ŠKODA Fabia i Roomster > FABIA 1999-2007

Lampica za akumulator u

(1/2) > >>

vesna:
U poslednje vreme u vožnji se upali lampica i sirena za akumulator,to traje jednu sekundu,ugasi se i više se ne uključuje.
Da li je uptanju alternator ili .....?
Hvala,na svetima

pajapop:



 I sam znas da se kontrolna sijalica akumulatora odnosi na sistem "punjenja" akumulatora, tj. na ispravnost sistema za punjenje. Bez obzira na vrstu vozila, starija vozila bez kompjutera i ova savremena, sa kompjuterskom regulacijom, princip rada je isti. Medjutim, pevezivanje lampice nije isto. KOd starijih vozila lampica se povezuje direktno sa kontakt brave (sa ili bez releja),  kod ovih nasih "savremenih" ide sa kompjutera. E sad, sta to znaci? Pa to znaci, da ce se lampica upaliti i stalno goreti ako dodje do nekog kvara u sistemu punjenja, na alternatoru ili regleru...Ali ce se i povremeno paliti i zvucno te obavestavati ako kompjuter prepozna neku "ugrozenost" kod sistema punjenja. Znaci, nije neki kvar ali postoji neka kompromitacija u punjenju. To znaci da kompjuter u svojoj redovnoj kontroli svih sistema na vozilu, stalno meri napone i poredi ih sa zadatim fabrickim vrednostima i prepoznaje neku nepravilnost i o tome te obavestava. Mozda, prilcno ne vesto...vise da te uplasi...ali sad ti moras otici do majstora koj bi morao otkriti gde je problem. Majstor bi morao da izmeri napon punjenja na leru i pod vecim brojem obrtaja...(mozda neka dioda "vara"...mozda je oslabio opruzni pritisak cetkica na regleru...), treba proveriti stanje klema na stubicima...stanje elektroinstalacije, kao i sam akumulator. Mozda je i sam akumulator na izdisaju. Ako je "mator", ako mu se smanjio kapacitet...mozda je za zamenu....

MAKS:

--- Citat: pajapop  Jul 29, 2020, 20:24:03 posle podne ---

 I sam znas da se kontrolna sijalica akumulatora odnosi na sistem "punjenja" akumulatora, tj. na ispravnost sistema za punjenje. Bez obzira na vrstu vozila, starija vozila bez kompjutera i ova savremena, sa kompjuterskom regulacijom, princip rada je isti. Medjutim, pevezivanje lampice nije isto. KOd starijih vozila lampica se povezuje direktno sa kontakt brave (sa ili bez releja),  kod ovih nasih "savremenih" ide sa kompjutera. E sad, sta to znaci? Pa to znaci, da ce se lampica upaliti i stalno goreti ako dodje do nekog kvara u sistemu punjenja, na alternatoru ili regleru...Ali ce se i povremeno paliti i zvucno te obavestavati ako kompjuter prepozna neku "ugrozenost" kod sistema punjenja. Znaci, nije neki kvar ali postoji neka kompromitacija u punjenju. To znaci da kompjuter u svojoj redovnoj kontroli svih sistema na vozilu, stalno meri napone i poredi ih sa zadatim fabrickim vrednostima i prepoznaje neku nepravilnost i o tome te obavestava. Mozda, prilcno ne vesto...vise da te uplasi...ali sad ti moras otici do majstora koj bi morao otkriti gde je problem. Majstor bi morao da izmeri napon punjenja na leru i pod vecim brojem obrtaja...(mozda neka dioda "vara"...mozda je oslabio opruzni pritisak cetkica na regleru...), treba proveriti stanje klema na stubicima...stanje elektroinstalacije, kao i sam akumulator. Mozda je i sam akumulator na izdisaju. Ako je "mator", ako mu se smanjio kapacitet...mozda je za zamenu....

--- Kraj citata ---

Kod mene zuji povremeno neki signal i sad sam skoro video da mi je na ekranu svinga izbacio batery low. I mislim da se taj zvucni signal odnosio na to . Mada akumulator jos uvek pali za sada extra.

pajapop:

--- Citat: MAKS  Jul 29, 2020, 22:17:23 posle podne ---Kod mene zuji povremeno neki signal i sad sam skoro video da mi je na ekranu svinga izbacio batery low. I mislim da se taj zvucni signal odnosio na to . Mada akumulator jos uvek pali za sada extra.

--- Kraj citata ---

 Pa eto vidis...Vozis koliko vidim noviji automobil (2012) i tvoj kompjuter ima napredniji program i vec ti ispisuje problem "slaba snaga akumulatora". To sto ti jos uvak dobro startuje, ne moj da te zavara. Sigurno jos uvek imas minimalni napon koji je dovoljan za startovanje, ali je akumulator star, u njemu se menja unutrasnji otpor spoljasnjeg elektrolita. Komjuter te na vreme upozorava da akumulator nije dobar jer on ipak sve vreme meri napone koji se u njemu desavaju. I kad jednog dana, ne budes mogao da startujes ili ako u voznji odjednom izgubis svu struju ne mozes reci da nisi bio na vreme upozoren. Veruj svom kompjuteru. Treba da znas da svi mi sada vozimo "pametne automobile".... bravo2. I ovu tehnologiju treba prihvatiti i verovati joj...

sale.kriminale:
Ja verujem samo robotima !    =)) 

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju