Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: Skoda Roomster 1.6 TDI iskustva i savjet potreban  (Pročitano 233 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže TinoTopic starter

Skoda Roomster 1.6 TDI iskustva i savjet potreban
« poslato: Maj 19, 2021, 09:22:10 pre podne »
Pozdav svima,

prvo ja sam kompletni idiot sto se tice auta i apsolutno nemam pojma nista o njima. Dvotockasi su druga prica  :)

Auto mi je prevozno sredstvo od tacke A do tacke B.
Kod auta ono sto gledam je da malo trosi i da se ne kvari.

Vozim Skodu Fabiju 1.9 SDI karavan od 2006 godine kad sam je kupio novu i evo sad do 250000km jedini kvar koji sam imao su podizaci stakala i sijalice sto je jeftino bilo za promjeniti. Redovno servise radio itd i sve super proslo. Mal je potrosac, ne ide, ali me to ni ne zanima.

Izletila mi je jedna Skoda Roomster 2012 godina motor 1.6 TDI sa 120000km orginalnih, provjereno, servisna knjiga u ovlastenom servisu, znam od koga je auto, jedan vlasnik itd. Nesto sam malo citao po netu da ti TDI motori znaju imati problema sa turbinom ali tek preko 200000km, pa neki FAP, DAF ili kako se zove vec filter i sa plivajucim zamajcem sta god da je to.

Interesuje me da nema neko iskustva sa ovim autom, kakva je potrosnja itd. Meni se svidja zbog gepeka,a vala i izgled (imam cudan ukus), a ruku na srce naletio sam i na dobru cijenu sto je presudan faktor jbg.

Hvala svima unaprijed
Pozdrav
  • Vozi: Skoda Fabia 1.9 sdi

Na mreži observer

Odg: Skoda Roomster 1.6 TDI iskustva i savjet potreban
« Odgovor #1 poslato: Maj 19, 2021, 09:43:07 pre podne »
Vecina se mozda nece sloziti sa mnom ali ja cu samo reci - nemoj.

Da sam nekad imao sadasnju pamet (i iskustvo sa DPF) nikad ne bih kupio 1.6 TDI (uzeo sam ga novog, 2010 tada se nista nije znalo o DPF-filterima cadji). Koliko sam bio presrecan kad sam tek kupio auto, jos srecniji sam bio kada sam ga prodao iako nije pravio probleme (osim cca 600 eur za zamenu EGR na samo 87.000 km, kada sam poceo da razmisljam o Japancima generalno). Vek DPF je oko 150-250.000 km (za moj su u ovlascenom servisu rekli da je tacno na pola zivotnog veka, kada sam prodavao auto sa 125.000 km). Mene su zivcirale ceste regeneracije (na 500km a vidim da se ljudi ovde zale i na mnogo kraci interval - moze to biti i na samo 150km - procitaj malo na forumu kakav je to pakao). Problematicne dizne kod prvih serija 1.6 TDI (za moje su takodje, na taj dan pregleda pre prodaje, u poverenju rekli da ce sigrno crci samo je pitanje vremena) a komad kosta sa ugradnjom oko 600 eur u ovlascenom.
O turbini nisam ni pomisljao, to je po meni najmanji problem.

Cuvaj taj SDI kao zlato, nikad da prezalim sto ga nisam kupio novog (filozofirao sam tada da je skup) a polovnjake ne kupujem tako da mi je to jedan od vecih zivotnih propusta.

Sada imam 1.2 TSI, odlican kompromis potrosnje i snage ali nije mi to to - auto nije za mene ako me nece nadziveti ;)

P.S. Nije slucajno sto se taj prodaje sa tako malo km, ja sam isto tako bio prvi vlasnik, odrzavao ga svih 10 godina u ovlascenom servisu, mazio ga  i pazio ali sam procenio da se blize ogromni troskovi (u odnosu na njegovu trzisnu pa cak i upotrebnu vrednost) i isto sam ga prodao sa samo 125.000 km.
« Poslednja izmena: Maj 19, 2021, 09:49:25 pre podne observer »
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže Miro MNE

Odg: Skoda Roomster 1.6 TDI iskustva i savjet potreban
« Odgovor #2 poslato: Maj 19, 2021, 12:58:12 posle podne »
Slažem se sa observerom da taj 1,6 TDI i nije baš najsrećnije rešenje. Ako si zapeo za Roomstera i baš hoćeš dizlo, juri 1,9 TDI pa i nek je stariji. Inače bih radije tražio neku 1.6 16v verziju ili barem 1,4 16v ili 1,2 TSI. Posle Fabie SDI sve ove verzije će biti rakete  što se performanski tiče, a što se potrošnje tiče ići će obrnutim redosledom 1,2 TSI, 1,4 pa 1,6.
Nažalost danas kupiti auto koji će te nadživjeti nije baš izvodljivo, takva auta se generalno ne isplate fabrikama.

I sam sam par puta bio u iskušenju uzeti taj 1,6 TDI u Octaviji mk2 ali bez obzira na očuvanost konkretnih primjeraka još uvijek se nisam usudio upustiti se u trgovinu istih.
  • Vozi: Octavia 2.0 FSI Elegance + Octavia 1,6MPi Ambiente + Octavia 2,0 TDI Elegance

Na mreži vojkan85

Odg: Skoda Roomster 1.6 TDI iskustva i savjet potreban
« Odgovor #3 poslato: Maj 21, 2021, 07:43:32 pre podne »
Sve je to od slučaja do slučaja. Ja sam uzeo 1.6TDI sa 105 konja sa 193.000km, sada sam negde na 233.600km, Bogu hvala niti jedan problem sa kolima. Dizne su se popravile (vrednosti istih) nakon remap-a motora. Bosch system mi je u kolima. Auto sada jako lepo ide i praktično se ponaša kao 1.9TDI sa 150 konja. Regeneraciju DPF-a mi radi na nekih 600 kilometara po gradu, što mi je prihvatljivo kada uzmem u obzir gradsku paklenu kreni stani vožnju. Kolege sa foruma su pisale da su ovi 1.6TDI prelazili da ih ne pipneš i po 400.000+ kilometara. Na kraju se sve svodi na to da je održavanje i dobri delovi najbitnija stvar. Sve na kolima je potrošna roba i podložna je zameni, prosto savremeni sistem automobila je takav. Dešavalo se i na 2.0TSI modelima da na 30.000 km ode glava motora.
  • Vozi: Škoda Octavia A7 Combi, 2014 godište, 1.6TDI, ATM Remap Stage 1, Eibach ProKit


Na mreži Mareska

Odg: Skoda Roomster 1.6 TDI iskustva i savjet potreban
« Odgovor #4 poslato: Maj 21, 2021, 12:44:14 posle podne »
Evo 1.6 120ks doduse vw samo redovni servisi.
  • Vozi: Passat

Van mreže TinoTopic starter

Odg: Skoda Roomster 1.6 TDI iskustva i savjet potreban
« Odgovor #5 poslato: Jun 10, 2021, 21:35:29 posle podne »
Pozdrav svima,

Izvinjavam se sto kasno odgovaram, ali zaglavio bolnice.

Hvala svima na odgovorima i savjetima. Raspitivao sam se i kod drugova mehanicara i na kraju ispadne jebat ga kako te ,,nabode,,.

Neki iz mog kraja nisu nikakve probleme imali do 200000km, a nekima pakao poceo vec na 70000km - citaj izgleda kako te nabode.

Hvala svima jos jednom
Javljam vam sta se desava
  • Vozi: Skoda Fabia 1.9 sdi