ŠKODA forumi > Motor Menjač

Kvalitet novijih motora? 1.2tsi, 1.6tdi... isl.

(1/6) > >>

MAKS:
Pokrecem ovu temu jer nemogu ovo da neobjavim.
Svi picaju da ovi motori 1.2 imaju probleme kojih je naravno sve manje ali. Ovako -
- rapid presao 800 km puko motor 1.6 euro dizel
- audo A-2 komada 2012 godiste 1.6 dizel puko motor
- golf 2012 godiste 1.6 dizel puko motor.
- naravno 1.2 motori ali 2010 goste benzinci.
Ovo su cinjenice nisu lazi. Naravno da neznam razlog ali je bruka i sramota za grupaciju VW.
Ovo se desavalo i na toyotama sa 1.6 motorom ali neznam dali su bili dizeli.
Pisite ovde uopste o problemima koje cemo moza imati .

hakkler:
a razlog zašto su "pukli" motori?

sent from my GT-D  

Apatinac:
Radio sam na CNC Strugu i obradjivao sam presovane komade. Imali smo toleranciju 64,000 do 64,035 po tabeli min-max a kad bi stelovali masinu prvih par komada bi izlazili 64,080 i Rz (jedinica za uglacanost Povrsine ) je bila i po 50% veca od normirane dok se masina ne ugreje. Tako svaki dan po 5 komada pa dodjes na odprilike 50tak mesecno samo sa moje masine plus sto su drugi koperanti radili ... Na kraju ti delovi su isli na dno giterboxa i i nadas se da kontrola kod autoproizvodjaca ne nadje a nisu nalazili.
Ovo sam napisao mozda je tako nesto bilo i kod tih motora ili moze biti na primer lezaj na max tolerancije a osovina na min tolerancije i eto belaja.

MAKS:
a razlog zašto su "pukli" motori?
 :( Nazalost neznam.  :(

hakkler:
izdvojeni slučajevi od svega par komada različite marke...kap u moru ;)
ajde da si naveo razlog..dpf..pumpa..gorivo..itd
inače nije problem skršit motor..pogotovo ako se ne pridržavaš nekih pravila upotrebe kod tih novih motora.

sent from my GT-D  

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju