Ja sam imao slicno iskustvo,ali sa Eni uljem, i-sint ms 5w40, isto je vw 505.01,Acea C3. Koristim ova midSaps ulja zbog voznje na Lpg. Isto se desilo,2 zamene sam koristio,skoro nikad nisam mogao zglavno da proverim/izmerim nivo ulja u motoru,sve je bilo zalepljeno,malo tek i zgusnuto,lepljivo,a eto kao markirano ulje (nekadasnji Agip).Bas ga nabavio od uvoznika. Cak sam,zbig nejasnog nivoa, 1x i dolio 2.5 dc vise ulja te sam ga vadio spricem i crevom za infuziju (probao merenje i na vruce i na hladno). Manje verovatno da je bio falsifikat,a vise verovatno jeste da je "popucao" paket aditiva,jednostavno,prebrzo je izgubilo svoju otpornost na oksidaciju. Nakon toga sam sipao 2x Ina Star 5w40 i Mogul Extreme pdm 5w40 i sve je opet ok i jasno,nivo ulja je merljiv,normalna tecljivost itd itd,apsolutno bez problema. I ranije sam bio skeptican prema velikim markama,od tad pogotovo. Izbegavam i Castrol i ostale mejdzorse u sirokom luku,i dalje sam uverenja da i ako i stigne kod nas kao original,dobijemo opet II.klasu za Istok (kao i Ariel i Nutela). Sve u svemu pravi nemacki Aral (orig.) je dobro ulje,spada u premium,oni i pune ulje za dobar deo Castrola (uz Mol,HU),ima i primer: Aral Hightronic K 5w30 je=Castrol Edge 5w30,oba sa vw 504/507,Acea C3,MB 229.51. Ima dosta dobrih ulja za izabrati,koja se prave po sistemu jedna blendara-za sve,npr belgijski Wolf,Mol,Ina,Kroon,Texaco-Chevron Belgium=Petrol na pumpama kod nas,Omv-Prista,Lukoil Romania,pa i Mogul (5w30 LF III je first fill u Skoda fabrici),poljski Orlen,GR Cyclon,kod tebe u CG npr Eko, eto neki primeri,a dosta od ovih ulja imaju zvanicna odobrenja za 504/507 ili 505.01,sto se i moze proveriti,a i manja je mogucnost falsifikata.