Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: Gubitak rashladne tecnosti na posudi  (Pročitano 918 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Odg: Gubitak rashladne tecnosti na posudi
« Odgovor #15 poslato: Decembar 02, 2022, 09:38:17 pre podne »
Ljubo nije do cepa, vec sam dva mijenjao.

Wkobre bio je zacepljen hladnjak kabine, vratilo mi se grijanje. Ugradili su neki NRF, kazu da su i oni dobri. Nije jos izgubio tecnost ali ga nisam ni testirao valjano. Za vikend idem na autoput da testiram pa javljam.
  • Vozi: Skoda Octavia

Na mreži wkobre

Odg: Gubitak rashladne tecnosti na posudi
« Odgovor #16 poslato: Decembar 02, 2022, 09:42:13 pre podne »
Super, drago mi je za sada da je sve ok! Nadam se da će tako i ostati nakon i tog valjanog testa. :)
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži Baki1975

Odg: Gubitak rashladne tecnosti na posudi
« Odgovor #17 poslato: Decembar 04, 2022, 09:55:36 pre podne »
Kolika ti je temperatura ulja
  • Vozi: Skoda oktavia

Na mreži observer

Odg: Gubitak rashladne tecnosti na posudi
« Odgovor #18 poslato: Decembar 06, 2022, 11:54:00 pre podne »
Samo jedno zapažanje, možda će nekom korisiti (osim naslova nema nikakve veze sa ovim slučajem).
Kada zatvarate prelivnu posudu, barem kod VAG vozila, mora da se čuje jasno KLIK. Dakle, zavrćite čep sve dok ne klikne (iako će vam se možda činiti da je već dobro zatvoren).
Nakon što vam kola vrate sa redovnog servisa, proverite ovo (dakle odvrnuti i zavrtati dok se ne čuje klik). Ja sam izgubio oko 0,3 litre jer izgleda da čep nije bio pravilno zatvoren nakon poslednje kontrole stanja antifriza (ova kontrola se uvek radi na redovnim servisima).
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Odg: Gubitak rashladne tecnosti na posudi
« Odgovor #19 poslato: Decembar 06, 2022, 13:01:11 posle podne »
Posle prvog testa na autoputu, nije nista iscurilo, tako da je to dobro. Cekacu bar jos 1000km da predjem pa da potvrdim da je sve ok i da je problem bio do hladnjaka kabine.

Temperatura na autoputu oko 110, zavisi kako vozim. Al nikad mi nije presla npr 115.

S obzirom da sam mijenjao vise cepova, primjetio sam da samo originalni cep "klikne", kopija se samo zavrne do kraja bez da klikne.
  • Vozi: Skoda Octavia

Na mreži Baki1975

Odg: Gubitak rashladne tecnosti na posudi
« Odgovor #20 poslato: Decembar 06, 2022, 13:05:01 posle podne »
Pretežno kad je mali hladnjak prljv nije loše ni hladnjak ulja da se promeni
  • Vozi: Skoda oktavia

Odg: Gubitak rashladne tecnosti na posudi
« Odgovor #21 poslato: Januar 09, 2023, 11:50:24 pre podne »
Evo da se javim nakon 1000+ predjenih kilometara, problem je rijesen zamjenom hladnjaka kabine.

Wkobre hvala ti do neba, da sam slusao majstore naplacao bih se jos i izmjenjao dobre dijelove. Nijedan majstor nije pomenuo hladnjak kabine, sto mi je fascinantno jer je ovo ocigledno poznat problem sa VW grupacijom.

Na kraju sam platio sve oko 150e sa dijelovima, rukama i ispiranjem sistema.
  • Vozi: Skoda Octavia

Na mreži Ljuba

Odg: Gubitak rashladne tecnosti na posudi
« Odgovor #22 poslato: Januar 09, 2023, 12:03:36 posle podne »
Jel to znaci da je bespotreno otvaran motor?
Ne sporim da je zamena hladnjaka resila problem ali mi nije jasno zasto je to pravilo problem 🤔, jer recimo kad se iskljuci grejanje kabine zatvara se protok tople vode kroz taj hladnjak sto je negde ravno njegovom zacepljenju..
  • Vozi: Fabia 2

Odg: Gubitak rashladne tecnosti na posudi
« Odgovor #23 poslato: Januar 09, 2023, 14:31:05 posle podne »
Pa da, ispade bespotrebno.

Ne znam kako radi taj protok vode kroz hladnjak, meni je curilo na eksapnzionoj posudi i kad je grijanje kabine bilo iskljuceno.

Na stranim forumima se pominje da je voda kljucala kad se radila regeneracija DPFa, kako zasto nemam pojma, ali ocigledno je zacepljen hladnjak kabine doprinosio tome.
  • Vozi: Skoda Octavia

Na mreži wkobre

Odg: Gubitak rashladne tecnosti na posudi
« Odgovor #24 poslato: Januar 10, 2023, 09:09:23 pre podne »
Evo da se javim nakon 1000+ predjenih kilometara, problem je rijesen zamjenom hladnjaka kabine.

Wkobre hvala ti do neba, da sam slusao majstore naplacao bih se jos i izmjenjao dobre dijelove. Nijedan majstor nije pomenuo hladnjak kabine, sto mi je fascinantno jer je ovo ocigledno poznat problem sa VW grupacijom.

Na kraju sam platio sve oko 150e sa dijelovima, rukama i ispiranjem sistema.

Nema na čemu, drago mi je da sam bio od pomoći. Pozdrav  bravo2
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K