Pa vidi. Ako se osecaju bas izduvni gasovi, a majstor je vec proveravao ceo auspuh i pletenicu, onda ostaje mogucnost oko tog katalizatora to najverovatnije nije ni zagledao, mozda je pogledao odozdo ispod auta koliko se da videti, neverujem da je gledao sa gornje strane jer se tu i nevidi nista dok se ne skine zastitni lim. To je onaj lim gde dolazi prednja lambda sonda i prolazi kroz njega. Drzi ga par srafova i lako se i skida samo koliko se secam ima i jedan sraf sa donje strane tako da se auto treba razdici ili na kanalu. Nediras nista katalizator on ostaje kako je i namontiran.Nediras ni lambda sondu. Ako je negde popucalo, a to je toliko malo kao vlas kose i nekih mozda oko 1-2 cm duzina, znaci nije da izagnjie kao auspuh kad ode pa ostaje vidljiva rupa pa duva kao kompresor. Tu oko tih pukotina ako ih ima bude jako uocljiv kao neki oksid zute boje a ostaje i na zastitnom limu sa donje strane, odnosno do tih pukotina. Pa kad pogledas na tom limu sa donje strane ako je na mestima pozuteo izrazito sa te donje strane onda dobro proprati gde su pukotine na toj grani od kata do glave motora a to je sve kat i sa tim granama.
Sad ako bi bio tu problem. Da nebi mozda dolazilo sta i od rezervoara kako i kolega navede. Imas li mogucnost kacenja na dijagnostiku pa da se vidi da ne prijavljuje sta.