Autor Tema: 1.5 TSI 110kW MANUEL vs.DSG  (Pročitano 4085 puta)

0 članova i 5 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži Zdushan

Odg: 1.5 TSI 110kW MANUEL vs.DSG
« Odgovor #30 poslato: 05. Mar, 2025. 23:41 »
Idemo...

Na mreži maradona

Odg: 1.5 TSI 110kW MANUEL vs.DSG
« Odgovor #31 poslato: 06. Mar, 2025. 01:46 »
Srećom ne živim u BGu pa ne ostavljam život i vreme na njegovim zakrčenim ulicama.

Stoga me ne zanima previše najvažnija reč u srpskom rečniku zvana "The potrošnja", zato mi je ovo idealan auto za kraće ture, naravno itekako je zadovoljstvo takav auto voziti i na duže.
Apsolutno  bravo2
  • Vozi: Škoda Superb 3 140KW TDI DSG

Na mreži Bingodalton

Odg: 1.5 TSI 110kW MANUEL vs.DSG
« Odgovor #32 poslato: 06. Mar, 2025. 08:05 »
Kao što sam gore rekao, to što je "odgovorio" je generic tip koja stoji u svakoj brošuri. Nije od interesa to, pitao sam da opiše lični utisak o toj radnji, kako izgleda, koliko je često, koliko smeta, itd. jer svakako da je lični utisak drugačiji i vredniji.

Što se tiče prozivki, @Bingodalton kao što vidiš nikoga ne prozivam, samo želim ozbiljnu diskusiju.

p.s.  podatak koji sam izostavio u ranijim opisima i poređenjima 2.0TFSI motora: Jedan od uzroka velikog momenta varijante koja radi po "Budack" principu je taj što ima najnoviju Continental turbinu, umesto IHI kao ranije verzije EA888 Generation 3.
Eh sad, nisi ti kriv.

Pozivas na ban, nazivas ga trolom, optuzujes da pise budalastine... A ti samo zelis konstruktivnu diskusiju.

Uvek postoji opcija kreiranja novog foruma gde ces sam odredjivati pravila i rangirati postove koji su u skladu sa tvojim utiskom.
Nepotrebno je prozivati druge clanove, pogotovo sad kad su spustili loptu.
Ne znam kako ne mozes da prepoznas dobronamernost drugih ljudi i reagujes u skladu sa tim. Bukvalno, ni jednom da spustis loptu. Uvek je tu neka pasivna agresija.
A i smajlici koji se koriste su tu za zabavu, mora i toga malo, smeha, bockanja, sale,...

Nego uvideh kontradiktornost.
Kazes The potrosnja ti je nebitna, a manje vise u svakoj temi se uhvatis potrosnje.
Tako i u ovoj, nesto ti to puno koliko drugom clanu trosi.
Pa onda Budack, pa ovo, pa ono.

  • Vozi: Skoda Superb 2.0 TSI 280 4x4

Van mreže Fbia

Odg: 1.5 TSI 110kW MANUEL vs.DSG
« Odgovor #33 poslato: 06. Mar, 2025. 09:06 »
Da preciziram, ovakav auto bih kupio kao sledeći za grad (sa manje km): https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/25838726/volkswagen-polo-gti-ch?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0

On svakako nema to isključivanje cilindara...

Prijatelju, kakve veze ima ovaj auto za voznju po gradu. Auto od skoro 200 KS! Ne bih da te vredjam i komentarisem to...
Za grad je auto od kolege ZZeljka sa foruma i da pevas od srece.
Da se razumemo ja bih rado posedovao tog Pola GTI (da imam novac za bacanje) i vozio ga sa uzivanjem ali van grada, pogovo po nekim brdima i planinama. Ironija je u tome sto ja sa mojom F4 od 999 cm3 vec dosezem svu brzinu koju pruzaju srpski putevi te mi takav Polo uopste ne treba. Ipak bilo bi zadovoljstvo slusati njegov zvuk a i lepo je skockan unutra i spolja  bravo2
  • Vozi: Fabia 1.0 tsi, 110 ks?

