Pozdrav.
Isto pitanje i mene muči sa mojim autom koji ima baš isti takav motor i vozim ga već 2. god. U opšte nisam siguran šta sve treba zameniti, a pojavilo mi se curenje ulja na dihtungu poklopca motora gde se nalazi lanac, pa sam u dilemi da li da samo otvorim taj deo i ponovo zadihtujem poklopac ili kada ga već otvaram onda da naručim delove i sve to da izmenjam. To takozvano zveckanje lanca teško da se može na uvo da dijagnosticira jer je dovoljno da auspuh koji je kod mene napravljan nov, ali loše zveči pa ujutru ne znaš ustvari šta to grebe. I španere sam menjao, ali i novi ujutro umeju da zacvile. Pukla mi je remenica klime pa pokrivila španere, cena ne pitajte. Problem je i kod naručivanja delova, jer uglavnom kod lokalnih majstora neću dobiti nikakvu garanciju niti račun za delove, a kod ovih stručnih je verovatno preskupo. Mislio sam da sam naručim delove pre nego li ga otvorim, ali ne znam šta da naručim. Muči me i pitanje da li treba da menjam i vodenu pumpu pošto ću verovatno i tečnost morati da ispustim jer nije menjana od kako sam je kupio (prelivna boca mi je potamnela i promenila boju, a ne troši ulje niti dimi). Trenutno imam i problem sa crkavanjem bumbina koje su se prosto raspale, ali sada kada sam stavio nove automobil radi nemirno prilikom dodavanja i odvajanja papučice gasa i stalno svetli lampica CHECENGINE. Curenje ulja nisam baš 100 % siguran da je sa poklopca lanca možda je i sa poklopca glave motora, pa ću i nju morati možda da otvaram. Možda da proverim i kompresiju motora jer sam video da se dešava da ventili popucaju, pa kada već otvaramo motor možda da se ide i do kraja. Prilično čudan motor, a redovno sam menjao ulje i filtere za ove dve godine i prešao sam oko 20 000 km, pretpostavljam da je kilometraža vraćena jer sam baš dosta stvari do sada izmenjao i koštalo me skoro koliko sam je u startu preprodavcu i platio. Koga interesuje našao sam radnju za prodaju delova u kojoj su cene za mali servis pristojne (ulje, filteri...)