ŠKODA FORUMI > Motor Menjač

Motor 1.5TSI iskustva, pitanja..

(1/9) > >>

ssassa:
Pozdrav,
da li vlasnici auta sa ovim motorom (1.5 TSI) mogu da kazu nesto o potrosnji ulja:
1. da li je ima i
2. koliko na 10.000 km ?
Razmatram kupovinu Oktavije, ali se dvoumim izmedju ovog i 1.6 tdi motora.
Da li 1.5 TSI ima GP filter?

nidza:
Od svih bitnih stvari vezanih za 1.5 TSI i Octaviu, tebe zanima samo jedna potpuno nebitna - potrošnja ulja?


Mislim da svako može da izdrži taj udar na budžet, ako mora da isfinansira 1300 din za litar na, recimo, dve godine i 30-40 hiljada km.


Svaki auto, koji se temperamentno vozi na otvorenom putu i u obrtajima će da svuče malo ulja. Koliko tačno, zavisi od automobila i vrste ulje. Režim magistrale i gradske vožnje najmanje svlače ulje, ali to ulje koje ostaje u motoru brže gubi svojstva. Realno ti je najbolji scenario po motor da malo doliješ, ako treba, a motor da radi u optimalnim obrtajima, bez mnogo ubrzavanja i kočenja.


Potrošnja ulja sama po sebi ne znači ništa loše, dokle god nije enormna, a to ti se na novom motoru neće desiti, odnosno, ako se desi, moraće da utvrde i reše problem - jer si pod garancijom.

vnov:
http://forum.skodaforum.rs/moj-suv/karoq-1-5-tsi-dsg-style-by-ljusasd/30/

observer:
Potrosnja ulja nije tako nebitna stvar - pre svega je vrlo dobar indikator.
"Sto se kuso rodi, vreme ne ispravi" kaze narod.
Generalno, ako potrosnje ulja ima, svakako je signal da motor nije dovoljno istestiran pre pustanja na trziste. Ili je istestiran ali se namerno stedelo na materijalu. A onda, Bog neka je na pomoci.
Ja za 1.5 TSI nisam jos procitao nista preterano lose (osim "kengurisanja" ali je to navodno reseno), ali ostaje neodgovoreno pitanje za GPF - da li ga ima i ako ima (a ima 99%) - kako se ponasa? Da li je tako maligan kao kod dizelasa, da li podize nivo ulja, koliko povecava potrosnju goriva i slicno.
Ovo su pitanja koja bih pre svih postavio u salonu prilikom kupovine auta, ali nazalost, ne verujem da bih dobio ikakav koristan odgovor.
Nabavke dizelasa u buducnosti sam iskljucio zbog DPF, da li ce tako biti i sa benzincima, videcemo.
Neminovno nas guraju ka elektricnim motorima, a tek onda se otvaraju problemi... Takav je zivot.

ssassa:
Baš zato što su vlasnici vozila sa prethodnom generacijom benzinskih motora prijavljivali potrošnju od 2 pa čak do 8 l ulja u servisnom intervalu, potrosnja ulja je veoma bitna stvar na 1.5 tsi, u smislu toga da li je nešto popravljeno. (vlasnici su često od fabrike dobijali odgovor da je to normalno).
Ja nisam spreman da sa 17.500 hiljada evra finansiram eksperimente VW i kupujem neispitane motore.
Zato i tražim iskustva isključivo vlasnika vozila sa ovim motorom, ako ima nekog ko je prevalio bar 20.000 hiljada km.
Isto tako i iskustvo sa GPF kao što je OBSERVER naveo, da li je manje naporan od DPF ili smo osudjeni na propast do prelaska na struju.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju