Simply Clever
Zdravo!
Uloguj se
ili
Registruj.
1 čas
1 dan
1 nedelja
1 mesec
Zauvek
Početna
Forum
Pomoć
Pretraga
Prijavljivanje
Registracija
skodaforum.RS
»
ŠKODA Fabia
»
FABIA 2021
»
Moja Fabia IV, 1.0 tsi 81kW, Style, razmena iskustava itd.
Stranice:
«
1
...
6
7
8
...
12
»
Idi dole
Autor
Tema: Moja Fabia IV, 1.0 tsi 81kW, Style, razmena iskustava itd. (Pročitano 13433 puta)
0 članova i 7 gostiju pregledaju ovu temu.
Fbia
RallyeSport
Poruke: 219
Like ukupno: 118
L&K ugled:
+5/-
Lokacija: Beograd
Odg: Moja Fabia IV, 1.0 tsi 81kW, Style, razmena iskustava itd.
«
Odgovor #90 poslato:
15. Avg, 2023. 17:21 »
Hvala Ljubo, to bi bilo utesno. Nazalost kad su me zvali sa recepcije servisa nisu mi dali tako neko razumno objasnjenje vec samo, ne brinite bice sve u redu. Inace to bi bio dobar opis, moje fabricko ulje bilo je boje meda ali bagremovog sad vise lici na neki tamniji livadski
. Ono sto je sigurno u moju Fabiju mora da ide 0w20 koliko ja znam.
U svakom slucaju verujem da tih pola litra nece drasticno poremetiti stvari... Na kraju krajeva, imao sam srecu da razradjujem motor po vrucini a ne na -30 stepeni
Sačuvana
Vozi: Fabia 1.0 tsi, 110 ks?
(Ima 1 Like)
munja23
Laurin&Klement
Poruke: 493
Like ukupno: 48
L&K ugled:
+21/-6
Lokacija: Beograd
Odg: Moja Fabia IV, 1.0 tsi 81kW, Style, razmena iskustava itd.
«
Odgovor #91 poslato:
16. Avg, 2023. 09:32 »
Koliko je meni poznato, fabrika ubacuje minimalne kolicine ulja i ostalih tecnosti. Zato se pred isporuku radi nulti servis na kojem se ulje i sve ostale tecnosti dolivaju do maksimuma, to je valjda i svrha tog nultog servisa. Moje mišljenje je da oni na tom nultom servisu ne doliju dovoljno, jer mi se i na Octaviji RS i na Karoqu posle par nedelja vožnje oglasila lampica za rashladnu tečnost, pa sam išao da mi dolivaju. Zanimljivo da mi za privatni auto (RS) ništa nisu naplatili, a za službeni (Karoq) naplatili bocu rashladne tečnosti, jer se kao potrošilo, što sam ja mojima iz firme rekao da ospore kad stigne faktura.
Sačuvana
Vozi: 2023 Karoq Style 1.5, 2022 Kamiq Monte Carlo 1.5, 2023 Fabia IV 1.0 TSI
zzeelljjkkoo
Laurin&Klement
Poruke: 827
Like ukupno: 276
L&K ugled:
+5/-3
Lokacija: Београд
Odg: Moja Fabia IV, 1.0 tsi 81kW, Style, razmena iskustava itd.
«
Odgovor #92 poslato:
16. Avg, 2023. 10:06 »
Када сам пре два месеца преузео Ф4, у њој су све течности биле на максимуму, и уље и антифриз, нормално и кочиона, чак и течност за стакла.
Е сад, не знам да ли је тако дошла из фабрике или су другари из ЗР то решили на том нултом сервису.
Sačuvana
Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023
observer
Laurin&Klement
Poruke: 950
Like ukupno: 183
L&K ugled:
+22/-6
Lokacija: Novi Sad
Odg: Moja Fabia IV, 1.0 tsi 81kW, Style, razmena iskustava itd.
«
Odgovor #93 poslato:
16. Avg, 2023. 11:05 »
Uvek se takve stvari rade na nultom, to zovu dekonzervacija auta. Fabrika ga spremi za transport, sa minimumom svih tečnosti.
Sačuvana
Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017
dRagojlo
Ambition
Poruke: 24
Like ukupno: 6
L&K ugled:
+0/-
Odg: Moja Fabia IV, 1.0 tsi 81kW, Style, razmena iskustava itd.
