Autor Tema: Razlika: remontovane ili nove dizne  (Pročitano 17627 puta)

0 članova i 5 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže TuleZapočeo temu

Razlika: remontovane ili nove dizne
« poslato: 30. Maj, 2020. 15:51 »
Pozdrav svima,

Ako ima neko ko se razume u problematiku da me prosvetli, posto trenutno ne znam kome da verujem.
Naime, vec neko vreme imam problem sa diznama i znam da to moram resiti cim pre. Posto je u pitanju Superb TDI V6 u pitanju je 6 komada PD dizni.
Problem je sto od razlicitih servisa dobijam oprecne informacije.
Svi servisi su na veoma dobrom glasu: Zeravica (Novo Milosevo), Vilic (NS), Gogic (Uzice), Bosh servis Zoran (Petrovaradin), Servis za dizne (Zemun) itd.
Vecina tvrde da treba raditi remont svih dizni, nebitno koliko ih je zaista neispravno.
Zeravica kaze da se analiziraju dizne i da se popravljaju samo one koje zahtevaju popravku.
Jedan tvrdi da ako se radi remont onda srediti sve ili ako se pronadje da je jedna neispravna nju zameniti sa drugom (novom ili polovnom), ali kod remonta obavezno odraditi sve.
Ako se remontuje samo jedna onda ona nekako utice na druge, jer se one nekako sinhronizuju jedne sa drugima i onda zeznu ostale.

Mene ovde buni kako remontovana dizna moze da zezne ostale dizne, a kupljena nova ne moze?
I kad vam na novom autu pronadju da ne valja neka dizna, ne menjaju vam valjda sve dizne vec samo tu neispravnu, zar ne?

Ne bih da ispadne da cjepidlacim, ali razlika u ceni moze biti ogromna u zavisnosti dal cu remontovati 1-2 ili sve dizne

Ako ima neko iskusan da posavetuje sta mi je ciniti.
  • Vozi: Skoda Superb 2.5 V6 TDI 2003

Van mreže milosgranice

Odg: Razlika: remontovane ili nove dizne
« Odgovor #1 poslato: 30. Maj, 2020. 18:33 »
BG Dizel servis pozovi, meni su pomogli preko telefona a po majstoru zamalo da radim dizne i prodjoh 100hkm od tad bez čačkanja dizni
  • Vozi: fabia 1.9sdi

Van mreže DonKihot

Odg: Razlika: remontovane ili nove dizne
« Odgovor #2 poslato: 30. Maj, 2020. 20:41 »
U Beogradu ima dobar servis, Mitrović čini mi se, negde kod Galenike. U Čačku Milićević. Gogić u Užicu (Bela zemlja) nisu toliko dobri a preskupi su.
  • Vozi: Škoda Octavia III 1.8 TSI

Van mreže vojkan85

Odg: Razlika: remontovane ili nove dizne
« Odgovor #3 poslato: 30. Maj, 2020. 21:25 »
Jel neko imao iskustva sa Moravcevic servisom dizni? Zove me cini mi se uskoro  jer prva je -0.2, druga i treca cu oko 0.2 a cetvrta je 1.1.
  • Vozi: Škoda Superb 3 Combi L&K 2.0TDI

Van mreže TuleZapočeo temu

Odg: Razlika: remontovane ili nove dizne
« Odgovor #4 poslato: 30. Maj, 2020. 22:03 »
Posto vecina Bosh servisa ne zeli uopste da se cima sa montazom i demontazom dizni konsultovao sam se sa svojim majstorom jer mi je trebao neko da ih demontira.
Uglavnom, majstor ne zeli to da radi i njegov je savet da to obavezno treba da uradi servis koji remontuje dizne da bi posle mogli i da garantuju za svoj rad.
Desava se da servis remontuje dizne i vrati ih postom, posle kad se namontira ispostavi se da nesto nije dobro i onda krece prebacivanje ko je kriv, dal majstor ili servis.
Tako da prakticno otpadaju svi juzno od NS jer su oni iskljucivo trazili da im se dizne posalju postom.
Ostaju mi Zeravica, Vilic i Bosh servis Zoran, videcemo sad od nedelje kod koga cu naci termin.
Svi traze istu cifru od 80e/kom. plus demontaza/montaza.

Btw. i dalje je otvoreno pitanje, ako iko ume da mi kaze, zasto se remontuju sve dizne, a ne samo one ostecene?
I da li kad kupujete nove dizne menjate sve ili samo neispravne?
  • Vozi: Skoda Superb 2.5 V6 TDI 2003

Na mreži m@c|-|oR

Odg: Razlika: remontovane ili nove dizne
« Odgovor #5 poslato: 30. Maj, 2020. 22:10 »
Ako je od značaja, ja sam remontovao samo problematičnu diznu.
2.0 PD, Bosch dizne.
  • Vozi: Superb III FL, 2.0 TDI 4x4

Van mreže vojkan85

Odg: Razlika: remontovane ili nove dizne
« Odgovor #6 poslato: 31. Maj, 2020. 10:25 »
Zar neke dizne nisu samo plug and pray :)?
  • Vozi: Škoda Superb 3 Combi L&K 2.0TDI

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: Razlika: remontovane ili nove dizne
« Odgovor #7 poslato: 31. Maj, 2020. 14:54 »
Pd dizne imaju stelovanje na srafovima tj srafu prema nm , sto je genaralno vrlo prosto . Tvoje su sa druge strane plug and play  :)
  • Vozi: Octavia 1.9 tdi 90 + ČIP 125KS !