Na mreži zzeelljjkkoo

Odg: 1.5 TSI 110kW MANUEL vs.DSG
« Odgovor #34 poslato: 06. Mar, 2025. 09:48 »
Одох у ОфТопик (Админе извини), али постоје различита схватања возила "за град".
Један познаник стандардно вози СУВове, Range Rover и слично, а супруга му је за град имала онај први Ауди А2, и он јој замени и узме нови "аутић" за град, неки Ауди А1 са ваљда 180 вранаца и са врло мало секунди до стотке.
Кад смо га питали "да ли си нормалан" он намигне и одговори "па да имам и ја са чиме да се зезам по граду"!  :))
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023

Na mreži Nenad78

Odg: 1.5 TSI 110kW MANUEL vs.DSG
« Odgovor #35 poslato: 06. Mar, 2025. 17:03 »
Gašenje cilindara se ne osjeti uopšte,da nema ikonice ne biste ni primjetili sigurno.
  • Vozi: Škoda Kodiaq 1.5TSI DSG 2022

Odg: 1.5 TSI 110kW MANUEL vs.DSG
« Odgovor #36 poslato: 06. Mar, 2025. 17:09 »
Hvala, takav odgovor je koristan.

Eh sad, nisi ti kriv.

Pozivas na ban, nazivas ga trolom, optuzujes da pise budalastine... A ti samo zelis konstruktivnu diskusiju.

Uvek postoji opcija kreiranja novog foruma gde ces sam odredjivati pravila i rangirati postove koji su u skladu sa tvojim utiskom.
Nepotrebno je prozivati druge clanove, pogotovo sad kad su spustili loptu.
Ne znam kako ne mozes da prepoznas dobronamernost drugih ljudi i reagujes u skladu sa tim. Bukvalno, ni jednom da spustis loptu. Uvek je tu neka pasivna agresija.
A i smajlici koji se koriste su tu za zabavu, mora i toga malo, smeha, bockanja, sale,...

Nego uvideh kontradiktornost.
Kazes The potrosnja ti je nebitna, a manje vise u svakoj temi se uhvatis potrosnje.
Tako i u ovoj, nesto ti to puno koliko drugom clanu trosi.
Pa onda Budack, pa ovo, pa ono.
Prijatelju čemu služe ove gluposti, nekakva osuda mene da sam ja "kriv za nešto"!?!

Razmišljam sinu da kupim auto i jedina dilema je da li 1,4/1,5TSI koji je u naslovu teme ili 1,8TSI koga sam pokazao.

Ova prva dva imaju isključivanje cilindara za koja sam pitao kako se to u vožnji oseća, da li smeta, koliko je često itd, dakle pitao sam za LIČNA iskustva sa tim uređajem.

Ni ti, a ni drugi trolovi nisu iskazali nikakav lični odgovor na to to pitanje. Čemu onda trolovanje i offtopic??

Što se tiče vožnje "po gradu", ja na to gledam tako kako i jeste, dakle na kraće relacije, i za to koristim drugi auto koji mi je u potpisu.

Da li je nešto nejasno u tome?
  • Vozi: Superb 2.0TFSI STYLE Plus DSG7 270HP, VW Bora 1.8TURBO 20V Highline Plus 210HP

Na mreži Mareska

Odg: 1.5 TSI 110kW MANUEL vs.DSG
« Odgovor #37 poslato: 06. Mar, 2025. 18:58 »
@Cermet
Mozda sinu nece smetati ta promena u gašenju dva cilindra,posto tebi smeta,a nisi ni probao =)) =))
  • Vozi: Superb

Odg: 1.5 TSI 110kW MANUEL vs.DSG
« Odgovor #38 poslato: 06. Mar, 2025. 19:24 »
Ne znam čemu dalje nastavljanje sa glupostima i kreveljenjem, moguće da imaš neki poremećaj ali evo odgovoriću ti:

On kao i svaki mladi momak ljubitelj tehnike mrzi antiautomobile i sve takve osobine, tako da bi tako nešto, u slučaju da smeta, sigurno više smetalo njemu nego meni.
  • Vozi: Superb 2.0TFSI STYLE Plus DSG7 270HP, VW Bora 1.8TURBO 20V Highline Plus 210HP