Dobrodošao/la na škodaforumllRS.
Učestvuj u diskusijama - registruj se!

Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: Zvuk na vecim brzinama  (Pročitano 135 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže milann91sdTopic starter

Zvuk na vecim brzinama
« poslato: Septembar 25, 2020, 17:25:32 posle podne »
pozdrav, naime imam problem a to je da na vecim brzinama kada skrecem u desno cuje se nekakav zvuk ali nije klasican i nije konstantan nego u intervalima, i u tom trenutku mi podrhtava i volan... sumnjam na servo letvu, sta vi mislite i da li je neko imao slican problem?
DA ISKLJUCIMO ODMAH ZVUK LEZAJEVA JER NISAM BAS TOLIKO PROST DA NE ZNAM STA JE ZVUK LEZAJA.... :)
  • Vozi: Skoda Octavia L&K

Na mreži pajapop

Odg: Zvuk na vecim brzinama
« Odgovor #1 poslato: Septembar 25, 2020, 20:21:48 posle podne »
cuje se nekakav zvuk ali nije klasican i nije konstantan nego u intervalima, i u tom trenutku mi podrhtava i volan... sumnjam na servo letvu, sta vi mislite i da li je neko imao slican problem?


 Pa sasvim je moguce da je to zvuk pumpe koja se "muci" da odrzi pritisak. A pritisak se verovatno gubi (popusta) zbog propalih teflonskih gumica u toj vodoravnoj letvi...Pri tome, te vibracije nastaju pri tome...Cas se uspostavlja potreban pritisak, cas se gubi i ta promena pritiska, koji vise nije konstantan, prenosi se kao vibracija na sipku letve, pa na sponu, pa i na ceo tocak...Pri vecim brzinama...pa tad su i centrifugalne sile vece, potreban je i veci pritisak, pa i pumpa jace radi...Sve se prporcionalno povecava pa su i vibracije vece i cesce i ti to osecas kao podrhtavanje volana. Spolja, verovatno nemas gubitak ulja (jer bi ga primetio) zato sto su manzetne jos uvek dobre, pa se ulje zadrzava u njima...mada tu ne bi trebalo da ga ima. Mogao bi da opipas manzetne...ako su tvrde i "napumpane"....onda je to sto ti pisem, jer se ulje u njima nagomilava a ne moze da se vrati nazad. A i morao bi da imas nekog opadanja nivoa ulja u rezervoaru makar za toliko koliko je u manzetnama. Mozda bi mogao malo da popustis selnu na sipki letve, podvuces neki srafciger...pa ako "pisne" ulje...to je , nema druge...S druge strane, samo podrhtavanje, moglo bi se povezati i sa, na primer...losim stabilizatorom amortizera (koji verujem imas), a njegova uloga je bas da stabilizuje tocak u krivinama...Mislim...treba ti jedan posten pregled kod nekog majstora koji ce to sve detaljno da ispregleda... :-X
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.

Van mreže milann91sdTopic starter

Odg: Zvuk na vecim brzinama
« Odgovor #2 poslato: Septembar 26, 2020, 08:49:20 pre podne »
Pa sasvim je moguce da je to zvuk pumpe koja se "muci" da odrzi pritisak. A pritisak se verovatno gubi (popusta) zbog propalih teflonskih gumica u toj vodoravnoj letvi...Pri tome, te vibracije nastaju pri tome...Cas se uspostavlja potreban pritisak, cas se gubi i ta promena pritiska, koji vise nije konstantan, prenosi se kao vibracija na sipku letve, pa na sponu, pa i na ceo tocak...Pri vecim brzinama...pa tad su i centrifugalne sile vece, potreban je i veci pritisak, pa i pumpa jace radi...Sve se prporcionalno povecava pa su i vibracije vece i cesce i ti to osecas kao podrhtavanje volana. Spolja, verovatno nemas gubitak ulja (jer bi ga primetio) zato sto su manzetne jos uvek dobre, pa se ulje zadrzava u njima...mada tu ne bi trebalo da ga ima. Mogao bi da opipas manzetne...ako su tvrde i "napumpane"....onda je to sto ti pisem, jer se ulje u njima nagomilava a ne moze da se vrati nazad. A i morao bi da imas nekog opadanja nivoa ulja u rezervoaru makar za toliko koliko je u manzetnama. Mozda bi mogao malo da popustis selnu na sipki letve, podvuces neki srafciger...pa ako "pisne" ulje...to je , nema druge...S druge strane, samo podrhtavanje, moglo bi se povezati i sa, na primer...losim stabilizatorom amortizera (koji verujem imas), a njegova uloga je bas da stabilizuje tocak u krivinama...Mislim...treba ti jedan posten pregled kod nekog majstora koji ce to sve detaljno da ispregleda... :-X
upravo idem kod majstora i javljam sta je problem...
  • Vozi: Skoda Octavia L&K

Van mreže milann91sdTopic starter

Odg: Zvuk na vecim brzinama
« Odgovor #3 poslato: Septembar 26, 2020, 10:42:19 pre podne »
upravo idem kod majstora i javljam sta je problem...
MAJSTOR MI JE UPRAVO SAOPSTIO DA JE CRK'O DIFERENCIJAL U MENJACU... ja u to ne mogu da poverujem... :/
  • Vozi: Skoda Octavia L&K

Na mreži pajapop

Odg: Zvuk na vecim brzinama
« Odgovor #4 poslato: Septembar 26, 2020, 11:59:22 pre podne »
 Pa...nisi ni malo u "zavidnoj" situaciji. Covek cesto ne zeli da veruje u mnoge stvari. Medjutim, ovo sto ti je majstor rekao je sasvim moguce. Normalnno, ti uvek mozes potraziti i drugo misljenje...kao i kad ljudi traze misljenje nekog drugog lekara...ali na kraju, najcesce se pokaze da je i onaj prvi bio u pravu. Da se ne ulazi u teoriju i principe i vrste diferencijala, samo da ti napomenem da oni najvise i dolaze do izrazaja kod prenosa snage na tockove bas u krivinama, jer je njihova osnovna uloga da omoguce okretanje tockova razlicitim brzinama. Jer ti kad skreces, kako kazes u desno, znaci taj levi tocak sad treba da se okrece vecom brzinom od denog. E tu sad dolazi do tog "proklizavanja" u prenosu snage na taj tocak i pri tome dolazi do tih vibracija koje se preko poluosovine sad prenose na tocak, pa na letvu do volana i ti imas osecaj vibriranja volana. POred vibracija (sto je jedan od znakova), ti napominjes i neke zvukove....To je verovatno neko i "struganje"..."skripanje"....To ce majstor morati da rasklopi i da vidi sta je do toga...Na zalost... :-X :-X :-X
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.