Simply Clever
Dobrodošli,
Gost
. Molim vas
prijavite se
ili se
registrujte
. Da niste izgubili svoj
aktivacioni mejl
?
1 čas
1 dan
1 nedelja
1 mesec
Zauvek
Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije
Početna
Forum
Pomoć
Pretraga
Prijavljivanje
Registracija
skodaforum.RS
»
ŠKODA Fabia
»
FABIA 2021
»
Moja Fabia IV, 1.0 tsi 81kW, Style, razmena iskustava itd.
Stranice:
«
1
...
6
7
Idi dole
Autor
Tema: Moja Fabia IV, 1.0 tsi 81kW, Style, razmena iskustava itd. (Pročitano 3306 puta)
0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.
Fbia
Style
Poruke: 111
Like ukupno: 48
L&K ugled:
+3/-
Lokacija: Beograd
Odg: Moja Fabia IV, 1.0 tsi 81kW, Style, razmena iskustava itd.
«
Odgovor #90 poslato:
15. Avg, 2023. 17:21 »
Hvala Ljubo, to bi bilo utesno. Nazalost kad su me zvali sa recepcije servisa nisu mi dali tako neko razumno objasnjenje vec samo, ne brinite bice sve u redu. Inace to bi bio dobar opis, moje fabricko ulje bilo je boje meda ali bagremovog sad vise lici na neki tamniji livadski
. Ono sto je sigurno u moju Fabiju mora da ide 0w20 koliko ja znam.
U svakom slucaju verujem da tih pola litra nece drasticno poremetiti stvari... Na kraju krajeva, imao sam srecu da razradjujem motor po vrucini a ne na -30 stepeni
Sačuvana
Vozi: Fabia 1.0 tsi
(Ima 1 Like)
munja23
Laurin&Klement
Poruke: 464
Like ukupno: 35
L&K ugled:
+21/-6
Lokacija: Beograd
Odg: Moja Fabia IV, 1.0 tsi 81kW, Style, razmena iskustava itd.
«
Odgovor #91 poslato:
16. Avg, 2023. 09:32 »
Koliko je meni poznato, fabrika ubacuje minimalne kolicine ulja i ostalih tecnosti. Zato se pred isporuku radi nulti servis na kojem se ulje i sve ostale tecnosti dolivaju do maksimuma, to je valjda i svrha tog nultog servisa. Moje mišljenje je da oni na tom nultom servisu ne doliju dovoljno, jer mi se i na Octaviji RS i na Karoqu posle par nedelja vožnje oglasila lampica za rashladnu tečnost, pa sam išao da mi dolivaju. Zanimljivo da mi za privatni auto (RS) ništa nisu naplatili, a za službeni (Karoq) naplatili bocu rashladne tečnosti, jer se kao potrošilo, što sam ja mojima iz firme rekao da ospore kad stigne faktura.
Sačuvana
Vozi: 2023 Karoq Style 1.5 TSI DSG, 2022 Kamiq Monte Carlo 1.5 TSI DSG,2017 Citigo Amb
zzeelljjkkoo
RallyeSport
Poruke: 297
Like ukupno: 90
L&K ugled:
+3/-1
Lokacija: Beograd
Odg: Moja Fabia IV, 1.0 tsi 81kW, Style, razmena iskustava itd.
«
Odgovor #92 poslato:
16. Avg, 2023. 10:06 »
Када сам пре два месеца преузео Ф4, у њој су све течности биле на максимуму, и уље и антифриз, нормално и кочиона, чак и течност за стакла.
Е сад, не знам да ли је тако дошла из фабрике или су другари из ЗР то решили на том нултом сервису.
Sačuvana
Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80 KS 2023 Ambition
observer
Laurin&Klement
Poruke: 860
Like ukupno: 136
L&K ugled:
+22/-4
Lokacija: Novi Sad
Odg: Moja Fabia IV, 1.0 tsi 81kW, Style, razmena iskustava itd.
«
Odgovor #93 poslato:
16. Avg, 2023. 11:05 »
Uvek se takve stvari rade na nultom, to zovu dekonzervacija auta. Fabrika ga spremi za transport, sa minimumom svih tečnosti.
Sačuvana
Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017
dRagojlo
Active
Poruke: 15
Like ukupno: 3
L&K ugled:
+0/-
Odg: Moja Fabia IV, 1.0 tsi 81kW, Style, razmena iskustava itd.
