0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Bez ljutnje naravno, diskutujemo. Smatram ako je auto ispravno, da ne bi trebao biti ni najmanji problem da se auto kreće u prvoj bez gasa po ravnici, bez opterećenja. Mislio sam 200-300 metara ukupno mi traje ta dionica gdje su guzve preko mosta do kruznog toka, tako da idem u prvoj 10-20 metara dok sustignem auto ispred sebe pa opet cekam da se pomjeri kolona...
Zašto smatraš da štetiš kvačilu ako se auto kreće bez opterećenja u prvoj brzini?
Sad sam tek primetio da vozis dizelasa. Ja nisam nikad vozio dizelasa, ali iz "prica" znam da im je prva brzina kratka i zbog obrtnog momenta moguce je voziti, tako, bez gasa...On to moze, ali pitanje je da li to tako bas i treba? I zasto? U stvari ti ni ne navodis koliko dugo vozis taj automobil, koliko ga dobro poznajes, dal je to nesto od skoro ili je oduvek tako od kako ga vozis na svoj nacin? Ako je to nesto od skora, pa moguce je da je popustio i neki nosac motora ili menjaca. Ali, evo sta ja misllim o tome: Ovde se radi o osnovnim zakonima fizike..O akciji i reakciji...Da bi imao odgovarajucu reakciju moras imati i odgovarajucu energiju da bi izvrsio tu akciju. Na "leru" motor dobija onoliko goriva i vazduha koja je dovoljna samo za njegov rad u stanju mirovanja, tj. za broj obrtaja od 800-900 u minuti. Ako mu u okviru tih zadatih vrednosti ti sada naknadno dodas zadatak koji treba da uradi, on sa tom smesom goriva nema dovoljno energije koja ce zadovoljiti tvoje potrebe i pocinje da se gusi jer pre svega dolazi do nesklada zadatka koji treba da se izvrsi i koncentracije smese goriva. Posto se ja inace profesionalno bavim u oblasti medicine, ovo bi se moglo uporediti sa anginom pektoris...Dovodis motor u jedno predinfarktno stanje...A ja inace, celog zivota i vozim pod tim uslovima...kreni stani pa u koloni...Gde ces vece guzve nego u Beogradu. Svaki semafor predjem iz petog puta...pa na "Gazeli" kilometrima u koloni...E, ali ja krenem polako...kvacilo na "vagi" dobijem malo u brzini ...pa izibacim iz brzine i dokotrljam se do vozila ispred...i tako....muka jeste....zato je najbolji automatik za takvu voznju...ali....
Imao sličan problem prije jedno 20-22godine na Golf I, samo ja ovo onda ne bih nazvao treskanjem, više je bilo "valjanje", nešto slično kad se prelazi preko kolotraga na cesti. Uzrok je bio što je guma dobila "udubljenje" na jednom mjestu na gaznoj površini i najviše se osjetilo kada se kreće ili kada se lagano zaustavlja dok na brzinama iznad 40km/h apsolutno se ništa nije osjećalo. Par mjeseci sam proveo tražeći kvar i otkrio sasvim slučajno prilikom zamjene ležaja zadnjeg točka Stara guma i malo veći ET felge nego što je bilo preporućeno za tu gumu je bila dobitna kombinacija da se guma jednostavno "provali" na jednom mjestu.