«
Odgovor #94 poslato:
16. Avg, 2023. 12:15 »
Nisu ti sigurno dolili korisceno ulje nego su ti dolili ulje ko zna kakvog kvaliteta.
To kazem zato sto kad sipam na malom servisu svajcarski castrol on je zute boje i posle predjenoj 7,8 hiljada a ovde kada sam sipao castrol nakon prvog paljena i krace voznje sve je crno braon. Toliko o kvalitetu.
Sačuvana
Vozi: vw passat
Fbia
RallyeSport
Poruke: 219
Like ukupno: 118
L&K ugled:
+5/-
Lokacija: Beograd
Odg: Moja Fabia IV, 1.0 tsi 81kW, Style, razmena iskustava itd.
«
Odgovor #95 poslato:
16. Avg, 2023. 12:17 »
Hvala svima na komentarima.
Ja samo mogu da potvrdim da sam preuzeo vozilo sa tecnoscu za pranje vetrobrana na maksimumu i gorivom na minimumu minimuma (sudeci po kolicini goriva koje sam ulio na obliznjoj pumpi). Ulja u motoru je bilo na sredini min i max posle prvih 1500 km i na tom nivou je ostalo sledecih oko 2000 km. (Po tome bih zakljucio da mi ne trosi ulje i da ga je mozda bilo u istoj kolicini i kad sam preuzeo vozilo).
Sačuvana
Vozi: Fabia 1.0 tsi, 110 ks?
wkobre
Laurin&Klement
Poruke: 781
Like ukupno: 258
L&K ugled:
+15/-
Lokacija: Zemun
Odg: Moja Fabia IV, 1.0 tsi 81kW, Style, razmena iskustava itd.
«
Odgovor #96 poslato:
16. Avg, 2023. 12:42 »
@Fbia
drugar da se ne naljutiš, ali da mene to brine danima kao tebe (a verovatno bi), zamenio bih ulje i filter, pa nije 100 dukata. Ne mora ni ovlašćeni servis, samo da ne resetuju nakon promene.
Sačuvana
Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K
Ljuba
Laurin&Klement
Poruke: 288
Like ukupno: 119
L&K ugled:
+5/-
Lokacija: Beograd
Odg: Moja Fabia IV, 1.0 tsi 81kW, Style, razmena iskustava itd.
«
Odgovor #97 poslato:
16. Avg, 2023. 13:40 »
Nulti servis je samo finalni pregled pred primopredaju novom, konacnom vlasniku vozila. U osnovi zasniva se na vizuelnom pregledu vozila i montazi nekih sitnica koje bi mogle biti ostecene u transportu. Serviseri su duzni da ponovo provere sve tecnosti i po potrebi dospu, provere zategnutost cepova za ulje motora, menjaca, diferencijala itd. sto bi stvarno trebala biti retkost da oko tih stvari imaju posla. Vade se "blokatori" opruga na amortizerima koji sluze manjem skakutanju u transportu, a gume se izduvavaju na propisan nivo jer su u fabrici preduvane zbog prevencije formiranja deformacije gume usled stajanja na jednom mestu. Softverski se vozilo budi iz servisnog moda u kom su svi nepotrebni potrosaci ugaseni radi prevencije praznjenja akumulatora. Skidaju se zastitne folije, vozilo se opere i spremno je za primopredaju.
Da li se nasi zastupnici toga pridrzavaju, e to je sasvim druga tema.
P.S. Sve tecnosti su na potrebnom nivou sem goriva koje izgleda sipaju pipetom
«
Poslednja izmena: 16. Avg, 2023. 13:45 Ljuba
»
Sačuvana
Vozi: Fabia 2
(Like od 2 člana)
Šiki
Ambition
Poruke: 43
Like ukupno: 13
L&K ugled:
+1/-0
Lokacija: Požarevac
Odg: Moja Fabia IV, 1.0 tsi 81kW, Style, razmena iskustava itd.
