvodi struju svoda po vozilu, pa mozes i ostati bez struje i napajanja, pa eto opet neprijatnosti u nekoj "vukohebini"....Znaci..kod majstora koliko odmaaaa.... spkloud

Buca Skoda Mladenovac:
Da ti skratim pricu cesta pojava na tim bravama .  Svaki najobicniji mehanicar ume da skine i zameni (posao od maks pola sata) u najgorem slucaju komplet brava sa kljucem je 2000din

lipovaccc:

--- Citat: pajapop  Maj 19, 2020, 19:27:20 posle podne ---Pa prava pomoc ti je pravilan savet, a to je da pod hitno odes do majstora..elektricara ili ako imas dobrog autobravara. Svaka kontakt brava se sastoji iz 2 dela: elektricnog (ulozak brave) i mehanickog dela (bravarskog). To podglavljivanje koje imas moze da bude zbog deformisanja i izvitoperavanja   elektricnih kontakata usled habanja i toplote u ulosku brave, a moze da bude i zbog habanja mehanizma same brave. Dobije se neki luft u cilindru, oslabe opruge i sl....Moglo bi tu da se skine ulozak, pa da se onda sa kljucem vidi kako se ponasa bravarski deo, da lil kaci pri zakretanju i kako se ponasa elasticni deo u krajnjem polozaju...da se izvrsi neka diferencijalna dijagnostika. Da lli promeniti samo ulozak brave ili popravljati mehanicki deo (ali to moze samo bravar ako ima odggovarajuce delove) ili promeniti komplet bravu. Ako bravarski deo normalno funkcionise bez uloska, lako se zakrece, normalno vraca kljuc iz krajnjeg polozaja onda treba zameniti samo ulozak...E, ali stvar je u tome da treba da odes odmah do majstora, jer mozes imati velikih problema. Ako ti se kljuc zaglavljuje u krajnjm polozaju, moze se desiti da ti anlaser ostane stalno ukljucen u zamajcu sto ce dovesti do njegovog pregorevanja i moguceg samozapaljenja...pa eto pozara...a kontakt brava sama po sebi razvodi struju svoda po vozilu, pa mozes i ostati bez struje i napajanja, pa eto opet neprijatnosti u nekoj "vukohebini"....Znaci..kod majstora koliko odmaaaa.... spkloud

--- Kraj citata ---
 

Buca Skoda Mladenovac:
 =))

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju