Dobrodošao/la na škodaforumllRS.
Učestvuj u diskusijama - registruj se!

Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: Problem sa paljenjem nakon promene dihtunga glave motora  (Pročitano 145 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže AngelTopic starter

Problem sa paljenjem nakon promene dihtunga glave motora
« poslato: Septembar 28, 2020, 15:21:18 posle podne »
Pozdrav svima,
Imam problem sa Skodom Feliciom 1.9 dizel, pre promene dihtunga je malo teze palila, ali je palila na kljuc. Problem je tada imala jer je postizala visoku radnu temperaturu do tacke kljucanja rashladne tecnosti (vode), Sa motora je skinuta glava poslata na obratu i proveru, namestena sa novim dihtungom, uzubljena i od tada vise nece da upali na kljuc, 3 akomulatora smo ispraznili, usput je stradala i biksna na alnaseru, kada se povuce, upali ali motor nemirno radi. Da li neko zna u  cemu bi mogao biti problem?, Ukoliko je potrebno dodacu fotografije kako je uzubljena trenutno. Nadam se brzom odgovoru. ( Auto se pravi cisto iz radoznalosti, ukoliko ne upali ide u staro gvozdje ).
  • Vozi: Skoda Felicia

Na mreži crtacrta

Odg: Problem sa paljenjem nakon promene dihtunga glave motora
« Odgovor #1 poslato: Septembar 28, 2020, 16:24:12 posle podne »
prvo provjeri   remen ..ako si sve vratio kako je bilo sugurno je to problem
  • Vozi: octavia 1.6 mpi ,LPG

Na mreži pajapop

Odg: Problem sa paljenjem nakon promene dihtunga glave motora
« Odgovor #2 poslato: Septembar 28, 2020, 16:52:31 posle podne »
kada se povuce, upali ali motor nemirno radi. Da li neko zna u  cemu bi mogao biti problem?,

 Znaci problem je otezano paljenje...A kad se povuce (bez akumulatora koji gubi snagu zbog rada startera) motor radi neravnomerno. Pa prvo pogledajte ispravnost grejaca...treba proveriti i momet ubrizgavanja goriva kao i stanje samih brizgaljki. Takodje i senzor radilice, bregaste, rashladne tecnosti, motora...sta vec sve ima?
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.

Na mreži lipovaccc

Odg: Problem sa paljenjem nakon promene dihtunga glave motora
« Odgovor #3 poslato: Septembar 28, 2020, 19:46:02 posle podne »

 Znaci problem je otezano paljenje...A kad se povuce (bez akumulatora koji gubi snagu zbog rada startera) motor radi neravnomerno. Pa prvo pogledajte ispravnost grejaca...treba proveriti i momet ubrizgavanja goriva kao i stanje samih brizgaljki. Takodje i senzor radilice, bregaste, rashladne tecnosti, motora...sta vec sve ima?

Nisi u pravu !!!

Motor nije dobro uzupčen to se desava sve kad se dobro ne uzupči. Probaj jos jednom prezupči ga, moguce da je pobegao za pola zuba.
  • Vozi: Škoda Fabia 1,2 htp 2005god

Van mreže AngelTopic starter

Odg: Problem sa paljenjem nakon promene dihtunga glave motora
« Odgovor #4 poslato: Septembar 28, 2020, 20:25:18 posle podne »
Uputstvo za zupcenje sam nasao na internetu i po tome sam se vodio,
Bregasta stoji kako bi trebalo i mislim da ona nije pobegla jer sam je na desnoj strani gde se nalazi onaj krug koji je presecen na polovini ukocio bregastu kako ne bi mogla da se pomera, takodje na zamajcu postoji zasecen deo koji se nalazi na polovini rupe na menjacu gde dolazi plasticni zatvarac, sto se pumpe tice iza remenice postoji rupica preko koje se koci pumpa u odredjenom polozaju i tu bi trebalo da bude paljenje prema tom manuelu. E, sada , kada se vergla motoru bukvalno jedan mali delic fali da sastavi da upali, znaci motor nije mrtav, vec mu bukvalno bas malo fali da sastavi i upali ali se to ne desava. Ujutru cu sve lepo da slikam kako bi ste imali bolji uvid, verovatno meni tu nesto izmice.
  • Vozi: Skoda Felicia

Na mreži lipovaccc

Odg: Problem sa paljenjem nakon promene dihtunga glave motora
« Odgovor #5 poslato: Septembar 28, 2020, 22:01:52 posle podne »
Ajdeee slikaj al mislim da ti je pobegao za pola zuba i da te zeza
  • Vozi: Škoda Fabia 1,2 htp 2005god