Autor Tema: Honda Accord 2.0  (Pročitano 970 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže petarp031Započeo temu

Honda Accord 2.0
« poslato: 28. Okt, 2021. 14:42 »
Da se razumemo, ide i ovaj od 77kw skroz normalno, razvija on fino i linearno brzine nema da stuca ili zanosi nesto, nego je neverovatno koliko bolje idu ovi od 66w koje ja vozim ovde u firmi, kao da ih je neko terao kod Saleta u revochip i napucao im jos nekih 30-40ks preko, odziv na gasu im je bolesno dobar, pa mi je zato neverovatna tolika razlika...

Ali dobro obzirom da sam vozio poslednje dve godine, a do pre nedelju dana remapiranu Hondu Accord 2.0 benz sa 160 ks sve sto sad probam mi nije dovoljno dobro
Remapiranu accord atmosferac? Jel imalo efekta, tj jel se osetilo tih 4ks koliko je falilo do 160 konja?

Van mreže Kronovision

Odg: Honda Accord 2.0
« Odgovor #1 poslato: 28. Okt, 2021. 14:48 »
Da da druze vrlo si duhovit...

Accord je ako cemo preciznije fabricki 115kw tj. 156ks, kada kazem remapiran mislim softverski modifikovana mapa (reflash) obzirom da je atmosferac u pitanju... Ne dobija se ni jedan ks vec se obrtni moment rasporedjuje na niske i srednje obrtaje pa je motor dosta agilniji rastereceniji, odziv na gasu neverovatan itd... Japanci su ga fabricki takodje malo ustrojili, moras da ga potapas do 3k obrtaja da bi isao preko 3k leti ko blesav, sad sa ovim reflashom i do 3k obrtaja je "nervozan"...

Mislim da sam ti sada pojasnio malo detaljnije sve ovo, ako ti treba neka dodatna edukacija slobodno se javi u svako doba
  • Vozi: Škoda Octavia A7 1.6 TDI 77kw

Van mreže petarp031Započeo temu

Odg: Honda Accord 2.0
« Odgovor #2 poslato: 28. Okt, 2021. 14:51 »
Hvala ti na pojasnjenju, cuo sam da remapiraju atmosferac ali jako retko. Skoro sam vozio toyotu yaris 1.5 benz i auto do 4000 rpm nema zivota, a preko tih obrtaja ubija kako ide. Verovarno bi slicno remapiranje pomoglo takvom vozilu.
Inace nisam ironican, volim japance i cesto ih posedujem

Van mreže Kronovision

Odg: Honda Accord 2.0
« Odgovor #3 poslato: 28. Okt, 2021. 15:04 »
Ima jedan lik u Beogradu koji radi remapiranje atmosferaca preko jednog ukrajinca Sergeja, ima genericke mape za skoro sve Honde, ja sam godinama na HCS (Honda Club Serbia) forumu i grupi, promenio sam do sada nekolilo Hondi, pre ovog Accorda sam imao Civic FN2 kao i dva CRV-a, izvinjavam se adminima na off-topic ali moram da podelim par slika mog sada vec bivseg dugogodisnjeg ljubimca od koga sam se skorije jedva odvojio...


  • Vozi: Škoda Octavia A7 1.6 TDI 77kw

Van mreže petarp031Započeo temu

Odg: Honda Accord 2.0
« Odgovor #4 poslato: 28. Okt, 2021. 15:08 »
Au kakva je hodna. Volim skodu ali ovaj auto je klasa za 1.6tdi.