«
Odgovor #98 poslato:
16. Avg, 2023. 13:49 »
Ljubo, lepo ste sve objasnili, tako je, na nultom(primopredajnom) servisu trebalo bi sve te aktivnosti da se pedantno urade, po principima i navedenim uputstvima proizvođača/fabrike. Moje lično iskustvo, sa VW ovlašćenim servisom i prodavcem(da ne reklamiram ime) izuzetno pozitivno, što se ovoga tiče, a i svega ostalog.
Sačuvana
Vozi: Škoda fabia 1,2 HTP Elegance-do 03. 2016, trenutno Golf 7 1,2 TSI
(Ima 1 Like)
AcoSk
Laurin&Klement
Poruke: 1820
Like ukupno: 205
L&K ugled:
+43/-7
Lokacija: Čačak
Odg: Moja Fabia IV, 1.0 tsi 81kW, Style, razmena iskustava itd.
«
Odgovor #99 poslato:
16. Avg, 2023. 15:46 »
Nije moglo od dosutih pola litra da potamni ulje toliko. Ili si umislio ili si proveravao boju dosta pre te kilometraze od 4000km pa je tada bilo svetlije.
Kako god bilo, nemoj se opterecivati time, nece nista biti motoru.
Sačuvana
Ljuba
Laurin&Klement
Poruke: 288
Like ukupno: 119
L&K ugled:
+5/-
Lokacija: Beograd
Odg: Moja Fabia IV, 1.0 tsi 81kW, Style, razmena iskustava itd.
«
Odgovor #100 poslato:
20. Avg, 2023. 23:16 »
@Fbia
Ma treba ici do kraja, do daske, da se isteraju stvari na cistac.
Predlazem analizu uzorka ulja iz vaseg motora.
https://www.rnb.rs/laboratorijske-usluge/
Sačuvana
Vozi: Fabia 2
(Like od 2 člana)
Fbia
RallyeSport
Poruke: 219
Like ukupno: 118
L&K ugled:
+5/-
Lokacija: Beograd
Odg: Moja Fabia IV, 1.0 tsi 81kW, Style, razmena iskustava itd.
«
Odgovor #101 poslato:
10. Sep, 2023. 19:36 »
U medjuvremenu presao ukupno vise od 6000 km (bio u Grckoj). U odlasku resio sam da svesno vozim sa ukupnim prosekom vecim od 130 km/cas i platim kaznu (zurili smo zbog spavanja u Makedoniji a bio mi je gusht). Nazalost bila je velika guzva do Nisa pa je bilo i dosta cimanja (Bilo je i par kamiona koji preticu a i onih sto preticu po 5 minuta sa 120 na cas). Nije mi jasno gde su im te kamere kod iskljucenja gde navodno mere proseke izmedju dva iskljucenja. Verovatno iza onih zelenih kutija na "coskovima" skretanja? Uglavnom od Beograd do Preseva niko me nije pretekao. Pisem vam ovo zbog potrosnje za koju me nije bilo bas briga i nisam pazljivo evidentirao ali otprilike da je bila oko 6.5 litara na 100 cime sam jako zadovoljan (sigurno ne vise od 7l). Najbrze sam vozio 180 km/c i mogu reci da Fabijica i pri toj brzini lepo ide. Na 130-140 u autu je bas prijatno sto se buke tice (mislim, buka je prijatna a njen nivo je toliki da moze normalno da se razgovara). Pri vecim brzinam F4 je i dalje stabilna, sigurna i ugodna za voznju. Kroz Makedoniju i Grcku sam vozio po ogranicenju ili 10-15 preko ogranicenja, naravno zbog kazni, za svaki slucaj. Sad cekam da mi stigne plavi koverat za auto-put kroz Srbiju, nece mi biti zao tih par hiljada dinara.
U povratku opustenije ali ne mnogo uz cesto koriscenje tempomata. Cini mi se da tempomat jako povoljno utice na potrosnju (tempomat sam koristio i za za promenu brzine kretanja). Klima skoro svo vreme puta.
Zanimljivo da sam na celom putu sreo samo jednu Fabiju IV i to u Makedoniji. Ispade da je F4 prava egzotika. Nije mi jasno zasto jer je auto stvarno odlican i koliko mogu da zakljucim ispunjava sve prohteve za voznju po Srbiji i okolini (Ovo naravno ne vazi za one kojima treba ogroman gepek).
Inace ne volim voznju autoputem ali moja Fabijica uz redovne pauze zaista dobro odradjuje taj posao i ne trosi previse.