Van mreže Bruder

Odg: Razlika: remontovane ili nove dizne
« Odgovor #8 poslato: 31. Maj, 2020. 21:09 »
Na nekim mora da se uradi dekodiranje ,zbog snage motora
  • Vozi: Škoda

Van mreže vojkan85

Odg: Razlika: remontovane ili nove dizne
« Odgovor #9 poslato: 31. Maj, 2020. 21:12 »
I onda se opet kodira novi broj dizne?
  • Vozi: Škoda Superb 3 Combi L&K 2.0TDI

Van mreže TuleZapočeo temu

Odg: Razlika: remontovane ili nove dizne
« Odgovor #10 poslato: 23. Jun, 2020. 23:27 »
Evo i update situacije. Auto je trenutno kod Zeravice, odvezao ga u petak. Svaki dan iscekujem kad ce da se javi da vidimo kolika je steta.
Nadam se da ce mezimac biti uskoro u punoj snazi kao nekad  :)
  • Vozi: Skoda Superb 2.5 V6 TDI 2003

Van mreže Karlheinz

Odg: Razlika: remontovane ili nove dizne
« Odgovor #11 poslato: 09. Jul, 2020. 21:56 »
Šta bi na kraju?
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže TuleZapočeo temu

Odg: Razlika: remontovane ili nove dizne
« Odgovor #12 poslato: 10. Jul, 2020. 02:33 »
Auto sam preuzeo nakon dobrih 10-ak dana cekanja. Na dijagnostici su otkrili da tri dizne nisu bas dobre.
Kod dve dizne su zamenili kuciste, a kod trece ulozak. Sve ukupno 19000 dinara.
Rezultate dijagnostike nakon servisiranja kacim u prilogu.
Medjutim problem nije resen, istina je da auto malo bolje vuce, ali motor i dalje lose radi i trese.
To se najvise primeti na nekih 1500 obrtaja. Sad bar znam da nije do dizni.
Jedan elektronicar mi je prokomentarisao da se njemu cini kao da mi ne radi jedan klip, a moguce je jer je upravo takav osecaj.
Tada sam sumnjao na dizne, pa sam otpisao to, sad je to sledece da proverim.
Takodje sam primetio do skoro da tokom pritiskanja kvacila cujem neki krk zvuk. Majstor mi rece da je to druk lezaj, jedan drugi majstor kaze da je to poceo da se javlja zamajac  :) veselo.
Mozda je i taj zamajac uzrok tresenja, ali ovo sa kvacilom sam primetio skoro, a motor lose radi vec godinu dana.
Videcemo, idemo dalje po majstorima dok ne skontamo sta je.
  • Vozi: Skoda Superb 2.5 V6 TDI 2003

Na mreži m@c|-|oR

Odg: Razlika: remontovane ili nove dizne
« Odgovor #13 poslato: 10. Jul, 2020. 16:30 »


Jedan elektronicar mi je prokomentarisao da se njemu cini kao da mi ne radi jedan klip, a moguce je jer je upravo takav osecaj.
Pazi, ako to dozna ne ubrizgava ili loše ubrizgava, onda nema sagorevanja u tom cilindru i ponaša se upravo tako.
Probaj da zameniš mesta diznama pa vidi da li se problem seli na drugi cilindar ili ostaje tu gde je sada.
Time ćeš otkloniti neke sumnje.
  • Vozi: Superb III FL, 2.0 TDI 4x4

Van mreže buzald

Odg: Razlika: remontovane ili nove dizne
« Odgovor #14 poslato: 07. Avg, 2020. 09:38 »
Problem  sa diznama cini mi se odavno. U februaru nije hteo da startuje motor ni blizu. Majstor mi zamenio gumice na jednoj dizni  i kaze ako hoces sve da radis kako treba treba da se ravna glava jer lezista dizni nisu dobra i da se sve 4 dizne remontuju,zamene,podese. Rekao mi da ce to kostati 500 evra. Ja ga od februara vozim, cekam da stane definitivno pa da se radi ozbiljno. Neki dana zakazem u Skodinom servisu Alpros na Vozdovcu. Ukljucili pregledali i kazu jedna dizna ne radi kako treba, gumice su lose, glavu ne treba ravnati. Zamenili su sve gumice na diznama, podesili sve 4 dizne. Cini mi se da motor stabilnije radi. Potrosnju cu tek da vidim. Zamena seta gumica za dva i po radna sata i podesavanje dizni, dijagnostika - u totalu 13880 dinara. Radni sat im 3200 dinara.
  • Vozi: Skoda Oktavija A5 1.9TDI 2009



Pretraga foruma [Google]