Van mreže Kronovision

Odg: Honda Accord 2.0
« Odgovor #5 poslato: 28. Okt, 2021. 15:14 »
Jeste slazem se u potpunosti sa tobom, ovaj auto je neprevazidjen, nego eto krenule vec i godine da ga stizu, 2009 je godiste pa sam gledao da ga prodam dok jos drzi cenu, a i sa druge strane mi je malo bilo neprakticno sa njim na duza putovanja obzirom da "srče" oko 8 litara benzina kombinovano (sto za ovakav auto nije mnogo) ali ziveti u ovakvoj banana drzavi sa nenormalnim cenama goriva itekako jeste izdatak, sa druge strane sam Škodu uzeo na firmu pa mogu da uzimam i pravdam gorivo npr. preko OMV-a na Routex i sve ostale troskove odrzavanja preko firme dok sa Hondom to nisam mogao itd...
  • Vozi: Škoda Octavia A7 1.6 TDI 77kw

Na mreži hakkler

Odg: Honda Accord 2.0
« Odgovor #6 poslato: 28. Okt, 2021. 15:46 »
Nema šanse da 15ks manje..i 20nm manje ide bolje u bilo kojoj brzini. Bilo sa mjesta ili u međuubrzanju ili top speedu..na istom modelu.
Pa da i radničke cipele sa čeličnom kapicom staviš u slabiji

Isto tako vag  poznat po tim svojim ciframa koje izbacuje u vezi ks tvorničkih i koliko stvarno ima. A sve njihove dodatne "akcije" su downsizing onoga što je izašlo iz tvornice.

Onda jedino..možda. Ako je na ovom od 77kw napravljena servisna akcija..vezana uz diesel gate aferu.
Rješenje je dijagnostika u vožnji ili oba na dyno.

Na mreži zoranius

Odg: Honda Accord 2.0
« Odgovor #7 poslato: 28. Okt, 2021. 16:04 »
Da da druze vrlo si duhovit...

Accord je ako cemo preciznije fabricki 115kw tj. 156ks, kada kazem remapiran mislim softverski modifikovana mapa (reflash) obzirom da je atmosferac u pitanju... Ne dobija se ni jedan ks vec se obrtni moment rasporedjuje na niske i srednje obrtaje pa je motor dosta agilniji rastereceniji, odziv na gasu neverovatan itd... Japanci su ga fabricki takodje malo ustrojili, moras da ga potapas do 3k obrtaja da bi isao preko 3k leti ko blesav, sad sa ovim reflashom i do 3k obrtaja je "nervozan"...

Mislim da sam ti sada pojasnio malo detaljnije sve ovo, ako ti treba neka dodatna edukacija slobodno se javi u svako doba

Imali smo u firmi Accorda 2.4 s type, 190ks 2004.godište. Kako je to išlo. Do Crne Gore sam vozio u cugu i izašao iz auta kao da sam seo pre 1 sat, neverovatno tih i udoban auto. Na 220km/h kroz Hrvatsku čini mi se da je još primao gas, ali su se linije spojile pa nisam smeo više. Ali zato troši ko nenormalan, umerenom vožnjom nema šanse ispod 8l da se spusti. A kada se stisne ide i do 15l. Još mu je i registracija zbog kubikaže bila preko 500e. Ne znam zašto su prestali da ga prodaju u Evropi.
  • Vozi: Superb 2.0TDI Ambition +

Van mreže Kronovision

Odg: Honda Accord 2.0
« Odgovor #8 poslato: 28. Okt, 2021. 17:56 »
Da da to je cuveni Accord Type S, sve ekstra samo jedina mana potrosnja i naravno registracija koja je u ovoj banana drzavi paprena za tu kubikazu...
  • Vozi: Škoda Octavia A7 1.6 TDI 77kw

Van mreže Karlheinz

Odg: Honda Accord 2.0
« Odgovor #9 poslato: 01. Nov, 2021. 09:51 »
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže Kronovision

Odg: Honda Accord 2.0
« Odgovor #10 poslato: 14. Nov, 2021. 19:55 »
Ako može admin da prebaci taj post tamo gde treba bio bih mu neizmerno zahvalan, da ne izbacujem ipak na dva mesta
  • Vozi: Škoda Octavia A7 1.6 TDI 77kw