Dobrodošao/la na škodaforumllRS.
Učestvuj u diskusijama - registruj se!

Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: HTP ili HP  (Pročitano 443 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Na mreži pajapop

Odg: HTP ili HP
« Odgovor #15 poslato: Maj 24, 2020, 21:32:48 posle podne »
Nisam ih nigde video sem ovde, vidim da svi stavljaju pored snage motora i to, pa me interesuje kako saznati tu bezpotrebnu informaciju  :))

I ja sam malo istrazivao: pa evo, na nekom skodinom sajtu u vezi pojmova, HTP znaci, citiram..."HTP = high torque performance; oznaka motora kod 1.2 I HTP 40 kW / 55 KS i 1.2 I HTP 47 kW / 64 KS motora. Predstavlja visok obrtni moment koji se postiže već ispod donjeg područja broja obrtaja i koji je garancija za udobnu i ujednačenu te fleksibilnu vožnju bez potrebe za čestim menjanjem brzina. Ovo je prednost u gradskoj vožnji..." kraj citata. Na nekom drugom sajtu (nije skodin) HP znaci "Horsepower". E sad ako se uzme u obzir da je 1Kw=1,341Hp...ako svoje podatke preracunas i ako se proracuni poklapaju, onda se moze raci da oznaka HP to i znaci...
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.

Na mreži petarp031

Odg: HTP ili HP
« Odgovor #16 poslato: Maj 24, 2020, 21:35:21 posle podne »
Kolega @shuxx to napisa na samom pocetku.
  • Vozi: Octavia RS mk1

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: HTP ili HP
« Odgovor #17 poslato: Maj 24, 2020, 21:43:05 posle podne »
High torque performance vuce do 60 , a od 60 se vuce  =))
  • Vozi: Fabia MPI, Roomster TDI, Octavia TDI mk1, Octavia vRS mk2

Na mreži AcoSk

Odg: HTP ili HP
« Odgovor #18 poslato: Maj 24, 2020, 23:07:41 posle podne »
Ma daaaaj bre nemoguce  =))

Edit : Skini 1.6 tsi u opisu jer to bas i ne postoji  ;)
A joj, ja tek sad vidim potpis "1.6tsi"

@andrijaja, ti si moj idol. Ne zameri nam sto se malo salimo
  • Vozi: Skoda Octavia A5 Combi (1Z5) 1.6mpi 2008. god.

Na mreži hakkler

Odg: HTP ili HP
« Odgovor #19 poslato: Maj 25, 2020, 16:26:35 posle podne »
Interesuje me kako da saznam koji je moj model vozila, upitanju je fabia karavan 2010 1.6 benzin, ali ne znam gde da nadjem koju iznaku nosi od ove dve navedene, kako to da saznam.
Hvala
Instaliraj si aplikaciju MySkoda na andriod mobu  pa mozes po broju šasije..ili izabrati model puno saznati o svojem bolidu


Van mreže denis1977

Odg: HTP ili HP
« Odgovor #20 poslato: Jun 06, 2020, 12:13:40 posle podne »
Da se ukljucim u temu, imam dvije fabie II 2010 godiste, jedna je benzin, druga dizel, dosta toga sam saznao kroz 10 godina upotrebe.
Motor 1,6 mpi je motor sa poludirektnim ubrizgavanjem, to je sistem slican kao kod common rail dizela samo sto nema brizgaljku izbacenu izmedju ventila vec se slicna nalazi iza usisnih ventila. Taj motor je najpouzdaniji benziski motor koji je vw ikad napravio, ako je ulje mjenjano na vrijeme taj motor moze preci 500000 km bez problema, ti motori su prave u karogu u rusiji, namjenjeni su za trzista sa losim benzinom, benzin koji ima previse sumpora, zbog toga imaju nesto vecu potrosnju od tsi i tdi motora ali vracaju to sa niskom cijenom servisiranja, od komponenti koje se mjenjaju u tih pola miliona km na tom motoru osim ulja i filtera su 4 svjecice svakih 70000 i 4 bombine svakih 120000. Djelove koje ima tdi i tsi kao sto su egr ventil, turbina, zupcasti remen taj motor nema i ako se izracuna zamjena turbine na 200000, set zupcastog remena svakih 90000 km ili 7 godina starosti, zamjena grijaca svakih 5 godina, problemi sa tandem pumpom koje svaki dizel ima, stalno drkanje egr-a ko koristi vozilo u gradu izadje jeftinije od tdi i tsi. Ono sto je nekad bio benzinac sa karburatorom, razvodnom kapom i koaksijalnim kablovima koji su rasipali struju i gasili se kad ulete u lokvu vode sada je to dizel sa prekomplikovanjim sklopovima.
Mpi benziski motor razliku u vecoj potrosnji goriva nadoknadi ustedom na servisiranju motora.
1,6 mpi je sladak na gasu, ima dovoljno snage na malim obrtajima, nema "turbo rupu" kao tdi i tsi male kubikaze, ima tih rad, vozi se gospodski, bez silovanja, njegova snaga je kontinuirana, za kilometraze do 10000 godisnje to je najbolji motor, preko 10000 km prednost dajem dizelima. Taj motor je najbolji za gradske uslove, iako na auspuh izbacuje najvise co2, ne cadi, nema potrebe za propuhivanjem, imam tdi koji vozim po gradu i to je veliki promasaj, tdi je za one koji zive van grada, u grad dolaze povremeno i koji gaze velike kilometraze, za gradske guzve i nase gorivo mpi motor je najbolji motor, da ne bude zabune dobar je i van grada ali fabia je gradski auto, ko zivi van grada nek trazi vece auto.
Bilo je komentara da je 1,6 htp motor, oznaka htp je marketing, svi htp motori su mpi motori, 1,2 htp je skracena verzija sa tri cilindra izvedena iz 1,6 mpi, vw pravi motore sa istim komponentama pa 1,2 htp i 1,6 mpi imaju iste klipove, klipnjace, lezajeve, ventile, pumpe, lance itd...
Obim jednog cilindra je 399 cc
399 cc x 3 je 1197 cc, zaokruzeno to je 1200 cc,
399 cc x 4 je 1596 cc, zaokruzeno to je 1600 cc.
1,2 htp tj. mpi je takodje pouzdan motor, ne zahtjeva puno ulaganja ali je njegov eksplatacioni rok smanjen zbog male snage i forsiranja motora na 300000 km sto nije malo ako ste kupili nov auto.
Moj sljedeci novi auto aBd ce biti sa motorom 1,6 mpi 80 i kusur kilovata.
  • Vozi: Fabia 1,4 tdi 59 kw.