Sačuvana
Vozi: Fabia 1.0 tsi, 110 ks?
(Like od 4 člana)
Fbia
RallyeSport
Poruke: 219
Like ukupno: 118
L&K ugled:
+5/-
Lokacija: Beograd
Odg: Moja Fabia IV, 1.0 tsi 81kW, Style, razmena iskustava itd.
«
Odgovor #102 poslato:
05. Nov, 2023. 21:51 »
Vidim da je u medjuvremenu bilo puno novih komentara i novih vlasnika F4 pa cu se i ja uzdrzati od preteranog kucanja.
Presao sam vise od 8000 km, Fabijica samo prede a ja uzivam i spremam je za zimu. Toliko za sada. Pozdrav!
Sačuvana
Vozi: Fabia 1.0 tsi, 110 ks?
(Like od 2 člana)
Fbia
RallyeSport
Poruke: 219
Like ukupno: 118
L&K ugled:
+5/-
Lokacija: Beograd
Odg: Moja Fabia IV, 1.0 tsi 81kW, Style, razmena iskustava itd.
«
Odgovor #103 poslato:
25. Nov, 2023. 19:34 »
SUMIRANJE posle 10000 km.
Zdravo forumasi, vidim po komentarima (koji ih skoro da nema) da je interesovanje za Fabiju IV skoro nikakvo. Pitanja definitivno nema nikakvih. Ovo me ne cudi s obzirom koliko ih malo srecem na putu sto u Beogradu sto po Srbiji. Izgleda da je "svima sve jasno" pa su od Fabije potpuno odustali. Meni je sve to neverovatno jer je auto zaista odlican. Jedino objasnjenje moze da budi u ceni jer se u Srbiji naviklo da je Fabija medju najjeftijim novim vozilima. Ja cu sad da sumiram svoje iskustvo posle 10000 km pa ce nekome to mozda biti od pomoci.
Dok citate imajte u vidu ko vam pise, odnosno u mom slucaju vozac sa oko 35 godina iskustva i vozac koji voli dinamicnu voznju. Ne, ne radi se o divljanju i trkanju, maksimalno postujem punu liniju i semafor, davanje zmigavaca je obavezno, bezbednost koliko god je moguca. Jedino sto ja ne postujem jesu ogranicenja brzine, sto na autoputu a posebno u medjugradskoj a ponekad u gradskoj voznji. To izgleda tako da me u medjugradskoj voznji od 100-200 km niko ne pretekne (mozda ponekad vozilo-dva koje uredno propustim ako me je vec sustiglo). Posto ovde sumiram svoje iskustvo sa F4 sigurno cu se ponavljati (u odnosu na ono sto sam ranije pisao) ali imajte u vidu da ovde pisem posle solidnih a rekao bih i dovoljnih 10000 km raznovrsne voznje. Takodje imajte u vidu koju F4 vozim a to je 1.0 TSI sa 110 KS u Style opremi.
Prezadovoljan sam sa F4 a posebno voznjom. To cu i obrazloziti. Sto se racionalnog izbora tice F4 ne bih menjao ni za jednu drugu Skodu a mozda tek za po neki drugi automobil. Velicina je idealna. Dobro se i "prostrano" sedi i napred i pozadi. Nije fenomenalno ali sasvim zadovoljavajuce s obzirom da u Srbiji putovanja retko traju duze od 2-3 sata. Sve preko ovoga je bespotreban luksuz koji jedino ima smisla ako u autu provodite duze od recimo 4 sata dnevno, ako imate vise od nekoliko hiljada evra mesecni prihod i zivite u vise od 150 kvadrata. Licno da imam sve to opet bih imao F4 kao drugo manje vozilo u porodici. Dakle velicina (ukljucujuci gepek) za srpske uslove i beogradsko parkiranje - odlicna. Gepek dovoljan.
