Pretraga [Google]


Autor Tema: Problemi sa proizvodnjom u Skodi  (Pročitano 8217 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže fobia24Započeo temu

Odg: Problemi sa proizvodnjom u Skodi
« Odgovor #90 poslato: Mart 26, 2022, 20:16:59 posle podne »
Ponovo ce krenuti proizvodnja i isporuka oktavije koja nije isporucivana od kraja januara zbog pozara kod dobavljaca. Dobavljac je uz pomoc Skode u rekordnom roku delimicno pokrenuo proizvodnju panela za vrata. Ocekuje se i da se pokrene ponovo proizvodnja eniak modela u narednim nedeljama. Eniak je zaustavljen jos pocetkom meseca posledicno zaradi rata u Ukrajini, odnosno zbog dobavljaca iz Ukrajine. Stoji proizvodnja elektro i hibridnih vozila na nivou cele grupacije. Dobavljaci su obnovili proizvodnju uprkos ratu barem za sada. Kamik i skala se proizvode u minimalnom obimu. Doduse, ove godine je cela proizvodnja u Skodi redukovana za 46% punog kapaciteta zbog nedostatka komponenata. Zanimljivo je da za sada samo Skoda obnavlja proizvodnju eniaka, ali ne i maticni vagen. Nadam se da se big broether nece osetiti uvredjenim.
« Poslednja izmena: Mart 26, 2022, 20:22:51 posle podne fobia24 »

Van mreže Karlheinz

  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže fobia24Započeo temu



Van mreže Karlheinz

Odg: Problemi sa proizvodnjom u Skodi
« Odgovor #94 poslato: Novembar 06, 2022, 23:28:24 posle podne »
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže Karlheinz

  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže sale.kriminale

Odg: Problemi sa proizvodnjom u Skodi
« Odgovor #96 poslato: Februar 07, 2023, 23:33:42 posle podne »
Odličan članak i vrlo ozbiljna kritika Škode koja diskretno prevazilazi granice kompanije i zapravo ukazuje na mešanje ideologije/politike u poslovne odluke kompanije. Potpuno neopravdano i drastično poskupljenje Škoda modela je donekle raskrinkano. Svi se spremaju za svet posle 2035.godine kada po odluci EU prestaje proizvodnja dizelaša i benzinaca pa se sumnja da su poskupljenja uzrokovana ulaganjem u razvoj električnih vozila.

Nećemo se navozati na struju. Nema uslova za tako nešto a neće ih ni biti do 2035. pa ni posle. Biće samo mnogo manje i to mnogo skupljih automobila koje će voziti bogataši/kompanije i to je sve. Čekamo da agenda 2035. padne u vodu ili da neko napravi jeftin i izvodljiv izvor struje za mobilnost. Neki novi Tesla. Do tada ćemo imati nelogična poskupljenja, veštački izazvane turbulencije i manju dostupnost do konačnog razrešenja ko zna kada.
  • Vozi: Dacia Logan

Na mreži observer

Odg: Problemi sa proizvodnjom u Skodi
« Odgovor #97 poslato: Februar 08, 2023, 09:44:56 pre podne »
Čuvaćemo i popravljati stare. Modeli od pre čipova i elektronike (koji ne budu istruleli) će takođe otići sa cenama u nebo, jebo me pas kud nisam kupio nešto dobro na vreme...
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže sale.kriminale

Odg: Problemi sa proizvodnjom u Skodi
« Odgovor #98 poslato: Februar 08, 2023, 17:09:29 posle podne »
Nažalost neće ni tako moći. Do 2035.god. možeš da kupiš novog dizelaša ili benzinca, pa još oko 15 godina da ga voziš koliko je prosek trajanja novog vozila. Međutim, posle 2035.god. postepeno će povećavati namete na SUS vozila (veća ekološka taksa, skuplji tehnički pregled, registracija i svašta nešto) pa ćeš biti u problemu već posle 2040.god. Tako su i najavili. Nije nikakva tajna. Zaista mislim da će se nešto možda promeniti.
  • Vozi: Dacia Logan

Van mreže Karlheinz

Odg: Problemi sa proizvodnjom u Skodi
« Odgovor #99 poslato: Maj 18, 2023, 16:44:11 posle podne »
Škoda Auto ima za cilj da poveća proizvodnju na nivoe pre pandemije u naredne dve ili tri godine. Najveća češka proizvodna kompanija kaže da poteškoće u snabdevanju automobilskim čipovima gotovo prestaju. Globalna situacija sa poluprovodnicima "postaje mnogo bolja", rekao je izvršni direktor Klaus Zelmer u intervjuu u Pragu.
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže fobia24Započeo temu

Odg: Problemi sa proizvodnjom u Skodi
« Odgovor #100 poslato: Maj 18, 2023, 17:43:09 posle podne »
Lepe zelje ali daleko od realnosti. Najpre, po sindikatu skode i dalje postoji otkazivanje smena za odredjene modele. Odnosi se i na trenutni period. S druge strane izgubljena su najveca trzista skode koja je imala kada je pravila blizu 1.300.000 automobila godisnje. Izgubljene su i fabrike, dve u Rusiji i u Kini. Ta dva trzista su nekada vukla polovinu skodine proizvodnje. Morali bi da se otvore na 20 novih trzista da bi pokrili taj gubitak.