Globalno se menjaju vodeci brendovi medju prvima tako sto novi do juce nepostojeci brendovi danas se penju ka vrhu. Svetsko trziste novih automobila ne raste, a tesla, BYD, brdo novih brendova i jeftinih ulazi na svetsko trziste. Tesla i kineski brendovi su najbrze rastuci na svetu i da bi neko rastao npr 100% godisnje neko drugi mora da pada. Preuzimaju kupce poznatim brendovima, ali tojota, hundai, kia, alfa romeo, dacija i jos neki rastu takodje stabilno. Najvise ce izgubiti nemacki brendovi u tom novom svetu autoindustrije. Vagen grupa nema sanse da se bori sa teslom koja ima ogromne marze i moze da spusta cene do nivoa fabije za model 3. Mislim da ce VW grupa preci u ruke kineza nazalost jer oni kupuju sve sto uguse prethodno. Vw za svaki ID model koji proda ima gubitak. A znamo da i Evropa sama sebi jamu kopa odlukama koje donosi.
Verovatno i pre 2030 ce Tesla biti vodeci brend na svetu iznat Tojote, a u prvih 10 ce biti japanski i kineski brendovi i Hundai group, kao i Stelantis.