«
Odgovor #94 poslato:
16. Avg, 2023. 12:15 »
Nisu ti sigurno dolili korisceno ulje nego su ti dolili ulje ko zna kakvog kvaliteta.
To kazem zato sto kad sipam na malom servisu svajcarski castrol on je zute boje i posle predjenoj 7,8 hiljada a ovde kada sam sipao castrol nakon prvog paljena i krace voznje sve je crno braon. Toliko o kvalitetu.
Sačuvana
Vozi: vw passat
Fbia
Style
Poruke: 111
Like ukupno: 48
L&K ugled:
+3/-
Lokacija: Beograd
Odg: Moja Fabia IV, 1.0 tsi 81kW, Style, razmena iskustava itd.
«
Odgovor #95 poslato:
16. Avg, 2023. 12:17 »
Hvala svima na komentarima.
Ja samo mogu da potvrdim da sam preuzeo vozilo sa tecnoscu za pranje vetrobrana na maksimumu i gorivom na minimumu minimuma (sudeci po kolicini goriva koje sam ulio na obliznjoj pumpi). Ulja u motoru je bilo na sredini min i max posle prvih 1500 km i na tom nivou je ostalo sledecih oko 2000 km. (Po tome bih zakljucio da mi ne trosi ulje i da ga je mozda bilo u istoj kolicini i kad sam preuzeo vozilo).
Sačuvana
Vozi: Fabia 1.0 tsi
wkobre
Laurin&Klement
Poruke: 412
Like ukupno: 109
L&K ugled:
+7/-
Lokacija: Zemun
Odg: Moja Fabia IV, 1.0 tsi 81kW, Style, razmena iskustava itd.
«
Odgovor #96 poslato:
16. Avg, 2023. 12:42 »
@Fbia
drugar da se ne naljutiš, ali da mene to brine danima kao tebe (a verovatno bi), zamenio bih ulje i filter, pa nije 100 dukata. Ne mora ni ovlašćeni servis, samo da ne resetuju nakon promene.
Sačuvana
Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K
Ljuba
RallyeSport
Poruke: 167
Like ukupno: 66
L&K ugled:
+3/-
Lokacija: Beograd
Odg: Moja Fabia IV, 1.0 tsi 81kW, Style, razmena iskustava itd.
«
Odgovor #97 poslato:
16. Avg, 2023. 13:40 »
Nulti servis je samo finalni pregled pred primopredaju novom, konacnom vlasniku vozila. U osnovi zasniva se na vizuelnom pregledu vozila i montazi nekih sitnica koje bi mogle biti ostecene u transportu. Serviseri su duzni da ponovo provere sve tecnosti i po potrebi dospu, provere zategnutost cepova za ulje motora, menjaca, diferencijala itd. sto bi stvarno trebala biti retkost da oko tih stvari imaju posla. Vade se "blokatori" opruga na amortizerima koji sluze manjem skakutanju u transportu, a gume se izduvavaju na propisan nivo jer su u fabrici preduvane zbog prevencije formiranja deformacije gume usled stajanja na jednom mestu. Softverski se vozilo budi iz servisnog moda u kom su svi nepotrebni potrosaci ugaseni radi prevencije praznjenja akumulatora. Skidaju se zastitne folije, vozilo se opere i spremno je za primopredaju.
Da li se nasi zastupnici toga pridrzavaju, e to je sasvim druga tema.
P.S. Sve tecnosti su na potrebnom nivou sem goriva koje izgleda sipaju pipetom
«
Poslednja izmena: 16. Avg, 2023. 13:45 Ljuba
»
Sačuvana
Vozi: Fabia 2
(Like od 2 člana)
Šiki
Ambition
Poruke: 43
Like ukupno: 13
L&K ugled:
+1/-0
Lokacija: Požarevac
Odg: Moja Fabia IV, 1.0 tsi 81kW, Style, razmena iskustava itd.
«
Odgovor #98 poslato:
16. Avg, 2023. 13:49 »
Ljubo, lepo ste sve objasnili, tako je, na nultom(primopredajnom) servisu trebalo bi sve te aktivnosti da se pedantno urade, po principima i navedenim uputstvima proizvođača/fabrike. Moje lično iskustvo, sa VW ovlašćenim servisom i prodavcem(da ne reklamiram ime) izuzetno pozitivno, što se ovoga tiče, a i svega ostalog.