MOTOR. Vise nego dovoljan za dinamicnu voznju. Imajte u vidu nije isto 1.0 tsi u Karoqu i F4. Znacajno se bolje vozi ovaj motor u F4 nego recimo 1.6 tdi u vecini automobila u kojima se ugradjivao. Ja sam naprimer zeleo posle razradjivanja da zavrtim ovaj motor na vise obrtaja da povremeno dosta kasnije menjam stepene prenosa. To i cinim ali ne toliko koliko sam planirao jer za to nema potrebe. Auto je vec previse brz za srpski saobracaj (mada cesto vozim medjugradsku van spiceva kad nema previse vozila na putu). Drugim recima medjuubrzanja i uopste mogucnosti ovog motora su toliko dobri da retko mogu da ga koristim do njegovih limita (i to onih tehnicki razumnih). To mi se sa atmosferskim benzicima nikad nije desavalo jer sam ih cesto koristio do 4-5-6000 obrtaja da bi ispunili moje potrebe i mogucnosti puta. Dakle motor inzvaredan a posebno za auto ove velicine. Da napomenem da mi uopste ne trosi ulje. Dalje, ono sto sam teskom mukom (forsiranim strpljem) mogao da utvrdim, ovaj motor moze neverovatno ekonomicno da se vozi (sa neznom, smirenom nogom). Medjugradska oko 5l, autoput solidno brzo sa oko 6l na 100 km. Da ne pominjem sitnice da je jeftin za registraciju, osiguranje itd.
MENJAC. Kod mene sestostepeni rucni. Ne bih trosio previse reci. Besprekoran. Uopste F4 je jako ugodan i prijatan za voznju.
TRAP, lezanje na putu, vesanje. Motor i menjac su mi uvek bili jako bitni ali ova stavka mozda jos i vaznija. Prezadovoljan sam kako se F4 ponasa u krivinama. Ogibljenje je bas lepo pogodjeno a i tsi je lagan motor pa je verovatno lepo isbalansiran sa raspodelom tezine. Uzivam da moju Fabijicu vozam po krivinama.
KOCNICE. Napred i pozadi diskovi. Napred samoventilirajuci. Kocnice besprekorne. Rucna kocnica kako treba da bude.
Manje neophodni DODACI. Ono iznad mi je najvaznije ali moja F4 ima i stavke koje bih stavio pod razno i manje neophodno a opet zanimljivo da se pomene. Evo sta bih izdvojio. LED oborena a posebno duga svetla su odlicna. Blutut telefoniranje lepo radi. "Android car" lepo funcionise sto se tice Google navigacije. Generalno Bolero sistem zadovoljava i po mogucnostima i po velicini, jasnoci i polozaju ekrana. Ozvucenje sa 6 zvucnika, dovoljno i solidno. Multifunkcionalni volan i Maxi Dot dobro organizovani. Climatronic dobro organizovan. (Nikad ne sedim pozadi ali moja F4 ima pozadi dva izduva za klimu, dve usb-c prikljucka, mesta za dve flasice u vratima, 2x2 dzepa na sedistima, dva velika i dva mala za mobilne telefone.)
Apsolutno preporucujem Fabiju IV. Ako imate dovoljno mogucnosti, ne bacajte pare na egzotiku, ne kupujte polovne Audije i BMW-ove. Ne isprobavajte srecu, kupite provereno, F4 sa 1.0 tsi motorom, bicete prezadovoljni. Ako volite mirnu voznju i 1.0 mpi ce biti odlican izbor ali steta je ne dodati jos par stotina evra...I ponavljam sto sam vec ranije napisao, Style oprema kod F4 vredi mnogo vise nego sto kosta.
Sačuvana
Vozi: Fabia 1.0 tsi, 110 ks?
(Like od 6 člana)
zzeelljjkkoo
Laurin&Klement
Poruke: 827
Like ukupno: 276
L&K ugled:
+5/-3
Lokacija: Београд
Odg: Moja Fabia IV, 1.0 tsi 81kW, Style, razmena iskustava itd.
«
Odgovor #104 poslato:
25. Nov, 2023. 21:11 »
Свака част на опису!
Нажалост, изгледа да нас је и даље само двојица са Ф4 на форуму.
Али мислим да ће нас ускоро бити трилинг, када се
@Neskela
понови са Ф4.
Sačuvana
Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023
Stranice:
«
1
...
6
7
8
...
12
»
Idi gore
skodaforum.RS
»
ŠKODA Fabia
»
FABIA 2021
»
Moja Fabia IV, 1.0 tsi 81kW, Style, razmena iskustava itd.
Pretraga foruma [Google]