Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: Skoda superb 2009 1.8tsi dsg iskustva  (Pročitano 474 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Skoda superb 2009 1.8tsi dsg iskustva
« poslato: April 25, 2021, 15:41:48 posle podne »
Cao ljudi, hteo bih da vas pitam o misljenju i iskustvom sa ovim motorom u superbu 2009 generacije, probao sam ga na kratkoj tesk voznji jer je registrovan, lepo ide, potrosnja je oko 12-14 tada trenutno bila, sve u svemu auto bombona :) najbitnije mi je za taj motor, nisam cuo ni jrdnu lepu rec o njemu i svi pricaju 2.0 dizel je bolja opcija.. zbog potrosnje ulja, skupih remonta i potrosnje, sad, voleo bih da cujem i misljenja korisnika istih i iskustva. Hvala vam puno u napred.

Tode

Van mreže Shkodilak87

Odg: Skoda superb 2009 1.8tsi dsg iskustva
« Odgovor #1 poslato: Jun 12, 2022, 20:01:24 posle podne »
Kasnim  al ajd da kazem ,
Imam 2.0 TSI 200 konja varijantu

E ovako ,  prvo da razumemo sta je tu najveci problem ,  ljudi porede sa Dizelom kao sto si i sam naveo .
Ne moze se to porediti , rad motora na 2000 obrtaja , i onog koji vrti na 4000 obrtaja ne moze da se poredi .
Jer ovaj drugi motor duplo vise puta obrne cikluse svega , znaci duplo se vise trosi . Cista fizika nema tu dizel , benzin samo fizika .

 Klip otisao gore dole duplo vise puta za istu kilometrazu , radilica odradila duplo vise , ventili se cimali duplo vise i brze .
I sta se desi ? Ljudi kazu aaa smece motor .

Bas suprotno ,  motor je fantastican , ali je Performance motor , ne milion kilometara motor kao u kamionu koji radi na 1000 obrtaja i samo se klacka i moze tako koliko hoces .
Ne nego je onako zabavan motor , sportski .

I nije za ljude koji Taksiraju , koji prelaze gomilu kilometara . Ne .

A za ljude kao ja 20-30K Km godisnje , to je fantastican motor .


Ocekuj 300 000Km da moze da predje pre nego je za prodaju , 400 000km ako ga bas dobro odrzavas .

Al pricam prave kilometraze , kao sto ovi Dizeli sto se prodaju po srbiji svi redovno imaju po 300-400K vec predjenih , i mogu jos 200 000.
Zbog toga sto se vrte na niskim obrtajima .
Benzinci ne mogu toliko , ali zbog ciste fizike ne zbog losih motora .


A sad neke specificnosti tog motora ,
Jesce ti ulje , zato sto su ti motori pravljeni sa Karikama male tenzije ,  za laksi rad motora , koje od starta trose ulje  , a kasnije kad se malo isprljaju onda trose vise .
Ne obrisu svoj ulje sa klipa , pa ga sagori .
Takodje Vodjice Ventila i zaptivaci , oce da pustaju posle 150-200k , i tu malo ulja ude .
Takodje PVC ventil oce da ode i redovno malo ulja vrati na usis pa ga sagori , to jest uljne pare .

I to ti se sve nagomila i trosi , ocekuj bar litru na 2000km.
Ali nisu mnogo izbirljivi za ulja,  mozes sipati ono najjeftinije, nece se buniti , niti ce reci hvala sto mu sipas neko skupo.
Samo menjaj redovno , i dosipaj.
Na motoru se cuje kad mu treba ulja  , ja ne moram ni da gledam , znam cuje se bude gasniji i metalni zvuk i to je to .

Mozes raspakovati motor , zameniti karike , ocistiti ventile i sve sta se cisti .
Neces dobiti bog zna sta , sem mogucnosti da pregledas da nadjes ako nesto bas ne radi kako treba pa da
preventivno sprecis neki veci kvar .
Sto je pozeljno da se uradi .

Lanac menjaj na 200-300K kilometara , ne bi se sa tim igrao , ako pukne napravis stetu .
Izaslo me 700e menjanje lanca i svega ostalog sto tu ide , a idu 2 lanca i nekoliko kaisa , pumpi i sta vec .


Kad su hladni imaju grublji rad , jer se Vazduh u klipu nije na dovoljnoj temperaturi za potpuno sagorevanje .
A oni ne dodaju mnogo goriva da kompenzuju , nego stede , i onda imas manje snage  i grublji rad , oce i da stuca
prvih 5-10 min.
Resenje , Prebacis u Sport i ti mu dodas gorivo gasom , i onda nema problema
Ali sta ces kosta .

Pored ovoga svega , svih ovih problema , ti TSI/TFSI motori su mi najdrazi motori .
I cena odrzavanja je niska , nema nista , samo menjaj ulje .

Meni jedino sto je bilo je Klapne na usisnoj grani , i kvar usisne grane , zamena 250e .
U 3 godine .
A ni to nije kvar koji je da nesto bude , ono ni ne znas da je kvar , dok nisam menjao lanac pa video , pa zamenio.


Znaci rade odlicno . Fantasticni motori , koji narvno nisu za Taksiste , niti ce te udarati po dzepu kao da si taksista ,
samo redovno odrzavanje .
I gledaj da uzmes kupljen u Srbiji , zbog originalne kilometraze .
  • Vozi: Superb 2/ 2013 Elegance 2.0 TSI

Van mreže Rale95

Odg: Skoda superb 2009 1.8tsi dsg iskustva
« Odgovor #2 poslato: Novembar 27, 2022, 09:57:58 pre podne »
90% stvari se desava kao sto si naveo. Reci mi da li znas majstora koji bi to otvorio i zamenio a da ne trazi 2k e i vise od toga. Dosao sam do cifre od 3500 a 3800 je nov motor
  • Vozi: Škoda SUPERB 1.8 tsi

Na mreži Ljuba

Odg: Skoda superb 2009 1.8tsi dsg iskustva
« Odgovor #3 poslato: Novembar 28, 2022, 21:31:09 posle podne »
Rale, Skodilak87 ti je napisao bas lep i opsezan odgovor, procitaj ga jos jednom. Mislim, poenta price je da je potrosnja ulja tog motora posledica njegovog dizajna tj. teznje da se smanje frikcione sile unutar motora.
Da sam na tvom mestu, pre nego sto bih otvorio motor, pokusao bih sa osnovnim stvarima. Zamena PCV ventila koji moze dosta da utice na potrosnju ulja, probao bih sa aditivima za unutrasnje ciscenje motora, vidim da Ameri vole da se igraju sa tim stvarima i imaju iznenađujuce dobre rezultate - nije bas da eliminisu potrosnju ulja ali je bar prepolove. Pokusao bih i sa ful sintetikom koja bi trebalo da je otpornija na visoke temperature motora, nemacki Ravenol stoji za proverenog proizvođaca cisto sintetickih ulja.

 
  • Vozi: Fabia 2

Van mreže Rale95

Odg: Skoda superb 2009 1.8tsi dsg iskustva
« Odgovor #4 poslato: Novembar 28, 2022, 22:03:46 posle podne »
Ljubo hvala ti. Tako cu i da uradim.
  • Vozi: Škoda SUPERB 1.8 tsi