Sačuvana
Vozi: Škoda fabia 1,2 HTP Elegance-do 03. 2016, trenutno Golf 7 1,2 TSI
(Ima 1 Like)
AcoSk
Laurin&Klement
Poruke: 1730
Like ukupno: 171
L&K ugled:
+42/-4
Lokacija: Čačak
Odg: Moja Fabia IV, 1.0 tsi 81kW, Style, razmena iskustava itd.
«
Odgovor #99 poslato:
16. Avg, 2023. 15:46 »
Nije moglo od dosutih pola litra da potamni ulje toliko. Ili si umislio ili si proveravao boju dosta pre te kilometraze od 4000km pa je tada bilo svetlije.
Kako god bilo, nemoj se opterecivati time, nece nista biti motoru.
Sačuvana
Ljuba
RallyeSport
Poruke: 167
Like ukupno: 66
L&K ugled:
+3/-
Lokacija: Beograd
Odg: Moja Fabia IV, 1.0 tsi 81kW, Style, razmena iskustava itd.
«
Odgovor #100 poslato:
20. Avg, 2023. 23:16 »
@Fbia
Ma treba ici do kraja, do daske, da se isteraju stvari na cistac.
Predlazem analizu uzorka ulja iz vaseg motora.
https://www.rnb.rs/laboratorijske-usluge/
Sačuvana
Vozi: Fabia 2
(Like od 2 člana)
Fbia
Style
Poruke: 111
Like ukupno: 48
L&K ugled:
+3/-
Lokacija: Beograd
Odg: Moja Fabia IV, 1.0 tsi 81kW, Style, razmena iskustava itd.
«
Odgovor #101 poslato:
10. Sep, 2023. 19:36 »
U medjuvremenu presao ukupno vise od 6000 km (bio u Grckoj). U odlasku resio sam da svesno vozim sa ukupnim prosekom vecim od 130 km/cas i platim kaznu (zurili smo zbog spavanja u Makedoniji a bio mi je gusht). Nazalost bila je velika guzva do Nisa pa je bilo i dosta cimanja (Bilo je i par kamiona koji preticu a i onih sto preticu po 5 minuta sa 120 na cas). Nije mi jasno gde su im te kamere kod iskljucenja gde navodno mere proseke izmedju dva iskljucenja. Verovatno iza onih zelenih kutija na "coskovima" skretanja? Uglavnom od Beograd do Preseva niko me nije pretekao. Pisem vam ovo zbog potrosnje za koju me nije bilo bas briga i nisam pazljivo evidentirao ali otprilike da je bila oko 6.5 litara na 100 cime sam jako zadovoljan (sigurno ne vise od 7l). Najbrze sam vozio 180 km/c i mogu reci da Fabijica i pri toj brzini lepo ide. Na 130-140 u autu je bas prijatno sto se buke tice (mislim, buka je prijatna a njen nivo je toliki da moze normalno da se razgovara). Pri vecim brzinam F4 je i dalje stabilna, sigurna i ugodna za voznju. Kroz Makedoniju i Grcku sam vozio po ogranicenju ili 10-15 preko ogranicenja, naravno zbog kazni, za svaki slucaj. Sad cekam da mi stigne plavi koverat za auto-put kroz Srbiju, nece mi biti zao tih par hiljada dinara.
U povratku opustenije ali ne mnogo uz cesto koriscenje tempomata. Cini mi se da tempomat jako povoljno utice na potrosnju (tempomat sam koristio i za za promenu brzine kretanja). Klima skoro svo vreme puta.
Zanimljivo da sam na celom putu sreo samo jednu Fabiju IV i to u Makedoniji. Ispade da je F4 prava egzotika. Nije mi jasno zasto jer je auto stvarno odlican i koliko mogu da zakljucim ispunjava sve prohteve za voznju po Srbiji i okolini (Ovo naravno ne vazi za one kojima treba ogroman gepek).
Inace ne volim voznju autoputem ali moja Fabijica uz redovne pauze zaista dobro odradjuje taj posao i ne trosi previse.
Sačuvana
Vozi: Fabia 1.0 tsi
(Like od 4 člana)
Stranice:
«
1
...
6
7
Idi gore
skodaforum.RS
»
ŠKODA Fabia
»
FABIA 2021
»
Moja Fabia IV, 1.0 tsi 81kW, Style, razmena iskustava itd.